الهی درد به سر هیچ بنی بشری ننشیند، حتی در دوره‌ای که درد کوچک و بزرگ دوا و درمان دارد، اما یک وقت درد، بی‌دوا و ‌درمان می‌شود، وقتی در عین بودن، نیست. نیست که نیست. از ۱۳ آبان تا هلال‌احمر تا ناصر خسرو تا آن یکی و این یکی، اگر هم باشد به یک تومان و دو تومان نمی‌دهند، انگار که خون پدر دلال‌ها از طلاست که این طور تعداد صفرهای هر قرص و آمپولی را بالا و بالاتر حساب و کتاب می‌کنند. وضعیت دارو خراب است، انگار جایی است میان کما و مراقبت‌های ویژه. بلاتکلیف است. صدای همه را درآورده، اما هنوز همان‌جایی هستیم که قبل‌تر هم بودیم. یعنی همین چندماه پیش که یک قرص و شربت معمولی هم پیدا نمی‌شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
از حرف‌های اهالی پیدا بود که هیچ‌کس قیمت قبر در امامزاده را نمی‌داند. عده‌ای هم باور داشتند که قیمت قبر در امامزاده زید (ع) بیشتر از ۳۰ و ۴۰ میلیون تومان است. برای اینکه درستی این خبر را بدانم سراغ حجت‌الاسلام‌والمسلمین ناصحی، تولیت امامزاده می‌روم. حاج آقا ناصحی درباره این خبر می‌گوید: «این خبر صحت ندارد و شایعه‌ای بیش نیست. هزینه‌ای که بابت قبر از افراد دریافت می‌شود مبلغ ناچیزی است که آن هم به دلیل این است که امامزاده موقوفه‌ای ندارد، و این مبلغ برای هزینه دفن و نگهداری قبور از فرد دریافت می‌شود.»
دیوید بکام، مالک باشگاه اینترمیامی، از دو ستاره تیمش به همراه همسران‌شان دعوت کرد تا شبی را به همراه او برای شام در یک رستوران معروف بگذرانند.
اعضای تیم فوتبال النصر عربستان ساعاتی قبل پرتغال را ترک کرد و عازم شهر اوزاکای ژاپن شد.
برند مشهور ایتالیایی تولیدکننده البسه ناپولی برای فصل آینده خواهد بود.
حسین کنعانی تاخیر چندین ساعته راهی باشگاه پرسپولیس شد.
عمارت جدید هری کین در حال تبدیل شدن به یکی از رویایی ترین ملک های لندن است.
ارلینگ هالند، ستاره خط حمله باشگاه منچسترسیتی، در حال گذراندن تعطیلات پیش فصل خود در سواحل اروپاست.
تعدادی بلیت با قیمت مصوب و نیز آماده برای تحویل با پذیرایی ویژه برای آنان در نظر می‌گیرند و بقیه مردم را به امان خدا و در برهوت بی‌پناهی رها می‌کنند. این به زیان خودتان است. این دولت محرومان است، وای به آنکه دولت برخورداران می‌بود!
علیرضا بیرانوند و صادق محرمی، دو بازیکن تیم ملی کشورمان نیز خودرو‌های خود را وارد ایران کردند.
هر دو پیروزی پرسپولیس مقابل استقلال، در شبی رقم خورد که یحیی ساعت معروف ۲۰ هزار دلاری خود را بر دست داشت.
سرمربی پرتغالی در نامه‌ای که به هواداران استقلال نوشته و به طور اختصاصی در اختیار "ورزش سه" قرارداده درباره شایعات مطرح شده پیرامون خودش توضیح داد.
باشگاه فاینورد به بازیکنان تیم قهرمان خود یک هدیه فوق‌العاده زیبا داد؛ انگشتر قهرمانی.
هوا تاریک است، اما چراغ‌های روشن داخل کوچه تصویر را به وضوح نشان می‌دهد. زن جوان در حال قدم زدن در یک کوچه خلوت است که ناگهان سگی که جثه‌اش از جثه خود زن بزرگتر است به سمت او می‌دود. زن جوان فرار می‌کند و از پشت درختان دور می‌زند و دوباره وسط کوچه می‌آید. سگ به سمت او می‌پرد و او را زمین می‌زند سپس موهایش را به دندان می‌گیرد و با قدرت می‌کشد، بعد هم به سگ سفید کوچک زن حمله می‌کند. عده‌ای به سگ بزرگ نزدیک می‌شوند تا مهارش کنند، اما مشخص است که جرأت نمی‌کنند زیاد به آن نزدیک شوند.
مهدی طارمی به زودی ازدواج خواهد کرد.
در مالزی، به دختر ۵ ساله یک بنز کلاس G هدیه داده شد تا او برای رفتن به مدرسه انگیزه داشته باشد.
همسرم. او مرا به این وضعیت دچار کرد. از بس که زیاده‌خواه بود و چشم و همچشمی می‌کرد. مدام می‌گفت فلانی سرویس طلا دارد، اما من ندارم و .... من یک کارمند ساده بودم، اما همسرم دلش یک زندگی لاکچری می‌خواست و خودش هم پای مرا به دنیای مجرمان باز کرد به این امید که یک شبه راه صد ساله را برویم و پولدار شویم، اما پلیس پس از دومین سرقت دستگیرمان کرد.
هنگامی که لودر بزرگ معدن تلاش می‌کند تا یک مرسدس را له کند، قسمت جلوی شاسی اتومبیل از خود مقاومت شگفت انگیزی نشان می‌دهد.
فوق ستاره آرژانتینی پاری‌سن‌ژرمن 35 آیفون طلایی برای هدیه دادن به اعضای تیم قهرمان جام جهانی 2022 سفارش داد.
فوق ستاره پرتغالی النصر جشن تولد 38 سالگی خود را همراه با سه کیک در عربستان برگزار کرد.
افتتاح زیبا و دیدنی بیست‌و‌پنجمین دوره رقابت‌های فوتبال جام خلیج فارس در شهره بصره عراق با سخنرانی نخست‌وزیر این کشور برگزار شد. گفته می‌شود این ورزشگاه با همکاری ایران ساخته شده است
در حالی که دوربین‌ها برای گرفتن ضربه کرنر سانتاماریا در نیمه دوم در حال حرکت بودند، هوادارانی در پس‌زمینه بودند و ظاهرا بهترین لحظات زندگی خود را در جکوزی سپری می‌کردند.
رئیس کل دادگستری استان البرز گفت: با توجه عدم همکاری داوطلبانه مالک ویلا در تخریب ویلای مذکور، تخریب با هزینه شرکت آب منطقه‌ای استان به عنوان دستگاه متولی در حوزه مقابله با تصرفات بستر رودخانه انجام شد.
مدیر شبکه معرفان همدم موسسه فرهنگی هنری تبیان اعلام کرد: ما سال ۱۳۹۲ که در مؤسسه تبیان شروع به کار کردیم وضعیت واسطه‌های ازدواج در تهران را مورد بررسی قرار دادیم و نمونه‌های زیادی از رد وبدل شدن سکه برای معرفی خواستگاران ایده آل و لاکچری را مشاهده می‌کردیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ