دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه، معتقد است که VAR در بازی امشب مقابل یونان به شدت کم کار بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دو تیم فوتبال زنان اسپانیا و انگلیس از ساعت ۱۳:۳۰ در فینال جام جهانی زنان ۲۰۲۳ در استرالیا به مصاف هم رفتند که این لاروخا بود که توانست با نتیجه یک بر صفر انگلیس را شکست دهد و برای نخستین بار در تاریخ خود، جام قهرمانی این مسابقات را بالای سر ببرد. در این دیدار اسپانیا در دقیقه ۲۹ توسط اولگا کارمونا به گل رسید و توانست با همین یک گل قهرمان دنیا شود. همچنین آن‌ها در دقیقه ۶۹ می‌توانستند اختلاف را به عدد دو افزایش دهند، اما پنالتی جنیفر هرموسو را دروازه‌بان انگلیس مهار کرد. اسپانیا توانسته بود در نیمه نهایی سوئد را شکست دهد و به فینال برسد. اسپانیا دومین تیمی است که هم مردان و هم زنانش موفق شده‌اند قهرمانی جام جهانی را به دست بیاورند و پیش از این تیم تنها آلمان موفق شده بود چنین افتخاری را کسب کند. این نخستین قهرمانی اسپانیا در این مسابقات است و آمریکا با چهار قهرمانی، آلمان با دو، نروژ و ژاپن با یک قهرمانی تیم‌هایی هستند که تاکنون تجربه قهرمانی جهان در بخش زنان را داشته‌اند.
بعد از چهار پیروزی و یک شکست، تیم ملی زنان اسپانیا برای حضور در فینال جام جهانی باید از سد سوئد بگذرد.
ازبکستان که در فینال رقابت های کافا برابر ایران شکست خورد، به مصاف آمریکا خواهد رفت.
تیم ملی اروگوئه با پیروزی در آخرین دقایق فینال جام جهانی جوانان به عنوان قهرمانی رقابت های جوانان جهان دست پیدا کرد.
دیدار‌های رده بندی و فینال ۳ وزن دوم و پایانی رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی رنکینگ اتحادیه جهانی جام کوژومکول و ساناتبایف قرقیزستان، امروز (جمعه) در شهر بیشکک قرقیزستان برگزار شد که محمدرضا گرایی به مدال نقره رسید و محمدعلی گرایی و علیرضا مهمدی صاحب مدال طلا شدند.
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در فینال دومین دوره‌ مسابقات مقدماتی بازی‌های جهانی ساحلی مقابل امارات شکست خورد.
محمدرضا مختاری و پژمان پشتام که در دو سال اخیر عضو تیم ملی فرنگی در مسابقات جهانی بودند، از رسیدن به فینال پنج وزن دوم جام تختی بازماندند.
النصر و رونالدو می توانند با کسب قهرمانی در لیگ عربستان، راهی جام جهانی باشگاه ها شوند.
النصر و رونالدو می توانند با کسب قهرمانی در لیگ عربستان، راهی جام جهانی باشگاه ها شوند.
قهرمان وزن 67 کیلوگرم کشتی فرنگی المپیک 2020 توکیو که در دومین مسابقه رنکینگ‌دار اتحادیه جهانی در یک وزن بالاتر کشتی گرفت؛ به فینال این رقابت‌ها نرسید.
این دیدار به قضاوت آنتونی تیلور از انگلیس با برتری 5 بر 3 رئالی ها به پایان رسید تا شاگردان کارلو آنچلوتی شکست اخیر در فینال سوپرجام اسپانیا را جبران کرده و یک جام دیگر به کلکسیون افتخارات خود اضافه کنند.
بارسلونا در دیداری از مرحله یک شانزدهم نهایی کوپا دل ری توانست با نتیجه 4-3 حریف گمنامش، اینترسیتی، را شکست بدهد.
تصاویری از اعتراضات مردمی فرانسوی‌ها به بهانه شکست تیم ملی فوتبال کشورشان در جام جهانی را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
از سال ۱۹۷۴ تا ۲۰۰۲ همیشه یکی از تیم‌های فینالیست، یا در دوره بعد و یا در دوره قبل هم یک پای فینال بود، اما این روند در سال ۲۰۰۲ پاره شد تا جام جهانی ۲۰۱۸ که فرانسوی‌ها توانستند به فینال برسند و با شکست کرواسی قهرمان شوند و حالا بار دیگر امسال یک پای فینال هستند. اگر فرانسه قهرمان شود، بعد از ایتالیا و برزیل به سومین تیمی تبدیل می‌شود که دو بار پیاپی قهرمان جهان شده است.
تیم ملی فرانسه توانست با برتری مقابل مراکش به جمع تیم‌هایی اضافه شد که توانستند برای دو بار متوالی به فینال جام جهانی راه پیدا کنند.
تیم ملی فوتبال فرانسه که قهرمان جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه بود با پیروزی برابر مراکش در مرحله نیمه نهایی بیست و دومین دوره این مسابقات به دیدار فینال صعود کرد تا حریف آرژانتین شود.
تیم فوتبال زیر 21 سال فوتسال ناشنوایان با شکست ازبکستان راهی فینال این رقابت‌ها شد.
با شکست کرواسی در نیمه نهایی، تکرار فینال دوره قبل جام جهانی در این دوره منتفی شد.
شکست بلژیک مقابل مراکش، اتفاقی بود که کمتر هوادار بلژیک انتظار آن را می‌کشید.
دنی اولمو می گوید اسپانیا به قطر آمده تا به فینال جام جهانی برسد و باید برای این هدف بهترین ها را شکست دهند.
بر اساس داده های سایت های آنالیز تیم ملی فوتبال ایران در شرایطی با دو گل تیم ملی ولز را شکست داد که در 38 درصد از زمان بازی صاحب توپ و میدان بود.
رقابت‌های جام جهانی کشتی فرنگی با صعود تیم ملی ایران به فینال ادامه پیدا کرد.
تیم ملی کشتی فرنگی با شکست ۶ بر ۴ تیم ترکیه به عنوان قهرمان مسابقات جهانی بلگراد، در یک قدمی صعود به فینال جام جهانی ۲۰۲۲ قرار گرفت.
آرژانتین در دیدار فینال جام جهانی ۲۰۲۲ پرتغال را که از سد انگلیس در مرحله نیمه نهایی عبور کرده است، شکست می‌دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ