گرت ساوتگیت نگران است که انگلیس قربانی تصمیمات اشتباه داوری بشود چرا که معتقد است در بازی مقابل ایران روی مگوایر خطای پنالتی رخ داده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
صعود تیم زنان انگلیس به فینال رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۳ باعث شده تا نام سارینا ویگمن به عنوان یکی از گزینه‌های جانشینی گرت ساوت‌گیت مطرح شود.
قرار است نمایشی به نام انگلستان عزیز که الهام گرفته از زندگی ورزشی گرت ساوتگیت است، با هنرنمایی جوزف فاینس در نقش مربی تیم ملی انگلیس روی صحنه برود.
دیلی تلگراف ادعا کرد که گرت ساوتگیت در ماه ژانویه تصمیم نهایی خود برای ادامه کار یا کناره گیری از هدایت انگلیس را خواهد گرفت.
یک شرکت انگلیسی حسابی از حذف این تیم از جام جهانی ضرر کرده است.
تیم ملی انگلیس با یک برد قاطع مقابل سنگال باید به مصاف فرانسه برود T که نتیجه آن دیدار تأثیر بسزایی در نوع عملکرد نسل فعلی تیم ملی انگیز خواهد داشت.
مهاجم تیم ملی انگلیس که پیش از دیدار با سنگال به صورت ناگهانی مجبور به ترک اردوی سه شیرها شد، برای بازی بعدی آنها را همراهی خواهد کرد.
گرت ساوتگیت بار دیگر از هری مگوایر تمجید کرد و گفت که چرا او در تیم ملی انگلیس بازیکنی درخشان و متفاوت است.
گرت ساوتگیت، مربی انگلیس، معتقد است سنگال به خوبی توانسته با غیبت سادیو مانه کنار بیاید و بازی سختی برابر این تیم پیش رو دارند.
ترنت الکساندر آرنولد مدافع انگلیسی باشگاه لیورپول، از فرم خیره کننده راشفورد به وجد آمده و عملکرد مهاجم یونایتد را تمجید کرده است.
گرت ساوت‌گیت می‌گوید مارکوس رشفورد که در این جام جهانی بازی می‌کند «نسخه‌ای کاملاً متفاوت» با سال گذشته در یورو 2020 است
انگلیس جمعه شب مقابل ایالات متحده آمریکا با مشکل فقدان خلاقیت در خط میانی رو به رو بود، مشکلی که جیمز مدیسون ستاره لسترسیتی ممکن است بتواند آن را برطرف کند.
گرگ برهالتر، مربی ایالات متحده، رابطه نزدیکی با گرت ساوتگیت داشت اما همگروهی انگلیس و آمریکا در جام جهانی این رابطه دوستانه را وارد چالش جدیدی کرد.
اسوون گوران اریکسون سرمربی سابق تیم ملی انگلستان مدعی شده که گرت ساوتگیت بازیکنان بهتری نسبت به زمانی که او هدایت سه شیرها را بر عهده داشت در اختیار دارد
سرمربی تیم ملی فوتبال انگلیس گفت: به خاطر اتفاقات پایان بازی و دو گلی که از ایران دریافت کردیم ناراحت هستم.
انگلیس در یک بازی تماشایی تیم ملی فوتبال ایران را با نتیجه 6-2 شکست داد.
سرمربی تیم ملی فوتبال انگلیس گفت: به خاطر اتفاقات پایان بازی و دو گلی که از ایران دریافت کردیم ناراحت هستم.
سرمربی تیم ملی انگلیس از نمایش عالی برابر ایران تمجید کرد، ولی عنوان کرد تیمش نباید در این دیدار دو گل دریافت می‌کرد.
انگلیس تحت هدایت گرت ساوتگیت پیروزی دیگر را در اولین بازی خود در یک تورنمنت مهم کسب کرد.
گرت ساوتگیت سرمربی تیم ملی انگلیس در کنفرانس خبری پیش از دیدار مقابل ایران گفت: از کیفیت تیم ایران خبر داریم و می‌دانیم که آنها بازیکنان خوبی دارند.
گرت ساوتگیت سرمربی تیم ملی انگلیس در کنفرانس خبری پیش از دیدار مقابل ایران گفت: از کیفیت تیم ایران خبر داریم و می‌دانیم که آنها بازیکنان خوبی دارند.
جام جهانی برای انگلستان در کمتر از ۲۴ ساعت دیگر آغاز خواهد شد. تیمی که ۵۶ سال قبل اولین و آخرین قهرمانی خود در این جام را کسب کرده است.
گرت ساوتگیت، مربی تیم ملی انگلیس، معتقد است بهترین بازیکنان را برای جام جهانی دعوت کرده ولی تاکید کرد که هر چه زودتر باید تمرینات را برای رسیدن به هماهنگی شروع کنند.
سرمربی تیم انگلیس شب گذشته با حضور در اتریش از نزدیک بازی تیم ملی در برابر سنگال را دید.
در شبی که گرت ساوتگیت برای تماشای بازی دو ملی انگلیسی رم به ورزشگاه داچا آره‌نای اودینه رفته بود، هر دو آنها نمایش ضعیفی داشتند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ