هافبک ایرانی الوکره برای سومین مسابقه پیاپی دور از لیست بازیکنان این تیم بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مربی اسبق پرسپولیس با اشاره به فشاری که روی تیم‌ها در مقطع بدنسازی و آماده سازی قرار داشته، مدعی است هنوز نمی‌توان درباره کیفیت تیم‌ها و شانس آنها در فصل جاری نظر قطعی داد.
شقاقی شهری می‌گوید: به صراحت باید بگویم که هنوز تکلیف ما با اقتصاد روشن نیست و همچنان در موج دوم اقتصاد یعنی انقلاب صنعتی، آن هم در فرآیند پایین‌دستی آن یعنی بنگاه‌های صنعتی غیررقابتی، رانتی و بدون بهره‌ور، مانده‌ایم. وقتی لایحه برنامه هفتم که توسط دولت ابراهیم رئیسی ارائه شده را مطالعه کردم واقعاً نگران شدم چراکه تفکر نگارندگان آن همچنان حول محور موج دوم اقتصاد است درحالی‌که جهان پنجاه سال است که از این موج عبور کرده است.
محمد قوچانی در رونمایی از کتاب «جزیره سرگردانی» گفت: مسئله مجاهدین خلق مسئله روز ماست و صرفا یک مسئله تاریخی نیست. اساساً ما فراموش کرده‌ایم آنچه به لحاظ معرفتی و تاریخی کشور را از سرمایه‌هایی محروم کرد و کشور را دوگانه کرد، مجاهدین بود.
تیم فوتبال الشمال قطر امروز در دیداری دوستانه با تیم فوتبال الاهلی عربستان روبرو می شود.
علیرضا ابراهیمی، پس از بازگشت به مس کرمان از تلاشش برای بازگشت این تیم به لیگ برتر گفت.
سرپرست فدراسیون بادبانی می‌گوید ظلم واقعی به این رشته است اگر جای پرچم بادبانی ایران در بازی‌های آسیایی هانگژو خالی باشد.
هنوز بهترین پاسور گل تاریخ دربی ابراهیم آشتیانی ستاره قدیمی پرسپولیس است؛ ستاره فقید ۶ بار در دربی پاس گل داده است.
هافبک هوادار درباره حرکت‌شان در شروع دیدار مقابل پرسپولیس توضیح داد.
قهرمانان 5 وزن نخست جام بین المللی تختی در رشته کشتی آزاد در سالن غدیر ارومیه معرفی شدند.
با وجود شرایط بحرانی‌ای که نفت مسجد سلیمان دارد، ابراهیم اشکش با امیدواری از ماندن این تیم در لیگ برتر در کنفرانس خبری حرف زد.
هافبک ایرانی الوکره جدال جذابی مقابل ستاره شناخته شده العربی قطر داشت.
کربلایی ابراهیم در خانه‌ی دختر کوچکش که حالا ۷۲ ساله است زندگی می‌کند و می‌گوید از هر چهار تا دختر و داماد‌ها و نوه و نتیجه‌هایم راضی هستم. هر کدام ماهی چندین بار به دیدن من می‌آیند و دور هم می‌نشینیم و با هم غذا می‌خوریم. اهالی حیدرمحله هم پیرمرد یک‌قرن و نیمی قریه‌ی خود را دوست دارند و می‌گویند «او ۱۵۰ سال دارد.» چشمان آسمانی رنگش هنوز به خوبی می‌بینند و گوش‌هایش هم خوب می‌شنود. غذای خوب می‌خورد و خوب حرف می‌زند و خوب راه می‌رود.
هافبک ایرانی الوکره حضور کامل در جریان شکست تیمش مقابل السد داشت.
محسن رضایی معاون اقتصادی دولت که در دفاع مقدس فرمانده کل سپاه بود حالا در دولت رئیسی در جایگاه معاون اقتصادی فعالیت می‌کند. او در انتخابات ۱۴۰۰ به‌همراه زاکانی و امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، نامزد‌های پوششی ابراهیم رئیسی بودند. پس از پایان جنگ ایران و عراق و در سال ۱۳۶۹ در مقطع کارشناسی اقتصاد در مرکز آموزش سازمان برنامه‌وبودجه تحصیلات خود را از ابتدا آغاز کرد. وی کارشناسی ارشد اقتصاد و دکتری اقتصاد را در سال ۱۳۷۹ از دانشگاه تهران اخذ کرد.
در حالی که در اقدامی عجیب برای نخستین بار ترکیب هیات داوران بخش ملی هنوز اعلام نشده، اسامی منتشر شده که به نظر می‌رسد به مثابه لو رفتن اسامی هیات داوران این بخش باشد. بر اساس این اطلاعات، ابراهیم حاتمی‌کیا، محمدرضا شریفی‌نیا، محمود رضوی، مسعود نقاش‌زاده و مجید اسماعیلی ترکیب داوران بخش ملی را تشکیل می‌دهند. گفته می‌شود داوران فیلم‌ها را...
رضا کیانیان بازیگر مطرح سینما خطاب به رئیسی نوشت: به یاد دارید گفتید اگر بیایید روابط ایران را با کشور‌های دیگر را تغییر می‌دهید؟ یعنی هنوز فکر می‌کنید آن وعده‌ها و شعار‌ها قابل اجراست؟ یا به قول روزنامه جمهوری اسلامی، در جهان دیگری سیر می‌کنید؟
با وجود اینکه هنوز فرصت مناسبی به ابراهیم اشکش داده نشده، اما اخبار جدایی احتمالی این مربی پیش از آغاز نیم فصل شکل گرفته است.
هافبک تیم ملی ایران پس از قطعی شدن غیبت در جام جهانی با سرمربی خود دیدار کرد.
با مشخص شدن میزان مصدومیت ابراهیمی می توان حضور یا عدم حضور او در جام جهانی را پیش بینی کرد.
انفعالی که تاکنون در این زمینه به دلیل محافظه کاری بیش از حد وجود داشته، منجر به روایت یک طرفه از تاریخ شده و تداوم این وضعیت به کشور لطمه جدی می‌زد. به عنوان نمونه مستند «گنجینه ملی جواهر» اثر ابراهیم گلستان در شبکه منوتو پخش شد اما تنها بخشی از آن که گنجینه را نشان می‌داد و مابقی‌اش سانسور شد!
حسین ابراهیمی گفت: هم مسئولان و هم مردم باید همچنان با صبر و حوصله حرکت کنند. نباید تصور کنیم فردای امضای توافق همه‌چیز ارزان می‌شود. هنوز نیاز به صبر و حوصله داریم تا انشالله به آرامی یک به یک مشکلات حل شود.
شاخص کل بورس شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۱۵۲۸۶ بر روی کانال یک میلیون و ۵۷۹ هزار و ۶۹۱ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز یکشنبه ۱ خرداد ۱۴۰۱ را بخوانید.
مدیرعامل ایران خودرو از آمادگی برای تشکیل پارک علم و فناوری در صنعت خودرو برای افزایش سهم نسبی شرکت های دانش بنیان در تولید خودرو خبر داد و گفت: ایران خودرو در راستای اهداف صنعت خودرو آمادگی دارد در این زمینه با بهره مندی از ظرفیت نخبگان و دانشجویان همکاری لازم را به عمل آورده و محلی را برای احداث پارک علم و فناوری صنعت خودرو اختصاص دهد.
چیزی تا آغاز دهمین ماه ریاست‌جمهوری ابراهیم رئیسی نمانده و او که در این ۹ ماه و چند روز، ۲۱ بار پایتخت را به مقصد مراکز استان‌های دور و نزدیک ترک کرده، حالا در شرایطی آخرین تجربه از این دست سفرهای پرتکرار استانی را پشت‌سر گذاشته که هنوز روشن نیست نتیجه و دستاورد این همه سفر و رفت و آمد چیست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ