پس از انعقاد قرارداد صادرات و فرآوردی ۲۰۰ تن زعفران ایران به مقصد کشور قطر، نخستین محموله از این قرارداد بارگیری و جهت فرآوری به کشور قطر ارسال گردید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ارومیه- سیدمحمد موسوی در دیدار ایران و هنگ‌کنگ نخستین کاپیتانی خود در رقابت‌های قهرمانی مردان آسیا را تجربه کرد تا تعداد کاپیتان‌های ایران (سرگروه) در این مسابقات به عدد ۱۴ برسد.
نخستین محموله گاز مایع گرم (ال‌پی‌جی) همسو با شکست تحریم‌های ظالمانه و گسترش صادرات کشور، در اسکله شماره ۷ پالایشگاه آبادان بارگیری شد.
یکی از مقامات ارشد پنتاگون تایید کرد که نخستین محموله تانک‌های آمریکایی «آبرامز» اوایل پاییز به دست کی‌یف خواهد رسید.
رئیس جمهور اوکراین از دریافت نخستین محموله از موشک‌های دوربرد «اسکالپ» فرانسه خبر داد.
استارت آپ سازنده خودروی برقی «کانو» نخستین محموله خودروهایش برای انتقال فضانوردان را به ناسا تحویل داد.
وزیر نفت پاکستان اعلام کرد که این کشور پول نخستین محموله وارداتی نفت از روسیه را به یوآن چین به این کشور پرداخته است.
در حالی که تعدادی از کشورها از طریق «دلارزدایی» به سمت خلاصی از هژمونی آمریکا حرکت می کنند، پاکستان نخستین محموله نفت روسیه را با پرداخت یوان چین خریداری و وارد کرد.
ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه نیز از طریق ویدئو کنفرانس در این مراسم تحویل نخستین محموله سوخت هسته ای به نیروگاه "آک کویو" ترکیه شرکت کرد. این نیروگاه را شرکت "روس اتم" روسیه برای ترکیه ساخته است.
چین مشغول انجام آمادگی های لازم برای پرتاب نخستین  محموله ماهواره های اینترنتی خود به مدار زمین است.
صادرات به مقصد ونزوئلا پس از هشت سال از سرگرفته شد و دو هزار دستگاه تارا و دنا به این کشور رسید.
نخستین کاروان کمک های حزب الله لبنان برای کمک به زلزله زدگان سوریه تحت عنوان کاروان «رحماء» وارد لاذقیه شد و قرار است کاروان های دیگری به حلب و سایر مناطق سوریه ارسال شود.
نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور با هدف همراهی زلزله‌زدگان منطقه شمالغرب، تعداد ۷۵۳ دستگاه بخاری برقی و یک محموله شامل اقلام خوراکی را به خوی ارسال کرد.
وزارت دفاع آمریکا از ارسال نخستین محموله از خودروهای زرهی برادلی به اوکراین خبر داد.
مدیر اداره بندر و دریانوردی کنگان گفت: با احداث و بهره برداری از دو پست اسکله رمپ اولین محموله صادرات یخچالی از طریق لندیگنرافت از کنگان به قطر انجام شد.
شرکت اسپیس ایکس قصد دارد نخستین پرتاب موشک فالکون در سال ۲۰۲۳ را امروز در ساعت ۲۲:۵۶ دقیقه به وقت گرینویچ انجام دهد.
مدیر بنادر و دریانوردی بندرلنگه و غرب هرمزگان گفت: نخستین شناور حامل محموله خودروهای وارداتی شب گذشته در بندرلنگه پهلودهی و کار ترخیص این خودروها آغاز شد.
بندرلنگه - مدیر بنادر و دریانوردی بندرلنگه و غرب هرمزگان گفت: نخستین محموله خودروهای وارداتی، در اسکله بندر لنگه پهلودهی شد.
سخنگوی وزارت صمت در گفت‌وگو با تابناک اقتصادی، از ورود نخستین محموله خودرو خبر داد و افزود: کشتی در نوبت تخلیه است و مطابق اعلام نظر گمرک بندرلنگه به دلیل شرایط جوی نامساعد تخلیه خودروها با تاخیر همراه شده که تا ساعت ۲۳ امشب انجام خواهد شد.
ارتش ترکیه نخستین محموله از هویتزرهای جدید خود را تحویل گرفت.
در بیانیه رکن اطلاعات وزارت دفاع انگلیس که یک نسخه آن در تارنمای دولت این کشور منتشر، ادعا شده است: برای نخستین بار در سه هفته گذشته، گزارش‌هایی از حملات هواپیما‌های بدون سرنشین (پهپاد) ساخت ایران منتشر شده است. این وقایع هنوز باید بررسی شوند، اما به احتمال زیاد ذخایر قبلی روسیه از چند صد فروند شاهد-۱۳۱ و ۱۳۶ به پایان رسیده و اکنون انبار تسلیحاتی خود را از نو پر کرده است.
برای نخستین بار یک کشتی فله بر که بخشی از انرژی خود را با نیروی باد تامین می کند، سفر خود را به مقصد بندر نیوکسل در انگلیس آغاز کرده است.
آمریکا قصد دارد تا نخستین محموله سامانه پدافند زمین به هوای ( NASAMS) را طی هفته‌های آتی به اوکراین تحویل دهد.
با ورود مجدد محصولات ایران‌خودرو به بازار ارمنستان، دروازه ورود به کشورهای اتحادیه اقتصادی اوراسیا باز شد.
شیخ تمیم بن حمد آل ثانی امیر قطر اعلام کرد که این کشور نخستین محموله از جنگنده های یوروفایتر تایفون را تحویل گرفته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ