آمریکا قصد دارد تا نخستین محموله سامانه پدافند زمین به هوای ( NASAMS) را طی هفته‌های آتی به اوکراین تحویل دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اریک تن هاخ مدعی است که آندره اونانا می‌تواند نحوه بازی منچستریونایتد را تغییر بدهد.
رابرت مالی در مرخصی اجباری است و معاون او «ابرام پالی» وظایف او را انجام می‌دهد؛ اما آیا عدم حضور مالی منجر به تغییر تاکتیک ها و استراتژی‌های آمریکا در مذاکرات خواهد شد؟
رابرت مالی در مرخصی اجباری است و معاون او «ابرام پالی» وظایف او را انجام می‌دهد؛ اما آیا عدم حضور مالی منجر به تغییر تاکتیک ها و استراتژی‌های آمریکا در مذاکرات خواهد شد؟
رابرت مالی در مرخصی اجباری است و معاون او «ابرام پالی» وظایف او را انجام می‌دهد؛ اما آیا عدم حضور مالی منجر به تغییر تاکتیک ها و استراتژی‌های آمریکا در مذاکرات خواهد شد؟
پس از آنکه روسیه که از آغاز جنگ در اوکراین تاکنون، تانک‌های زیادی را از دست داد و به ویژه بعد از نبرد شرق دونتسک که نزدیک ۱۳۰ تانک این کشور منهدم شد، این کشور الگوی تغییر تاکتیک را در استفاده از تانک‌ها نیز به کار برد.
مربی تیم ملی کشتی فرنگی اعلام کرد کادرفنی هنوز به جمع بندی نهایی برای اعلام ترکیب این تیم نرسیده است.
حزب‌الله لبنان در یکی از بزرگترین رزمایش‌های خود در سال‌های اخیر، سناریو حمله به شهرک‌های صهیونیست‌نشین و تاسیسات حساس در اراضی اشغالی را مورد آزمایش قرار داد.
کادرفنی پرسپولیس تصمیمی برای تغییر در تاکتیک بازی این تیم مقابل گل گهر سیرجان ندارد.
سید مجتبی حسینی نفرات اصلی تیمش در دیدار با نساجی مازندران را مشخص کرد.
احتمال دارد یحیی گل‌محمدی یک تغییر مهم را در خط دفاعی تیمش ایجاد کند.
استفانو پیولی، سرمربی میلان، بعد از پیروزی 4-0 مقابل ناپولی گفت تیمش در این بازی با تغییر تاکتیک حریف را غافلگیر کرده و ممکن است در چمپیونزلیگ هم غافلگیری مشابهی برای ناپولی داشته باشد.
سرمربی فولاد گفت که در نیمه دوم با تغییر تاکتیک، تیم او توانسته است موقعیت های خیلی خوبی به روی دروازه حریف خلق کند.
سرمربی پیشین تیم فوتبال استقلال تهران گفت: تغییر تاکتیک بازی مانع از پیروزی این تیم در دربی ۹۹ پایتخت شد.
آرمان رمضانی که به دلیل مصدومیت از ناحیه کمر، بازی های زیادی را در هفته های سپری شده از دست داد بار دیگر به تمرینات استقلال برگشته است.
روبرت لواندوفسکی از بازی در یک جام جهانی دیگر ترسی ندارد اما کاپیتان لهستان اذعان کرد که تیمش نیاز به تغییر تاکتیک دارد.
سرمربی اسبق تیم ملی تکواندو گفت: ما جوانگرایی کردیم و این کار فوق‌العاد است اما حالا باید انتظارها و نتیجه‌گرایی از این تیم ملی دور شود.
مربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان این که دیدار سختی برابر مس کرمان داشتند گفت: برای رسیدن به پیروزی تغییر تاکتیک دادیم و در نیمه دوم با یک مهاجم بیشتر به دروازه حریف حمله کردیم.
در هفته دهم لیگ برتر، آبی‌ها هر چه زدند به در بسته خوردند و شاگردان ساپینتو موفق نشدند لایه‌های دفاعی تیم رحمتی را باز کنند.
محافظه‌کاری سرمربی پرسپولیس در بازی خانگی مقابل تراکتور هم ادامه پیدا کرد و تغییر تاکتیک یحیی گل‌محمدی در واپسین لحظات بازی برای تغییر نتیجه بی‌فایده بود.
مربی تیم ملی کشتی آزاد با بیان اینکه آمریکایی‌ها به لحاظ تاکتیک و برنامه از ما بهتر عمل کردند، گفت: تیلور در همه این سال‌ها با یک روش مبارزه می‌کرد، اما بعد از شکست پارسال مقابل یزدانی، تغییر تاکتیک داد و به پیروزی رسید.
وب سایت اماراتی تفسیر عجیبی از نخستین پیروزی مجیدی در لیگ امارات داشت.
تاکتیک پرسپولیس برای تقابل با نفت مسجدسلیمان بدون حضور کاپیتان اول این تیم تغییر نخواهد داشت.
البته این تغییر تاکتیک از سوی اصولگرایان به آن معنا نیست که دشمنی با آمریکا و انگلیس و ... کنار می‌گذارند. آن‌ها در کنار اینکه تاکید می‌کنند در مذاکرات پیروز شده اند بعد از توافق اصرار خواهند داشت که در برابر زیاده خواهی‌های ایالات متحده ایستاده اند و یک توافق در شان دولت انقلابی به دست آورده اند.
ژاوی در بازی شب گذشته برابر رئال سوسیداد نشان داد که شایسته مربیگری بارسلوناست. او چه در انتخاب ترکیب و چه سیستم بازی بارسا، تصمیماتی شجاعانه گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ