زمان بکارگیری کمک داور ویدئویی در بازیهای لیگ برتر هنوز مشخص نشده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وینگر هوادار نسبت به عدم اعلام پنالتی روی خود واکنش جالبی داشت.
در کاوش‌هایی که بین سال‌های ۲۰۰۵ تا ۲۰۱۲ در سایت باستانی میدان سنت آمبروزیو در میلان انجام شد، بقایایی انسانی از دوره‌های مختلف تاریخی کشف شد. محققان با بررسی یکی از این اسکلت‌ها که متعلق به قرن ۱۴ میلادی بود، به نتایج هولناکی دربارۀ انجام وحشتناک‌ترین شیوه‌های شکنجه در آن دوران رسیدند.
جلال مرادی از مطرح‌ترین داوران فوتبال ایران در دهه ۱۳۷۰ محسوب می‌شود.
چند روز پیش حرفهای علی میرزابیگی درباره انجام تست دوپینگ از داوران امروز با واکنش مسعود مرادی همراه بود.
در این‌جا عکس‌هایی کمتردیده شده از یکی از بانفوذترین رجال دوران قاجار را خواهید دید.
بازیکن هوادار می گوید بابت انتخاب این باشگاه خوشحال است و در سال جدید روی موفقیت خودش و تیمش تمرکز می کند.
اهواز- فرمانده کل انتظامی کشور گفت: در دوران دفاع مقدس بسیجیان و سپاهیان بدون نگاه مادی وارد جنگ شدند و این رفتار نزد خداوند متعال پاداش خاص دارد.
شش ماه پس از مرگ مردی که به‌طور گسترده‌ای به‌عنوان بهترین فوتبالیست تمام دوران شناخته می‌شود، مقبره طلایی‌ پله به روی عموم مردم بازگشایی شد.
عیسی مرادی با محرومیت شهریار مغانلو این فرصت را دارد، تا یکبار دیگر در ترکیب اصلی سپاهان قرار بگیرد.
سخنگوی باشگاه فولاد توضیحاتی در مورد انتخاب سرمربی جدید این تیم ارائه داد.
بابک مرادی فرصت داشت در همان دقایق ابتدایی از مس رفسنجان پیش بیفتد.
مهاجم سپاهان امیدوار است در حضور تماشاگران اصفهانی به برتری مقابل پرسپولیس برسند.
هافبک اسبق استقلال روز گذشته با انگیزه‌هایی متفاوت برابر پرسپوليس قرار گرفت و نمایش خوبی نیز به جا گذاشت.
کفش و کلاه، بخش‌های اجباری دیگری از پوشش لباس مردان بود. معانی درباره نوع کفش و کلاه در آن دوره می‌گوید: «اهالی تهران با توجه به توان مالی‌شان گیوه، چارق یا نعلین به پا می‌کردند. البته کلاه بخش مهمی از لباس مردان در آن دوران به شمار می‌رفت. یعنی هیچ مردی بدون کلاه و سرپوش در کوچه و خیابان ظاهر نمی‌شد. »
سبزوار ـ فرمانده انتظامی داورزن گفت: مأموران انتظامی سبزوار موفق به کشف ۳۱۵ قطعه پرنده کمیاب در مبادی ورودی غربی استان خراسان رضوی شدند.
بابک مرادی می گوید با اینکه آلومینیوم تیم خوبی است اما آنها برای کسب سه امتیاز وارد زمین خواهند شد.
مسعود مرادی می‌گوید ورود تکنولوژی داور ویدیویی خواسته همه داوران ایرانی است.
مشاور رسانه ای باشگاه فولاد گفت که این تیم با هدف قهرمانی در جام حذفی، پای به این مسابقات خواهد گذاشت.
متهم گفت:درحالی که «ز» وانمود می‌کرد همسرش به شهر دیگری رفته و او را رها کرده است با یکدیگر ارتباط داشتیم. این ارتباط شیطانی حدود ۲ سال دیگر هم بعد از ارتکاب قتل ادامه داشت تا این که «ز» با مردی ازدواج کرد و به دنبال سرنوشت خود رفت. من هم که اوضاع را این گونه دیدم با دختری ازدواج کردم و دوران نامزدی را می‌گذراندم که پلیس به سراغم آمد و مرا دستگیر کرد.
ستاره بی‌چون‌و‌چرای دهه هفتاد و هشتاد فوتبال ایران در آلمان روزهای جالبی پشت سر گذاشته است.
پیشکسوت وزنه‌برداری ایران اتفاقات جالبی که در دوران قهرمانی و مربیگری خود پشت سر گذاشته را بازگو کرد و افتخار می کند که هر جا قدم گذاشته قهرمان تحویل داده است.
مرادی چیزی حدود ۲۰ روز از خدمتش باقی مانده بود و در این فرصت آن را پشت سر گذاشته و حالا با پایان دوران خدمت سربازی می‌تواند به هوادار برگردد.
محسن رضایی اظهار داشت: قبلا سالانه به فکر ذخایر کالا بودیم؛ اما هم اکنون با توجه به شرایط ذخایر محصولات کشاورزی در دنیا، باید برنامه ریزی‌ها را دو ساله کنیم و بعد به فکر برنامه ریزی ده ساله باشیم تا نگرانی از نظر کالا‌های اساسی و امنیت غذا نداشته باشیم.
نمایندگان مردم در خانه ملت در سی و دومین جلسه علنی مجلس در سال ۱۴۰۱ ضمن چکشکاری ساختار تشکل‌های صنفی با تصویب موادی از طرح نحوه تشکیل و فعالیت تشکل های صنفی، طی تذکرات کتبی و شفاهی، خواستار برخورد جدی و سریع با مقصران حادثه سیل استهبان و نی‌ریز شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ