۸۸۸طرح تعاونی به ارزش ۵هزار میلیارد تومان و اشتغال‌زایی ۱۶هزار نفر با حضور معاون اول رئیس‌جمهور و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به صورت ویدیو کنفرانسی به بهره‌برداری رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: دولت سیزدهم براساس وعده خود در ایجاد سالانه یک میلیون فرصت شغلی از ابتدای تشکیل تاکنون موفق به اشتغال‌آفرینی برای بیش از ۱میلیون و ۹۷۰هزار نفر شده است.
اهواز- معاون محیط زیست طبیعی اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان گفت: با توجه به مشاهده لکه‌های آتش در بخش عراقی تالاب هورالعظیم، احتمال سرایت آتش به بخش ایرانی آن وجود دارد.
با ورود به فصل گرما افزایش مصرف برق امری اجتناب‌ناپذیر است و باید به ‌فرهنگ صرفه‌جویی در این زمینه توجه شود. مدیرعامل برق منطقه‌ای تهران در این باره به تابناک گفت: اگر فرهنگ قناعت و احترام به منابع عمومی در کشور دنبال شود، بخش عظیمی از اسراف برق که سهم قابل توجهی‌ هم در سبد مصرف کشور دارد، کاهش پیدا می‌کند.
رئیس فدراسیون والیبال گفت: معتقدیم آینده والیبال زنان به نوع سرمایه‌گذاری و نگاه فدراسیون به رده پایه برمی‌گردد.
یک کارشناس انرژی گفت:در صورت هماهنگی مجلس با بخش انرژی کشور، می‌توان فاصله عمیق ایجاد شده میان هزینه تمام شده و هزینه مصرف انرژی را کاهش داد.
اختصاص حجم بالایی از تسهیلات به بخش صنعت شاید موضوع خوبی به نظر برسد اما توجه به این نکته که در امور جاری نظیر سرمایه در گردش و پرداخت تعهدات و بدهی‌ها هزینه می‌شوند مسئله‌ای قابل توجه است.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: بخش مسکن بیش از ۲۰ درصد تولید ناخالص داخلی ما را تشکیل می‌دهد و مهار تورم بدون توجه به مسکن غیرممکن است.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: از دیرباز توجه به طبیعت و اهتمام در حفظ محیط‌زیست، بخش مهمی از فرهنگ غنی ایرانیان بوده است.
فومن- معاون وزیر آموزش و پرورش بر هدایت تحصیلی در حوزه آموزشی تاکید کرد و گفت: اندیشه هدایت تحصیلی برای تولید شغل و درآمد به معنای خلق کارگر پیشرفته است.
مدیرعامل باشگاه مس کرمان با اشاره به تلاش این باشگاه برای موفقیت در بخش پایه‌ها و آکادمیک، از توجه صدا و سیما به این موضوع تشکر کرد.
عضو شورای نگهبان گفت: برای تدوین قوانین به خصوص آن بخش از قوانین که در رابطه با حقوق مردم است، لازم است نظرات مختلف را از جمله نظرهای مردم را دریافت، بررسی و ملاحظه کرد.
باید گفت بدون توجه به بخش خصوصی اقتصاد کشور به حد مطلوب خود نمی‌رسد اما آیا در حال حاضر بخش خصوصی در اولویت قرار دارد؟ به یک سری اقدامات اساسی و ریشه‌ای در این حوزه نیازمندیم.
مجموع بودجه پیشنهادی دولت برای بخش فرهنگ ۸۷۸۰ میلیارد تومان است که قابل توجه نیست.
نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت اعتبارات بسیار خوبی را برای بخش بهداشت و درمان در لایحه بودجه سال آینده در نظر گرفته است.
معاون اول رئیس جمهور گفت: توجه جدی به مسائل فرهنگی و پژوهشی در برنامه هفتم ضروری است و غفلت در بخش فرهنگ پیامدهای جبران ناپذیری دارد.
رئیس مرکز پژوهش های مجلس با بیان اینکه ساختار و فرایند بودجه ریزی دچار اشکالات عمده ای است، گفت: نباید بودجه سلامت مغفول واقع شود.
نرخ تورم تولیدکننده بخش معدن در تابستان امسال نسبت به بهار ۱۴ درصد و در بخش صنعت هم ۱۶.۲ واحد درصد در همین مقطع نسبت به بهار امسال کاهش یافته است.
عبدالکریمی گفت: میل به تحول بدون خشونت خواسته اکثریت است. اما باید توجه داشت که سکوت بخش اعظم جامعه، به معنای تایید وضع موجود نیست. این هم نوعی نارضایتی است که با سکوت همراه است.
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: بخش بزرگی از مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی متوجه مراکز فرهنگی کشور است.
رئیس جمهور گفت: سمن‌ها، گروه‌های مردمی و به ویژه تشکل‌های جهادی ظرفیت‌های بسیار خوبی در زمینه ایجاد اشتغال دارند که باید مورد توجه قرار گیرند.
نماینده مردم سروستان در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از مشکلات عمده امروز مردم، مسکن است و دولت باید توجه ویژه ای به این موضوع داشته باشد.
نماینده مردم سروستان در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از مشکلات عمده امروز مردم، مسکن است و دولت باید توجه ویژه ای به این موضوع داشته باشد.
بندر امام- رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: موازنه منفی در حوزه پروتئینی در خوزستان وجود دارد و با توجه به ایجاد کمیته سرمایه گذاری در سازمان از سرمایه گذاران دعوت به همکاری می‌شود.
تبریز- معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری آذربایجان شرقی بر ضرورت توجه ویژه به بخش های دارای ارزش افزوده در کشاورزی تاکید کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ