بورس انرژی ایران هفته سوم مهرماه ۱۴۰۱ را با ۱۵ هزار و ۹۰۶ میلیارد و ۲۸۱ میلیون و ۴۴۹ هزار و ۵۶۰ ریال ارزش معاملات به پایان رساند و بیش از ۱۵ هزار و ۷۴ میلیارد و ۳۵۰ میلیون و ۹۱۸ هزار و ۷۵۰ ریال از این معاملات برای دادوستد ۹۶ هزار و ۳۰۹ تن فرآورده هیدروکربوری در تابلوی بازار فیزیکی این بورس انجام شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرزین در رابطه با میزان ارزی که در اختیار مردم است، گفت: در سرقتی که از ۱۱۶ صندوق بانک ملی صورت گرفت، برآوردی از میزان ارزی که در این صندوق‌ها بود، وجود دارد. بر اساس این برآورد و در نظر گرفتن تعداد تمام صندوق‌های کشور بنظر می‌رسد حدود ۱۶ میلیارد دلار ارز در دست مردم و در صندوق‌ها باشد.
سازمان برنامه و بودجه معتقد است احکام صادره مربوط به رتبه‌بندی در اسفند سال ۱۴۰۱ توسط وزارت آموزش و پرورش، حداقل مبلغ ۱۶ هزار میلیارد تومان برای سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ و برای سال ۱۴۰۲ نیز حدود ۸ هزار میلیارد تومان کسری اعتبار ایجاد می‌کند.
سازمان برنامه و بودجه معتقد است احکام صادره مربوط به رتبه‌بندی در اسفند سال ۱۴۰۱ توسط وزارت آموزش و پرورش، حداقل مبلغ ۱۶ هزار میلیارد تومان برای سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ و برای سال ۱۴۰۲ نیز حدود ۸ هزار میلیارد تومان کسری اعتبار ایجاد می‌کند.
۸۸۸طرح تعاونی به ارزش ۵هزار میلیارد تومان و اشتغال‌زایی ۱۶هزار نفر با حضور معاون اول رئیس‌جمهور و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به صورت ویدیو کنفرانسی به بهره‌برداری رسید.
امروز مطالبی همچون خبر خوش برای متقاضیان خرید دلار سهمیه ای، قیمت پراید عجیب شد!، فرصت مناسب برای خرید بیت کوین، بورس هم رکوردشکنی خواهد کرد؟، ده خبر مهم بورسی برای معاملات فردا ۷ اسفند، صندوق سهامی سرو ۱۰۰۰ میلیاردی شد، پالایش به ۱۶ هزار تومان خواهد رسید؟، کدام نماد‌ها مجمع افزایش سرمایه دارند؟، خبر مهم برای پالایشی ها، پتروشیمی‌ها و معدنی ها؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
۱۸ درصد کاربران ایرانی از فیلترشکن‌های پولی استفاده می‌کنند؛ اگر ۶۰ میلیون کاربر مفروض باشند و به صورت میانگین ماهیانه ۱۲۰ هزار تومان هزینه کنند؛ به عدد تقریبی ۱۶ هزار میلیارد تومان در سال می‌رسیم!
معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: با هماهنگی سازمان برنامه و بودجه، هفته آینده برای پی‌گیری مصوبات دور اول سفرهای استانی، ۱۲ هزار میلیارد تومان برای اجرای مصوبات به حساب استان‌ها واریز می‌شود.
معاون خودکفایی و اشتغال کمیته امداد امام خمینی (ره) از پرداخت ۲۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات در قالب دو تبصره ۱۶ و ۱۸ به مددجویان کمیته امداد در حوزه اشتغالزایی در ۱۰ ماهه سال ۱۴۰۱ خبر داد.
سرپرست بانک ملی در آیین انعقاد قرارداد اعطای تسهیلات تبصره ۱۶ قانون بودجه بین بانک ملی و صندوق های غیر دولتی پژوهش بر عزم این بانک در حمایت همه جانبه از شرکت های دانش بنیان تاکید کرد.
بازار سرمایه دقیقا از اول بهمن‌ماه با حدود ۱۰هزار میلیارد تومان خروج پول حقیقی مواجه بوده و نزولی بوده است. در نگاهی به دلایل منفی شدن بازار در روزهای اخیر و همچنین خروج سنگین پول حقیقی از بازار سرمایه در این مدت (پولی که بخش زیادی از آن پتانسیل ورود به بازارهای موازی را داشته و این ورود به بازارهای موازی مطمئنا اثرات مخربی برای اقتصاد خواهد داشت) به چند دلیل عمده می‌رسیم. این دلایل در واقع مهم‌ترین چالش‌های سهامداران و سرمایه‌گذاران تا پایان سال به شمار می‌روند.
بندرعباس - وزیر نفت، با بیان‌اینکه در این دولت ۱۴هزار میلیارد تومان اعتبار برای مسئولیت‌های اجتماعی اختصاص داده شده است، گفت: ۸ میلیارد دلار طرح جدید در حوزه نفت و گاز به بهره‌برداری می رسد.
سرپرست بانک مسکن گفت: بانک مسکن در دولت سیزدهم با ۱۶ هزار و ۶۲۵ واحد به مبلغ ۴ هزار و ۶۵۲ میلیاردتومان قرارداد منعقد کرده است.
بررسی‌ها نشان می‌دهد، قانون جوانی جمعیت در لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ تنها ۷۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار دارد. ابراهیم رئیسی و یاران تیم اقتصادی‌اش سال گذشته برای اجرای این قانون، اعتبار ۱۲هزار میلیارد تومانی در نظر گرفته بودند.
طبق تبصره ۱۶ لایحه پیشنهادی دولت، بانک‌های عامل مکلفند در چارچوب برنامه کنترل تورم، رشد نقدینگی و ترازنامه بانک‌ها تسهیلات را به مردم ارائه کنند.
دادستان تهران گفت: کیفرخواست ۱۶ قاچاقچی حرفه‌ای که با خرید و فروش غیرقانونی ارز، با مجموع مبالغ دو هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان، دو میلیون و ۴۱۱ هزار دلار و ۲۴۵ هزار یورو قاچاق و پولشویی کرده‌اند در دادسرای جرایم اقتصادی صادر شد.
دادستان تهران گفت: کیفرخواست ۱۶ قاچاقچی حرفه‌ای که با خرید و فروش غیرقانونی ارز، با مجموع مبالغ دو هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان، دو میلیون و ۴۱۱ هزار دلار و ۲۴۵ هزار یورو قاچاق،صادر شد.
رضا الفت‌نسب، سخنگوی اتحادیه کشوری کسب‌وکار‌های مجازی گفت: براساس گفته‌های مسئولان بودجه‌ای که امسال برای توسعه شبکه ملی اطلاعات ۱۰هزار میلیارد تومان تخصیص پیدا می‌کند، این بودجه‌ها اگر در توسعه کسب‌وکار‌های مجازی هزینه شود، بسیاری از تنگنا‌های اقتصادی و اشتغال که موجب تنش و خسارت در کشور می‌شود هم قابل رفع شدن است.
در ۷ ماه نخست امسال حدود ۶۳۴ هزار میلیارد تومان خرید اینترنتی انجام شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش ۱۶ درصدی را نشان می‌دهد.
گرمسار- استاندار سمنان گفت: از محل سفر رئیس جمهور به استان، ۱۶ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل سیلوی گرمسار اختصاص و تا کنون پنج میلیارد تومان آن تخصیص یافته است.
وزیر کشور گفت: بیش از ۱۶ هزار پروژه آماده افتتاح داریم که حدود ۱۲۴ هزار میلیارد تومان ارزش دارد؛ این‌ها پروژه‌هایی است که در طول عمر دولت سیزدهم به ثمر رسیده است.
ایجاد حساب خزانه واحد، خرید از بورس کالا، برخورد با کارکنان متخلف سازمان املاک، احیای ۱۶ هزار میلیارد تومان در محاکم قضائی از جمله اقدامات شهرداری تهران در حوزه مبارزه با مفاسد اقتصادی است.
مدیرکل سرمایه گذاری گردشگری گفت: پروژه‌های سرمایه‌گذاری با پیشرفت ۷۰درصد،تأمین منابع مالی دو هزار میلیارد تومان، با قابلیت بهره‌برداری و ایجاد اشتغال برای بیش از ۱۸هزار نفر ،حمایت‌ می شوند.
بازنده داریم تا بازنده. شکست‌خوردن و باختن تحقیر نیست. یک سر مسابقه رزمی و اصلا هر مسابقه ورزشی دیگر باخت است و یک سر آن برد. تحقیر و حقارت جایی در ورزش ندارد و هرگز هیچ ورزشکاری بابت باختن به مرحله ذلالت و حقارت نمی‌رسد. شکست عادی‌ترین اتفاقی است که می‌تواند در ورزش رقم بخورد. اما سجاد غریبی تمام این معادلات را به هم زد و نشان داد هم می‌توان شکست خورد و هم می‌توان تحقیر شد. بدتر از آن نشان داد که می‌توان از این تحقیرشدن لذت برد و با کمک آن شهرت بیشتری جمع کرد.
بیش از ۱۴۱۲میلیارد انواع اوراق بهادار از ابتدای امسال تا پایان هفته گذشته، طی ۲۱۰روز معاملاتی در بورس اوراق بهادار معامله شده است.
در قانون مصوب شد که ارز به بیمه‌ها انتقال یابد و دارو برای مردم گران نشود. در این رابطه ٨٠ هزار میلیارد بودجه تخصیص یافت، امروز ۱۶ تیرماه است و دریغ از یک قدم در اجرای طرح انتقال ارز دارو به بیمه‌ها که این موضوع مشکلات بسیاری برای ما به وجود آورده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ