استارت آپ سازنده خودروی برقی «کانو» نخستین محموله خودروهایش برای انتقال فضانوردان را به ناسا تحویل داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
توزیع داخلی در بسته بندی‌ها با وزن‌های مختلف صورت می‌گیرد قاچاقچیان بسته‌های بزرگ را به فروشندگان خرد توزیع می‌کنند و این فروشندگان در وزن‌های مختلف ۵ صدم، یک گرم، ۲ گرم و ۵ گرمی بسته بندی می‌کنند که این‌ها بسته‌های کوچک آماده توزیع و مصرف هستند؛ و در آخر سرنوشت این توزیع کنندگان خرد در سطح شهر و بوستان‌ها زندان است.
مجری تلویزیون، در واکنش به بازگشت ون‌های گشت ارشاد به سطح شهر توییتی منتشر کرد.
رضا رشیدپور با انتشار توییتی از عبدالله گنجی پرسید استاد گنجی ون‌های جدید چند دستگاه هستند؟
تسنیم نوشت: به هیچ عنوان "ون‌های" گشت ارشاد به خیابان‌ها برنمی‌گردند و هیچ خودرویی با بغل‌نویسی "گشت ارشاد" در خیابان‌ها دیده نخواهد شد.
ترک‌ها که از قدیم‌الایام در کشتی مدعی بوده‌اند، رکوردی جالب توجه با سنگین‌وزن‌های خود به دست آورده‌اند، کسب 22 مدال طلای اروپایی فقط با دو کشتی‌گیر.
سرمربی تیم ملی ووشوی ایران، درباره وزن‌های اعزامی به بازی‌های آسیایی و قهرمانی جهان صحبت کرد.
ملی‌پوش کشتی ایران با تایید موضوع تغییر وزن خود برای حضور در بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس، گفت: با یک برنامه کارشناسی شده باید به یکی از وزن‌های ۸۶ یا ۹۷ کیلوگرم بروم.
شهردار تهران گفت: در حمل و نقل عمومی تهران، ون‌ها حدوداً ۱۰۰ درصد و تاکسی‌ها بیش از ۶۰ درصد فرسوده‌اند و در اتوبوس هم با ضریب بالایی فرسودگی داریم.
رادان حالا دوباره عرصه نیروی انتظامی کشور را تحویل گرفته، در حالی که دیگر خبری از ون‌های گشت ارشاد نیست و قرار است نظارت بر حجاب به شیوه‌های جدید صورت پذیرد. فرمانده، اما بدون شک باز هم تعارف ندارد.
​ون‌های کافه‌ها و صندلی‌های غذاخوری‌ها هم از سطح این خیابان جمع شده‌اند و به اخبار غیررسمی دامن زده‌اند.
دو ملی پوش سنگین وزن تیم ملی ایران در مسابقات جهانی وزنه برداری نتوانستند روی سکو بروند و مدال کسب کنند.
عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: هنوز ون‌هایی که در سیزدهمین شنبه امید و افتخار رونمایی شدند را در تهران مشاهده‌ نکرده‌ایم.
علی محتشمی‌پور، در مورد واگذاری ون‌های تاکسی که به تازگی رونمایی شد، گفت: تاکسی‌های ونی که به تازگی توسط شهردار تهران رونمایی شد در قالب طرح مشترک از سوی وزارت کشور و شهرداری‌ها در راستای نوسازی ناوگان فرسوده ون تاکسی اجرایی شد.
شهرداری تهران به‌منظور جبران کاستی‌های موجود در حوزه حمل و نقل عمومی در جهت جایگزین کردن ون تاکسی‌های جدید با ون‌های فرسوده اقدام کرده است.
آیین رونمایی از تاکسی ون‌های جدید شنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۱ برگزار شد.
شهردار تهران گفت: درحال توسعه مترو هستیم و تا نوروز ۲۵ خودروی برقی وارد چرخه حمل و نقل عمومی خواهد شد.
عبدالمطهر محمد خانی با اشاره به ون‌های فرسوده تهران از ورود ون تاکسی‌های جدید به خطوط تاکسیرانی پایتخت خبر داد.
ون‌های باری بهمن در تعریف کاربری انعطاف پذیر هستند
ایسنا نوشت: درپی ایجاد برخی فضاسازی‌ها درباره بازگشت ون‌های گشت‌های امنیت اخلاقی به سطح معابر، پیگیری‌ها حاکی از نادرست بودن این خبرها و تصاویر تاکنون است.
معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه ۱۱ از ارائه خدمات ۱۵ ون مسافربری از میدان جمهوری اسلامی تا میدان انقلاب اسلامی ویژه مراسم اجتماع بزرگ امت رسول الله (ص) خبر داد.
شکل کار این مأمور‌ها به گونه‌ای است که بخشی را همان ابتدا تذکر می‌دهند که این عدد بالغ بر ۹۰ درصد است و معمولاً افراد رعایت می‌کنند. از ۱۰ درصد باقیمانده ۹ درصد در ون‌ها سوار می‌شوند و در آنجا تذکرات لازم به آن‌ها داده می‌شود و تنها یک درصد باقی مانده به مقر پلیس امنیت اخلاقی انتقال داده می‌شوند.
شکل کار این مأمور‌ها به گونه‌ای است که بخشی را همان ابتدا تذکر می‌دهند که این عدد بالغ بر ۹۰ درصد است و معمولاً افراد رعایت می‌کنند. از ۱۰ درصد باقیمانده ۹ درصد در در ون‌ها سوار می‌شوند و در آنجا تذکرات لازم به آن‌ها داده می‌شود و تنها یک درصد باقی مانده به مقر پلیس امنیت اخلاقی انتقال داده می‌شوند.
طاها آکگول کشتی‌گیر مطرح ترکیه‌ای توانست با غلبه بر حریف مغلولستانی، عنوان قهرمانی جهان را از آن خود کند.
دو شرکت ریوین و مرسدس با هدف عرضه زودتر ون‌های الکتریکی نسل جدید وارد شراکت جدیدی شده‌اند تا به سرعت تولید خود را افزایش دهند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ