نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور با هدف همراهی زلزله‌زدگان منطقه شمالغرب، تعداد ۷۵۳ دستگاه بخاری برقی و یک محموله شامل اقلام خوراکی را به خوی ارسال کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به مناسبت روز خبرنگار، همراه اول به خبرنگاران ۲۰۰گیگ اینترنت هدیه داد.
بوت‌کمپ تخصصی اینترنت اشیاء با حمایت مرکز تحقیق‌وتوسعه همراه اول و همراهی آکادمی همراه برگزار می‌شود.
بوت‌کمپ تخصصی اینترنت اشیاء با حمایت مرکز تحقیق‌‌وتوسعه همراه اول و همراهی آکادمی همراه برگزار می‌شود.
مرتضی شریفی، ستاره تیم ملی والیبال اعلام کرد به دلیل مصدومیت نمی‌تواند در اردوهای پیش رو همراه ایران باشد.
بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور با مشارکت در برگزاری رویداد الکام تاکز، بابی در گفتمان‌سازی در حوزه‌های تحول دیجیتال، اقتصاد دیجیتال، دولت الکترونیک و هوشمندسازی گشود.
گروه همراه اول با شعار تجربه جهان دیجیتال در الکامپ ۲۰۲۳ به ارائه آخرین دستاوردهای فنی و سرویس‌های دیجیتال خود می‌پردازد و رونمایی‌های ویژه‌ای را برای بازدیدکنندگان در نظر گرفته است.
گروه همراه اول با شعار تجربه جهان دیجیتال، در الکامپ 2023 به ارائه آخرین دستاوردهای فنی و سرویس‌های دیجیتال خود می‌پردازد و رونمایی‌های ویژه‌ای را برای بازدیدکنندگان در نظر گرفته است.
مراسم روز جهانی اهداکنندگان خون با حمایت و همراهی همراه اول برگزار و برای راه‌اندازی اپلیکیشن اهدای خون تفاهم شد.
نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه تهران ۱۴۰۲ با حضور گروه همراه اول آغاز به کار کرد.
پولی که استقلالی‌ها امروز تامین کردند و به بازیکنان پرداخت کردند، از طریق همراه اول به حساب آنها نیامده است.
همراه اول همزمان با اعلام تعرفه‌های رومینگ، بسته‌های متنوع و به صرفه ویژه کمپین حج تمتع ۱۴۰۲ خود را رونمایی کرد.
حرکت اول به عنوان سرمایه‌گذار خطرپذیر گروه همراه اول، تاثیرگذارترین سرمایه‌گذار شرکتی در اکوسیستم نوآوری و کارآفرینی شد.
حرکت اول به عنوان سرمایه‌گذار خطرپذیر گروه همراه اول، تاثیرگذارترین سرمایه‌گذار شرکتی در اکوسیستم نوآوری و کارآفرینی شد.
همراه اول با حضور در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۳ آخرین دستاوردهای فناورانه خود را در حوزه های جدید و پرطرفدار متاورس و انیمیشن به نمایش می گذارد.
همراه اول با حضور در نمایشگاه اینوتکس 2023 آخرین دستاوردهای فناورانه خود را در حوزه های جدید و پرطرفدار متاورس و انیمیشن به نمایش می گذارد.
همراه اول با یکی از حساس‌ترین فناوری‌های پزشکی دنیا که در داخل کشور بومی‌سازی شده است، به نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران آمد.
به نظر می رسد همکاری استقلال و شرکت همراه اول در زمینه تبلیغ نام این شرکت روی پیراهن به پایان رسیده است.
همراه اول با فرارسیدن جشن بزرگ مسلمانان، از بسته‌های عید فطر خود با تخفیف‌های ویژه رونمایی کرد.
مرکز تحقیق‌وتوسعه همراه اول با همکاری دانشگاه صنعتی امیرکبیر، از رویداد مسابقات هوش مصنوعی امیرکبیر (مهما) حمایت می‌کند.
همراه اول و سازمان مدیریت بحران برای کاهش خسارات مالی و جانی با بکارگیری فناوری‌های نوین تفاهم نامه همکاری امضا کردند.
همراه اول با طراحی و اجرای پویش اینترنت و مکالمه همراهی اقدام به تعریف بسته‌های پرتخفیف ویژه هر مشترک توسط هوش مصنوعی و براساس الگوی مصرف کرد.
همراه اول در راستای همراهی تیم ملی کشورمان در رویداد جام‌جهانی قطر و ایرانیان علاقه‌مند به این رویداد ورزشی، سامانه ستاره ۲۰۲۲ مربع را با طیف وسیعی از خدمات رونمایی کرد.
همراه اول با هدف همراهی ملی‌پوشان فوتبال کشورمان در رقابت‌های جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر، طرح قرعه‌کشی جام‌جهانی خود را با فراخوان سراسری آغاز کرد.
همراه اول در راستای مسؤولیت اجتماعی و همراهی با زائران اربعین، پنج اتاق خنک در قالب کانتینرهای مجهز را در اختیار سازمان اورژانس کشور برای استقرار در نقاط مرزی با کشور عراق قرار داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ