مدیر اداره بندر و دریانوردی کنگان گفت: با احداث و بهره برداری از دو پست اسکله رمپ اولین محموله صادرات یخچالی از طریق لندیگنرافت از کنگان به قطر انجام شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو هیأت رئیسه شورای هماهنگی و همکاری فعالین اقتصادی مناطق آزاد گفت: نخستین ویژگی مناطق آزاد از سوی بخش خصوصی داخلی و خارجی، مقررات زدایی و کاهش بوروکراسی اداری بوده است.
دبیر ستاد توسعه اقتصاد دانش‌بنیان ماشین‌سازی گفت: سالانه حدود ۲۵۰ میلیون دلار صادرات رسمی در این حوزه داریم و برنامه داریم این میزان صادرات به یک میلیارد دلار سالانه طی ۵ سال برسد.
سازمان توسعه تجارت ایران در نامه ای به گمرک ایران موضوع لغو ممنوعیت صادرات برخی از کالاها را اعلام کرد.
رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: طبق قانون بودجه ۱۴۰۲، دولت مکلف به صادرات روزانه ۱.۴میلیون بشکه نفت شد که با تلاش های وزارت نفت توانسته‌ایم از مرز ۱.۴ میلیون بشکه عبور کنیم.
صادرات نفت عربستان به چین بالاتر می‌رود
نخستین محموله گاز مایع گرم (ال‌پی‌جی) همسو با شکست تحریم‌های ظالمانه و گسترش صادرات کشور، در اسکله شماره ۷ پالایشگاه آبادان بارگیری شد.
صادرات فولاد ایران در ۴ ماه ابتدایی امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۷ درصد رشد کرد.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با تاکید بر اینکه الگوی ما برای تعریف کارگر، فرمایش مقام معظم رهبری است، گفت: سال‌های گذشته به موضوعات تولید و کار توجه نشده بود، از همین رو گروه خودروسازی سایپا برنامه‌های جامعی در خصوص کیفی سازی محصولات، افزایش تیراژ تولید، تنوع بخشی به محصولات و صادرات خودرو، تدوین کرده که در راستای آن بتوان صنعت خودروی کشور را توسعه داد.
تکسا نشان می‌دهد که برای نخستین بار در تاریخ حجم صادرات نفت روسیه به هند از مجموع صادرات عراق و عربستان به این کشور بیشتر شده است.
اعتماد مردم و مشتریان بانک صادرات ایران به «چکنو» این بانک به عنوان نخستین چک دیجیتال نظام بانکی، تعداد چک‌های صادر شده دیجیتال را به مرز 130 هزار فقره رساند.
صادرات به مقصد ونزوئلا پس از هشت سال از سرگرفته شد و دو هزار دستگاه تارا و دنا به این کشور رسید.
«گروه سامسونگ» پیش از تاسیس شرکت سامسونگ الکترونیکس در سال ۱۹۶۹، در کار تولید لباس، صنایع شیمیایی، خودرو و البته لوازم خانگی بودند. اما در نخستین روز‌های تاسیس شرکت، سامسونگ در کار واردات و صادرات میوه و سبزیجات بود.
نخستین نمایشگاه بین‌المللی میوه و سبزیجات ایران از ۴ تا ۷ اسفند در نمایشگاه شهر آفتاب با هدف معرفی دستاوردها، توانمندی‌ها و توسعه صادرات در تهران برگزار می‌شود.
نخستین نمایشگاه بین‌المللی میوه و سبزیجات ایران از ۴ تا ۷ اسفند در نمایشگاه شهر آفتاب با هدف معرفی دستاوردها، توانمندی‌ها و توسعه صادرات در تهران برگزار می‌شود.
نشان ویژه «مدیر منتخب خلاق» نخستین همایش ملی اقتصاد دیجیتال و کسب و کار خلاق به مدیرعامل بانک صادرات ایران اعطا شد.
​همزمان با رونمایی از سامانه چک امن دیجیتال (چکاد) در بانک مرکزی، نخستین چک دیجیتال کشور در همراه بانک صادرات ایران صادر شد.
​همزمان با رونمایی از سامانه چک امن دیجیتال (چکاد) در بانک مرکزی، نخستین چک دیجیتال کشور در همراه بانک صادرات ایران صادر شد.
چین نخستین برنامه اجرایی مخصوص واقعیت مجازی خود را منتشر کرد. این کشور تصمیم دارد تا ۲۰۲۶ میلادی بیش از ۲۵ میلیون دستگاه با ارزش بیش از ۳۵۰ میلیارد یوان(۴۸.۲۰ میلیارد دلار) را صادر کند.
پس از انعقاد قرارداد صادرات و فرآوردی ۲۰۰ تن زعفران ایران به مقصد کشور قطر، نخستین محموله از این قرارداد بارگیری و جهت فرآوری به کشور قطر ارسال گردید.
نوه حاج علی‌اکبر، «عباس کلباسی» که الان قنادی پدربزرگ را در خیابان بهار اداره می‌کند می‌گوید: «پادرازی‌های این قنادی مشتریان زیادی داشت. بسیاری از رجال قاجار که بعد از انقراض سلسله قاجاریه در حوالی این خیابان زندگی می‌کردند مشتری پرو پاقرص ما بودند. از پدرم شنیدم که سفیر ایتالیا شیرینی پادرازی را برای نخست وزیر وقت کشورش از اینجا می‌خرید و او آنقدر از طعم این شیرینی خوشش می‌آمد که نخستین صادرات صنعت شیرینی همان زمان از قنادی بهار شروع شد.»
با ورود مجدد محصولات ایران‌خودرو به بازار ارمنستان، دروازه ورود به کشورهای اتحادیه اقتصادی اوراسیا باز شد.
یک مقام مسئول از صادرات ۴۰ تنی خوراک آماده آبزیان به روسیه برای نخستین بار در کشور خبر داد.
معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: برای نخستین بار مرکبات ایرانی به چین صادر می‌شود.
نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران با حمایت بانک صادرات ایران و با هدف گسترش فرهنگ کتابخوانی، یکم تا ششم بهمن‌ماه برگزار می‌شود

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ