نخستین محموله گاز مایع گرم (ال‌پی‌جی) همسو با شکست تحریم‌های ظالمانه و گسترش صادرات کشور، در اسکله شماره ۷ پالایشگاه آبادان بارگیری شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک منبع امنیتی از استقرار گسترده نیروهای حشدشعبی در نوار مرزی با سوریه همزمان با تحرکات مشکوک نظامیان آمریکایی در این منطقه خبر داد.
اهواز- رئیس کل دادگستری خوزستان بر حقوق عامه زوار حسینی تاکید کرد و گفت: علاوه بر شعبه کشیک آبادان نیز شعب کشیک دادسرا و دادگاه در خرمشهر و مرزهای شلمچه و چذابه مستقر شود.
ستاد آزمون استخدامی آموزگاری وزارت آموزش و پرورش در اطلاعیه ای از استقرار میز خدمت جهت پذیرش مدارک جامانده داوطلبان آزمون استخدامی خبر داد.
سخنگوی فرماندهی عملیات مشترک ارتش عراق به اخبار مربوط به استقرار سامانه ضدهوایی در پایتخت این کشور واکنش نشان داد.
سخنگوی فرماندهی عملیات مشترک ارتش عراق به اخبار مربوط به استقرار سامانه ضدهوایی در پایتخت این کشور واکنش نشان داد.
فرماندهی کل نیروهای مسلح لهستان امروز با طرح ادعایی واهی علیه مینسک، از استقرار تک تیراندازهای این کشور در مرز بلاروس خبر داد.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از آماده‌‎باش کامل ۱۳۷ ایستگاه آتش‌نشانی در ۶۰ نقطه مهم پایتخت در روز عاشورای حسینی خبر داد.
معاون بهداشت، درمان و توانبخشی هلال‌احمر به آمادگی لازم برای پوشش پیاده‌روی اربعین اشاره کرد و از استقرار ۱۲۰۰ نیروی درمان اضطراری در مسیر پیاده‌روی خبر داد.
فرمانده انتظامی لرستان در پایان بر همکاری مستمر نهادهای دینی و فرهنگی برای اجرای مطلوب طرح عفاف و حجاب تاکید و خاطر نشان کرد: امید می رود با اجرای این طرح شاهد اشاعه بیش از پیش فریضه عفاف و حجاب در جامعه باشیم.
سخنگوی فراجا گفت: پلیس از روز جاری با استقرار گشت‌های خودرویی و پیاده در سراسر کشور ضمن انجام ماموریت‌های متعدد پلیسی ناگزیر با آن دسته از کسانی که متأسفانه بدون توجه به تبعات و عواقب پوششِ خارج از عرف همچنان بر هنجارشکنی خود اصرار دارند ضمن انذار و تذکر در صورت عدم تمکین از دستورات پلیس برخورد قانونی و آنان را به دستگاه قضائی معرفی خواهد کرد.
سخنگوی فراجا از استقرار گشت های خودرویی و پیاده پلیس در سراسر کشور با هدف انجام مأموریت ها و برخورد با افرادی که بر هنجارشکنی های اجتماعی اصرار دارند، خبر داد.
سخنگوی فراجا از استقرار گشت های خودرویی و پیاده پلیس در سراسر کشور با هدف انجام مأموریت ها و برخورد با افرادی که بر هنجارشکنی های اجتماعی اصرار دارند، خبر داد.
پس از باشگاه سپاهان، حالا سازمان بازرسی تیمی را برای بررسی قراردادها، در ساختمان باشگاه های لیگ برتری مستقر می کند.
هیأت جدید بازرسی جهت استقرار در سازمان ملی استاندارد معرفی شدند.
فرمانده انتظامی پایتخت از به کارگیری تمام ظرفیت پلیس در راستای تأمین امنیت شهروندان در میهمانی ۱۰ کیلومتری غدیر خبر داد.
یکی از مقامات ارشد وزارت خارجه روسیه از اعزام و استقرار گسترده نیروهای اوکراین در امتداد مرز این کشور با بلاروس خبر داد.
ولادیمیر پوتین هم در این باره گفته است که نباید روسیه را ملامت کرد زیرا این همان کاری است که آمریکا هم انجام داده و تسلیحات هسته‌ای آمریکایی در بلژیک، آلمان، ایتالیا، هلند و ترکیه وجود دارد. در سال ۱۹۵۴، ایالات متحده برای نخستین بار اقدام به استقرار تسلیحات هسته‌ای خود در بریتانیا با هدف مقابله تهدیدات اتحاد شوروی کرد. فدراسیون دانشمندان آمریکا اعلام کرده است که اینک ۱۰۰ بمب هسته‌ای تاکتیکی بی۶۱ ایالات متحده در ایتالیا، آلمان، ترکیه، بلژیک و هلند مستقر هستند.
نخستین بانک ایرانی با دارایی بالای ۱۰۰۰ همت به‌عنوان یکی از بانک‌های قدرتمند حمایت‌کننده از شرکت‌های بزرگ و راهبردی در کشور بوده و این حمایت با قوت استمرار خواهد یافت.
سیده ملک‌خاتون نخستین زنی است که پس از استقرار اسلام در ایران و مقارن عهد حکیم ابوعلی سینا به حکومت رسید. به عبارت دیگر، او نخستین زن فرمانروای ایرانی بوده است.
سرپرست کاوش در تپه پوستچی گفت: بر اساس مطالعات لایه‌نگاری باستان‌شناسی و آزمایش‌های رادیوکربن می‌توان گفت نخستین لایه‌های باستانی این محوطه به ۷۳۵۰ سال پیش می‌رسد. سکونت در این محوطه به مدت ۶۵۰ سال ادامه یافته و سرانجام در حوالی شش‌هزارو ۷۰۰ سال پیش این استقرار متروک می‌شود و به صورت تپه‌ای مخروبه درآمد.
دکتر علی رستمی در جلسه شورای معاونین با اشاره به ضرورت ایجاد زیرساخت لازم و تأمین ماشین آلات معدنی به‌منظور تولید 1 میلیون تن کاتد تا سال 1406، بر تعامل بیشتر با شرکت‌های دانش‌بنیان برای تولید بهینه و پایدار و استقرار نخستین معدن هوشمند مس تاکید کرد.
تمام ادارات، نهادها، سازمان‌ها و بانک‌های گیلان به پیشنهاد قرارگاه مدیریت جهادی استان با هدف مدیریت مصرف گاز فردا (پنجشنبه) تعطیل است. استمرار تعطیلی پنجشنبه‌ها در هفته‌های آینده، در نخستین جلسه قرارگاه مدیریت جهادی گاز بررسی، تصمیم‌گیری و اطلاع‌رسانی خواهد شد.
معاون امور تخصصی قرارگاه خاتم گفت: استفاده از پهپاد برای عکس برداری برای اولین بار در سال ۶۷ و استقرار نیمی از نیروهای آتشبار در مواضع عقب برای کاهش تلفات از دیگر خلاقیت‌ها در«والفجر ۸» بود.
ستاد توسعه فناوری­های آب، خشکسالی، فرسایش و محیط‌زیست معاونت علمی و فناوری اعلام کرد اولین سامانه نمک‌زدایی بدون پساب در محل چاه اکتشافی شماره ۳ استان سیستان و بلوچستان مستقر شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ