داور بین المللی فوتبال ایران تاکید کرد که هنوز بسترهای ابتدایی استفاده از سیستم ویدئویی را نداریم که همین امر مشکلاتی را برای داوران ایجاد کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
صندوق‌های سرمایه‌گذاری نوعی نهاد مالی محسوب می‌شوند که فعالیت اصلی آن‌ها سرمایه‌گذاری در اوراق بهادار و سایر بستر های سرمایه گذاری است. سرمایه‌گذاری در صندوق‌ها، نوعی روش غیرمستقیم سرمایه گذاری در بورس با تضمین سود است و همانند شبکه بانکی نیز مشمول جریمه و تنبیه بانکی برداشت پول قبل از سررسید نخواهند شد .
معاون اول رییس جمهور گفت: باید بسترهای لازم برای سرمایه گذاری مردم در کشور فراهم شود.
معاون اول رییس جمهور گفت: باید بسترهای لازم برای سرمایه گذاری مردم در کشور فراهم شود.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس شورای اسلامی گفت: سفر رئیس‌جمهور به سوریه می‌تواند مقدمات و بسترهای ادامه ایفای نقش و همکاری‌ها در دوره سازندگی و بازسازی این کشور را آماده کند.
کارشناس سیاسی منطقه غرب آسیا گفت: سفر به دمشق برای گفتگو در خصوص زمینه‌ها و بسترهای اقتصادی مشترک میان ایران و سوریه است که در گفتگوها و ملاقات‌ها مقامات دو کشور، دنبال خواهد شد.
رئیس مجلس با تاکید بر این که جامعه امروز نیازمند تحول است از مهم‌ترین بسترهای تحول در جامعه را بازگشت به فرهنگ دفاع مقدس برشمرد و گفت:حل مشکلات کشور را باید براساس الگوی دفاع مقدس باشد.
صبح‌ امروز جلسه قرارگاه پیگیری فرامین مقام معظم رهبری در قوه قضاییه، با حضور معاون اول قوه ‏قضاییه و سایر مقامات عالی دستگاه قضا برگزار شد.
بسترهای حقوقی و تامین مالی و برخی موانع اجرایی طرح های انتقال آب دریا در چهاردهمین جلسه انتقال آب از خلیج فارس و دریای عمان به فلات مرکزی به ریاست معاون اول رئیس‌جمهور مورد بررسی قرار گرفت.
رئیس جمهور گفت: دولت آمادگی دارد بسترهای لازم را برای فعالیت سرمایه‌گذاران ایرانی در داخل کشور و همچنین بازگشت تحصیل‌کنندگان ایرانی فراهم کند، تا هم سرمایه‌ها و هم علم و دانش ایرانیان مقیم خارج در راه خدمت به کشور به کار گرفته شود.
محققان طی پژوهشی به نتیجه رسیدند که لایه های غضروفی چاپ شده بهتر از بسترهای مهندسی شده غضروف سازی را القا می کنند.
محققان طی پژوهشی به نتیجه رسیدند که لایه های غضروفی چاپ شده بهتر از بسترهای مهندسی شده غضروف سازی را القا می کنند.
مشهد ـ مدیر پایگاه اطلاع‌رسانی آیت‌الله علم‌الهدی گفت: مطرح شدن کلید واژه «جهاد تبیین» از سوی مقام معظم رهبری، اهمیت حضور قدرتمند در فضای مجازی را دوچندان کرده است.
رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی استان تهران گفت: اگر بسترهای کاهش قیمت پیاز فراهم شود یعنی یا صادرات انجام نشود یا واردات صورت گیرد قیمت پیاز کاهشی می شود.
رئیس دیوان عدالت اداری گفت: به زودی و با فراهم شدن بسترهای فناورانه، شاهد صدور کارنامه برای دستگاه‌های اجرایی از حیث نظارت قضایی دیوان عدالت اداری خواهیم بود.
رئیس دیوان عدالت اداری گفت: به زودی و با فراهم شدن بسترهای فناورانه، شاهد صدور کارنامه برای دستگاه‌های اجرایی از حیث نظارت قضایی دیوان عدالت اداری خواهیم بود.
خیراله خادمی در جلسه هم اندیشی با سرمایه گذاران احداث آزادراه‌ها گفت: به منظور بررسی شرایط اصلاح بسترهای مشارکت بخش خصوصی در احداث آزادراه‌های کشور، به قید فوریت کمیته تخصصی تشکیل شود.
هیات رییسه دانشگاه فردوسی مشهد با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: از پیگیری مطالبات دانشجویان از مسیر و بسترهای قانونی حمایت می کند.
ساداتی نژاد گفت: وزارت جهاد قصد دارد با شناسنامه‌دار کردن بسترهای تولید به سمت محصول کشاورزی، باغی و دامی سالم برای مردم برود.
مدیر بازاریابی و ارتباطات جام جهانی قطر برای خرید بلیت مسابقات از بسترهای غیررسمی به هواداران هشدار داد.
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: ریشه، علل و بسترهایی که دشمن می‌تواند از آنها بهره برداری کند باید از بین برود.
رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: بازرسان با شناسایی دقیق بسترهای فساد دست صاحبان نفوذ را از حوزه نفت، گاز و پتروشیمی کوتاه کنند.
کرمان – رئیس جمهور با اشاره به لزوم مقابله با فساد گفت: دولت با اجرای سیاست های اصلاح اقتصادی بسترهای فسادزا را از بین می‌برد.
دکتر علی رستمی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در راستای تقویت بسترهای همکاری پژوهشی و دانش‌بنیان با معاونت پژوهشی و رٶسای دانشکده‌های دانشگاه صنعتی سهند دیدار کرد.
مرتضی افقه کارشناس مسائل اقتصادی با اشاره به تعیین سقف اجاره مسکن توسط دولت، اظهارداشت: با توجه به وضعیت اقتصادی کشور تعیین سقف برای اجاره مسکن نمی‌تواند اجرا شود، زیرا در وهله اول ملک یک دارایی خصوصی است و مالک می‌تواند دارایی خود را به هر میزانی که می‌خواهد اجاره دهد، در وهله دوم نیز راه دور زدن این موضوع باز است، زیرا مالک و مستاجر در بنگاه املاک می‌تواند ۲۵ درصد افزایش اجاره بها را در تهران ثبت کنند، اما مالک به صورت غیررسمی می‌تواند اجاره بیشتری را از مستاجر خود طلب کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ