سرمربی پیکان ابراز امیدواری کرد تیمش در مسابقه عصر پنجشنبه مقابل نفت آبادان به برتری برسد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه استقلال هنوز نتوانسته است که برای تمدید قرارداد، با سعید مهری به توافق برسد.
تیم وایله بولدکلاب در غیاب سعید عزت‌اللهی هنوز نتوانسته امتیازی کسب کند.
مهدی قایدی هنوز نتوانسته است که خود را به اردوی اتحاد کلباء در اسلوونی اضافه کند.
شهریار حیدری نماینده مردم سرپل ذهاب و قصرشیرین و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: روسیه درگیر نزاع داخلی و جنگ اوکراین است که تا حدودی نیز غرب مقابل آن‌ها قرار گرفته است. کشوری که هنوز نتوانسته اوکراین را شکست دهد می‌خواهد افکار عمومی را تغییر دهد و به همین خاطر دچار این اشتباه استراتژیک شده است!
باشگاه استقلال به خاطر مشکلات قراردادی با اسپانسرهای گذشته هنوز نتوانسته قرارداد جدیدی در این رابطه به امضا برساند.
موشک‌های هایپرسونیک از فناوری‌های نظامی جدید جهان به شمار می‌روند و معدود کشور‌هایی به فناوری آن دست یافته‌اند.
در روزی که تیم استقلال در مصاف پرسپولیس آن تیم همیشگی نبود، محمد محبی هم نتوانست آن چهره پرفروغ همیشگی را به نمایش بگذارد و فرشته نجات استقلال لقب بگیرد.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در آستانه ۶۰ سالگی هنوز نتوانسته در بخش هایی از رفتارش پخته و صبور باشد.
آلوارو بنیتو، بازیکن سابق رئال مادرید و کارشناس کادناسر، معتقد است که اورلین شوامنی برای رسیدن به جایگاه کاسمیرو هنوز راه درازی در پیش دارد.
نیمار هنوز نتوانسته از ناحیه مچ پا 100 درصد ریکاوری کند و به فاصله کمتر از یک ماه تا بازی برابر بایرن، پی اس جی نگران شرایط او است.
با وجود آن که انگلیس در تلاش برای تحریم  سپاه پاسداران به عنوان یک گروه ترویستی است، اما یک مقام وزارت خارجه انگلیس اذعان کرده هنوز دولت لندن در این مورد به نتیجه نرسیده است.
استقلال با زوج جدید خود در خط دفاعی هنوز نتوانسته به پیروزی برسد که نکته قابل توجهی محسوب می‌شود.
محمد عباس زاده این هفته هم نتوانست گلزنی کند تا همچنان جایگاهش را با مهاجم جداشده پرسپولیس، شریک باشد.
پرسپولیس هنوز به سبک بازی جدید خود عادت نکرده و بدون مهاجم نتوانسته به اهدافش برسد.
مانوئل فرناندز یکی از ستاره‌های خارجی تیم فوتبال سپاهان در فصل جاری به شمار می‌رود که به دلیل مصدومیت هنوز نتوانسته همان بازیکن مورد انتظار هواداران شود.
مرد گفت: آن روز همسرم با افشای آن راز گفت: حدود ۳ سال قبل از آن که با هم ازدواج کنیم من با مرد دیگری در تهران ازدواج کرده بودم که حاصل آن دختر کوچکی به نام «آزاده» بود. در حالی که دخترم هنوز یک سال بیشتر نداشت، اختلافات خانوادگی ما شدت گرفت تا جایی که دیگر نتوانستیم یکدیگر را تحمل کنیم و من از او جدا شدم، اما هرچه التماس کردم که شوهرم، حضانت دختر خردسالم را به من بدهد، او موافقت نکرد و من هم به ناچار به مشهد آمدم و چند ماه بعد با شما ازدواج کردم! ولی هیچ گاه نتوانستم چهره معصوم و زیبای دخترم را از یاد ببرم به همین دلیل وقتی شما سرکار می‌رفتید من هم با نگاه کردن به تنها عکسی که از او داشتم، اشک می‌ریختم و آرام می‌گرفتم.
به نظر می رسد باشگاه سلتاویگو اسپانیا هنوز نتوانسته با عدم دعوت یاگو آسپاس به تیم ملی اسپانیا کنار بیاید.
سرمربی ایرانی کشتی جمهوری آذربایجان در سال های اخیر هنوز نتوانسته 600 هزار دلار از طلب خود را دریافت کند.
وحید امیری هنوز نتوانسته فرصتی در قطر برای حضور در ترکیب تیم ملی به دست بیاورد و چشم انتظار جدال پایانی در مرحله گروهی است.
همسر مصطفی تاجزاده گفت: لحظات پرالتهاب و نگران‌کننده‌ای را دیشب گذراندم، نه فقط به خاطر مصطفی تاجزاده، بلکه برای همه زندانیان و خانواده‌های‌شان مانند همه مردم ایران نگران بودم. دخترم می‌گفت که تمام شب تا صبح را کابوس دیده و نتوانسته بخوابد.
باشگاه پرسپولیس هنوز نتوانسته زمین موردنظر خود برای دو بازی دوستانه را پیدا کند.
پرسپولیس بالاخره از مهاجم هلندی خود در لیگ بیست و دوم رونمایی کرد اما این بازیکن نتوانست آنطور که باید انتظارات را در فاز هجومی سرخ‌ها برآورده کند.
پیمان بابایی هنوز نتوانسته مردود شدن گل خود مقابل ملوان را هضم کند.
وزیر کار رفت اما هنوز موج حضور پرتنش او در کابینه وجود دارد از سوی دیگر وزرایی مشابه او در کابینه کم نیستند که احتمال استعفا و استضاح آن ها شدت گرفته است زیرا با گذشت یکسال از دولت رئیسی کابینه او چندان نتوانسته است جامعه را نسبت به وضعیت موجود امیدوار کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ