برای نخستین بار یک کشتی فله بر که بخشی از انرژی خود را با نیروی باد تامین می کند، سفر خود را به مقصد بندر نیوکسل در انگلیس آغاز کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یکی از معضلات کشور در حوزه محصولات راهبردی این بود که اطلاعات دقیقی نسبت به سطح زیرکشت محصولاتی مثل گندم، جو، برنج و… وجود نداشت که قراراست ماهواره خیام در این باره یاری گر بخش کشاورزی باشد.
کشتی جنگی روسیه برای کشتی باری «سوکرا اوکان» تیر هشدار شلیک کرده؛ آن را متوقف و بازرسی کرد.
نفتکش شرکت ملی نفتکش ایران موفق به نجات  6 سرنشین یک لنج حادثه دیده در آب ‌های خلیج فارس شد.
اگر روند قیمت‌های پایین در زنجیره ارزش افدرا که به راحتی تهیه می‌شود ادامه یابد، افغانستان به کمک مافیای غربی به زودی می‌تواند نقش مهمی در تجارت جهانی مواد مخدر مصنوعی بازی کند.
در پی آتش سوزی بزرگ در یک کشتی باری در دریای شمال در سواحل هلند یک نفر کشته و چندین نفر زخمی شدند.
سرویس امنیت فدرال روسیه از کشف آثار مواد منفجره در یک کشتی باری خارجی که از ترکیه راهی روسیه شده بود، خبر داد.
عباس بوعذار از محمدرضا ابوالفضلی کمک‌داور بازی نفت-مس تشکر می‌کند.
نور درمانی در همه چیز، از کمک به بهبود سریع تر زخم های سوختگی گرفته تا کشتن تومورها و کمک به هدایت آنتی بادی ها به سمت اهداف سرطانی، روش درمانی نویدبخش است.
یک کشتی باری با پرچم چین در تنگه تاتار واقع در جنوب شرقی روسیه غرق شد.
کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران با دارا بودن امکانات حمل‌ونقل چندوجهی اعم از جاده‌ای و ریلی این آمادگی را دارد تا خدمات حمل محمولات صادراتی ایران را به مقاصد تعیین شده اعزام نماید.
یکی از ترفند‌هایی که به شما برای مرتب کردن کشوی لباس و کمد کمک می‌کند، نحوه صحیح و درست تاکردن لباس‌ها به کوچک‌ترین حالت ممکن است؛ زیرا جای بیشتری برای تمام لباس هایتان باقی می‌ماند. حتی می‌توانید لباس‌ها را بر اساس رنگ یا طرح دسته بندی کنید و در کمدتان قرار دهید.
معاون دریایی بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان اظهار کرد: روز گذشته یک لنج چوبی باری با ۸ نفر خدمه در ۸۰ مایلی از بندر چابهار دچار آتش سوزی شده بود که ۴ نفر خدمه آن توسط یک کشتی خارجی و با هماهنگی مرکز (MRCC) چابهار نجات یافتند.
کشتی باری «توزلا» متعلق به ترکیه در بندر خِرسون در جنوب اوکراین مورد اصابت موشک قرار گرفت. پل کشتی تقریباً به طور کامل ویران شده است.
این کشتی به دلیل وزش باد‌های شدید زمستانی واژگون شده و در حال حاضر بالگرد‌ها و قایق‌های امداد و نجات و همچنین چندین قایق خصوصی برای پیدا کردن ۹ خدمه کشتی که مفقود شده‌اند، آب‌های منطقه را جستجو می‌کنند.
سیروس در تشریح ماجرا گفت: روز حادثه بابک را به باغی در شهریار که پانسیون سگ‌های تزئینی بود بردم و در یک لحظه از غفلت او استفاده کردم و با کلتی که از قبل تهیه کرده بودم چند گلوله به سرش زدم و پس از آن هم با کمک یکی از دوستانم جسدش را به باغ متروکه‌ای بردیم و همانجا آتش زدیم.
رسانه ها از منفجر شدن یک کشتی باری در سواحل ترکیه در دریای سیاه خبر می دهند.
منابع خبری از وقوع حریق گسترده در یک کشتی باری در شمال ترکیه خبر دادند.
قدیری ابیانه گفت: اورانیوم خوراک کشتی های باری، مسافربری و جنگی با سوخت اتمی است. سوخت گیری با اورانیوم این امکان را به یک کشتی می دهد که 6 ماه در دریا باشد بدون اینکه نیاز به تجدید سوخت داشته باشد که برای ایران بسیار مهم است
مربی تیم کشتی آزاد صنایع مازندران معتقد است حسن یزدانی با کوله باری از مدال و افتخارات جهانی و المپیک به فکر مبلغ قرارداد نبود و فقط قصد کمک به تیمش را دارد.
مربی تیم کشتی آزاد صنایع مازندران معتقد است حسن یزدانی با کوله باری از مدال و افتخارات جهانی و المپیک به فکر مبلغ قرارداد نبود و فقط قصد کمک به تیمش را دارد.
مربی فولاد خوزستان اعتقاد دارد تیم مس کرمان وقت کشی کرده و زمان مفید بازی را گرفته است.
شیراز - نماینده شیراز و زرقان در مجلس گفت: شعار ما استقلال اقتصادی یا خودکفایی بود اما امروز ۲۶ کشتی نهاده‌ها منتظر ترخیص هستند.
شیراز - نماینده شیراز و زرقان در مجلس گفت: شعار ما استقلال اقتصادی یا خودکفایی بود اما امروز ۲۶ کشتی نهاده‌ها منتظر ترخیص هستند.
وزارت دفاع ترکیه اعلام کرد که اولین کشتی باری با غلات اوکراینی در سواحل استانبول پهلو گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ