آن گونه که از شواهد برمی آید داستان کمک داور ویدیویی در لیگ برتر ایران هنوز سر دراز دارد و قرار نیست به سرانجام برسد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ایرنا نوشت: «باربارا وودوارد» سفیر انگلیس در سازمان ملل روز دوشنبه به وقت محلی در جمع خبرنگاران در مقر سازمان ملل در نیویورک، به مناسبت ریاست دوره‌ای کشورش در ماه جاری میلادی بر شورای امنیت در پاسخ به سوالی درباره نگرانی لندن از پیشرفت‌های هسته‌ای ایران و ادعای نزدیک شدن به سلاح هسته‌ای با تکرار ادعا‌های غرب افزود: ما نگران این اقدامات ایران هستیم. این کشور سه برابر بیشتر از حداقل مقدار مورد نیاز اورانیوم غنی شده برای ساخت یک سلاح هسته‌ای، اورانیوم ذخیره کرده است
نگرانی اگر وجود داشته باشد به دو گروه مزاحم در آمریکا و ایران مربوط است؛ جمهوریخواهان در آمریکا و کاسبان تحریم در ایران. البته لابی صهیونیستی نیز از کارشکنی‌های این دو گروه حمایت می‌کند. راهکارهائی که برای نوع توافق در نظر گرفته شده می‌تواند جمهوریخواهان آمریکا را ناکام نماید و در ایران نیز مسئولان نظام باید با عزم و اراده ویژه‌ای موضوع را دنبال کنند که موجب ناکامی کاسبان تحریم شود.
رییس جمهور ترکیه گفت: موضع ایران موجب برآشفتن ما و آذربایجان می‌شود. در واقع ایران باید نگران باشد. امیدواریم رفتار مثبتی در زمینه این مسئله داشته باشند تا بتوانیم ترکیه، آذربایجان و ایران را متصل کنیم. حتی ممکن است خط پکن-لندن را هم باز کنیم.
طبق ادعای آاس، رئال مادرید قصد دارد تا مشخص شدن وضعیت زانوی مصدوم جود بلینگام صبر کند و فعلا با او قرارداد نخواهد بست.
نشریه آلمانی کیکر در گزارشی غیرمنتظره ادعا کرد یورگن کلینزمن، سرمربی جدید تیم ملی کره جنوبی، به عنوان نامزد جانشینی آنتونیو کونته در تاتنهام در نظر گرفته است.
وزیر خارجه آمریکا امروز با ابراز نگرانی ادعایی از وضعیت سودان، از همه طرف‌ها خواست تا فورا خشونت را متوقف کنند.
لیونل مسی قبل از جام جهانی برای تمدید قرارداد به پی اس جی پاسخ مثبت داده بود ولی پس از حذف از لیگ قهرمانان همه چیز تغییر کرد. مدیران پی اس جی حالا به شدت نگران هستند.
رئیس دادگاه ورزش کاتالونیا ادعایی درباره آینده احتمالی پرونده نگریرا که باشگاه بارسا با آن درگیر است مطرح کرده و هواداران بلوگرانا را به شدت نگران کرده است.
فرانسه در واکنشی مداخله آمیز به برنامه هسته‌ای ایران، مدعی شده است که تحولات برنامه هسته‌ای ایران نگران‌کننده است.
نماینده دائم روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین به ادعای غنی سازی ۸۴ درصد در ایران واکنش نشان داد.
ادعای رئیس جمهور مولداوی درباره نقشه همتای روسی وی برای سازماندهی یک کودتا در مولداوی، ابراز «نگرانی شدید» سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا را در پی داشت.
مارکا ادعا کرد که بارسلونا نگران است سرجینیو دست، مدافع راست آمریکایی، با پایان قرارداد قرضی‌اش با میلان به این باشگاه برگردد.
قضیه تمدید قرارداد کریم بنزما باعث نگرانی هواداران رئال شده ولی در باشگاه مادریدی از این بابت نگران نیستند و به زودی با ستاره فرانسوی تماس خواهند گرفت.
وبگاه صهیونیستی واللا در گزارشی با ادعای ورود دو ناو جنگی ایرانی به آب های منطقه ای استرالیا، عنوان کرد: ایران بازوهای دریایی قدرتمند و دور بردی دارد که این مساله باید اسرائیل را نگران سازد.
لیونل مسی در مصاحبه با اسکیل لاوتزی گفت که بعید می داند سال های زیادی به فوتبال ادامه دهد.
شهردار تهران در واکنش به ابراز نگرانی یکی از اعضای شورای شهر پیرامون وضعیت پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها گفت: پروژه‌ها به میزان اهمیت و ویژگی خود در بودجه قرار می‌گیرند.
رایدر گفت: ما در تماس مستقیم با شرکای سعودی‌مان هستیم تا ببینیم از آن‌جا چه اطلاعاتی می‌توانند در این باره ارائه کنند. ما حق حفاظت و دفاع از خودمان را محفوظ می‌دانیم، فارغ از این که نیروهایمان کجا خدمت کنند، چه در عراق باشد و چه در جای دیگر.
یک سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا در این باره گفت: ما نگران این تهدید هستیم و از کانال های نظامی و اطلاعاتی با مقامات سعودی دائما در ارتباطیم.
سخنگوی ارشد سیاست خارجی اتحادیه اروپا: ما با نگرانی جدی به گزارش‌های فزاینده مبنی بر این که پهپادهای تولید ایران ممکن است در تجاوز به اوکراین دخیل باشند، توجه می‌کنیم.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، با اشاره به نگران‌کننده بودن تهدیدهای اتمی روسیه، خواستار حفظ و تداوم کمک به اوکراین شد؛ به ادعای وی، آینده اروپا در اوکراین رقم می‌خورد.
استاندار همدان اعلام کرد: براساس آزمایشات دانشگاه علوم پزشکی همدان و تهران، وزارت نیرو و چند دستگاه دیگر که ما مأمور کردیم، در مجموع نتیجه آزمایشات این است که نگرانی در این زمینه وجود ندارد و به جرأت اعلام می‌کنیم تصفیه خانه شهید بهشتی و تصفیه خانه مهاجران جزء تصفیه خانه‌های پیشرفته و مدرن ما هستند که می‌توانند همه آلودگی‌ها و فلزات سنگین را تصفیه و سلامت آب را تضمین کنند.
فرانسه ادعا کرد «به شدت نگران عدم همکاری ادامه‌دار ایران با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی» است و در حال مشورت با شرکای خود درباره این موضوع قبل از نشست شورای حکام آژانس در هفته آینده است.
هرتزوگ با مطرح کردن ادعا‌هایی علیه ایران گفت: ما به شدت نگران یک توافق احتمالی هستیم، چون از نداشتن جدیت، صداقت و پایبندی حکومت ایران به قوانین جهانی نگرانیم.
ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا، نگران دفاع راست است و از مدیران باشگاه درخواست جذب یک بازیکن جدید برای این منطقه کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ