بندرلنگه - مدیر بنادر و دریانوردی بندرلنگه و غرب هرمزگان گفت: نخستین محموله خودروهای وارداتی، در اسکله بندر لنگه پهلودهی شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ارومیه- سیدمحمد موسوی در دیدار ایران و هنگ‌کنگ نخستین کاپیتانی خود در رقابت‌های قهرمانی مردان آسیا را تجربه کرد تا تعداد کاپیتان‌های ایران (سرگروه) در این مسابقات به عدد ۱۴ برسد.
تیم فوتبال آلومینیوم اراک در حالی به نخستین پیروزی فصل خود دست یافت که بانوان نیز این بازی را از نزدیک تماشا کردند.
آبادان- مدیرعامل پالایشگاه آبادان گفت: بعد از ۱۱۰ سال نخستین کشتی حمل گاز مایع در اسکله این پالایشگاه پهلو گرفت.
روزنامه‌نگارها، گلیسیرین را از دواخانه می‌خریدند و برای نوشتن از این ماده استفاده می‌کردند. به همین دلیل در دوره مشروطه، فروش گلیسیرین در دواخانه‌ها ممنوع می‌شود. فرق شب‌نامه‌نگاری با روزنامه‌نگاری این بوده که شب‌نامه‌نگاری در ساعات شبانه و توسط چند نفر انجام و توزیع می‌شد و دومین تفاوت در این بود که شب‌نامه دیوارکوب می‌شد، اما روزنامه این خاصیت را نداشت.
نخستین فضاپیمای روسی که پس از ۱۹۷۶ میلادی به سمت ماه سفر کرده، تصاویری از فضا را به زمین ارسال کرده است.
مریم حسابی به عنوان نخستین خانم ناظر ایرانی در مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان دختر جهان نظارت کرد.
گروهی از محققان دانشگاه ویرجینیا تک برای اولین بار از روشی نوین برای ساخت صابون از پلاستیک استفاده کردند.
با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و فرمانده نیروی دریایی ارتش نخستین سالن سینمایی شهرستان جاسک صبح امروز در منطقه دوم دریایی ولایت به بهره برداری رسید.
تورنمنت بین‌المللی هندبال روسیه به احتمال فراوان برای نخستین بار با حضور یک تیم ایرانی برگزار خواهد شد.
مدیربرنامه های محمد صلاح نسبت به پیشنهاد الاتحاد برای جذب ستاره مصری لیورپول واکنش نشان داد.
تلسکوپ فضایی اقلیدس که در یکم جولای برای تحقیق درباره ماده و انرژی تاریک به فضا رفت، اکنون به مکان خود در مدار تعیین شده، رسید و نخستین تصویر آزمایشی را نیز ارسال کرده است.
اعضای یگان نیرو‌های ویژه دریایی سپاه از نخبگان نظامی ایران هستند که گلچینی از تمام نیرو‌های سپاه هستند. افراد این نیرو قابلیت مقابله و هجوم از راه دریا، خشکی و هوا را دارند. یعنی هر نیرو مواردی از قبیل: غواصی، چتربازی، زندگی در شرایط سخت، کار در ارتفاع، بقاع، انواع تیراندازی، تصرف ساحل، تسخیر شناور، رهایی گروگان و ... را آموزش می‌بینند.
این شناور مجهز به حسگر‌ها و سیستم‌های تصویربرداری پیشرفته بوده و می‌توان از آن برای نظارت، شناسایی و مین یابی استفاده کرد.
امارات و رژیم صهیونیستی از نخستین شناور نظامی بدون سرنشین ساخت مشترک در نمایشگاه ابوظبی رونمایی کردند.
امارات و رژیم صهیونیستی از نخستین شناور بدون سرنشین ساخت مشترک در نمایشگاه ابوظبی رونمایی کردند.
مهدی زاده گفت: با نصب سیستم پایش سوخت به‌صورت آزمایشی روی یکی از شناورهای استیجاری، سامان‌دهی سوخت مصرفی و آب تحویلی به شناورهای این شرکت برای نخستین بار در صنعت نفت اجرایی شد.
مدیر بنادر و دریانوردی بندرلنگه و غرب هرمزگان گفت: نخستین شناور حامل محموله خودروهای وارداتی شب گذشته در بندرلنگه پهلودهی و کار ترخیص این خودروها آغاز شد.
لوسی نخستین تصویر از دو عکس زمین را روز ۱۳ اکتبر گرفت، در حالی که حدود ۱.۵ میلیون کیلومتر از سیاره ما فاصله داشت و تصویری از زمین کوچک و شبیه به یک تیله شیشه‌ای را که در تاریکی فضا شناور است، ثبت کرد.
در این رزمایش برای نخستین مرتبه نصب پل شناور به‌منظور تردد نیرو و تجهیزات روی رودخانه تمرین خواهد شد.
همزمان با رژه بزرگ دریایی نیروهای مسلح در آب‌های خلیج فارس، شناور رزمی شهید سلیمانی هم در این رژه برای نخستین بار به نمایش عموم گذاشته شد.
بندرعباس - همزمان با رژه بزرگ دریایی نیروهای مسلح در آبهای خلیج فارس، شناور زرمی شهید سلیمانی هم در این رژه برای نخستین بار به نمایش عموم گذاشته شد.
شناور «شهید سلیمانی» جدیدترین عضو نیروی دریایی سپاه پاسداران محسوب می‌شود که مجهز به نخستین سامانه پرتاب ترکیبی موشک‌های برد کوتاه و متوسط سطح به سطح است.
شناور «شهید سلیمانی» جدیدترین عضو نیروی دریایی سپاه پاسداران محسوب می‌شود که مجهز به نخستین سامانه پرتاب ترکیبی موشک‌های برد کوتاه و متوسط سطح به سطح است.
شناور «شهید سلیمانی» جدترین عضو نیروی دریایی سپاه پاسداران محسوب می‌شود که مجهز به نخستین سامانه پرتاب ترکیبی موشک‌های برد کوتاه و متوسط سطح به سطح است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ