مدیرکل سرمایه گذاری گردشگری گفت: پروژه‌های سرمایه‌گذاری با پیشرفت ۷۰درصد،تأمین منابع مالی دو هزار میلیارد تومان، با قابلیت بهره‌برداری و ایجاد اشتغال برای بیش از ۱۸هزار نفر ،حمایت‌ می شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جبهه پایداری نشان داده است که می‌تواند همواره در دقیقه ۹۰، اصلح خود را تغییر بدهد. علاوه بر اینکه در زمان کاندیداتوری رییسی بر اساس تصمیم جمعی اتخاذ شده در پشت پرده اصولگرایان چاره‌ای جز حمایت از ابراهیم رییسی نبود. در شرایط فعلی دولت می‌تواند با حفظ ترکیب فعلی پایداری‌ها در مجلس و احتمالا ارتقای تعداد آن‌ها یک حلقه وحدت جدید بین خود و آن‌ها در مجلس دوازدهم ایجاد کند. اما آیا این حمایت ادامه‌دار خواهد بود؟
جبهه پایداری نشان داده است که می‌تواند همواره در دقیقه ۹۰، اصلح خود را تغییر بدهد. علاوه بر اینکه در زمان کاندیداتوری رییسی بر اساس تصمیم جمعی اتخاذ شده در پشت پرده اصولگرایان چاره‌ای جز حمایت از ابراهیم رییسی نبود. در شرایط فعلی دولت می‌تواند با حفظ ترکیب فعلی پایداری‌ها در مجلس و احتمالا ارتقای تعداد آن‌ها یک حلقه وحدت جدید بین خود و آن‌ها در مجلس دوازدهم ایجاد کند. اما آیا این حمایت ادامه‌دار خواهد بود؟
رئیس سازمان حمایت در نامه‌ای به مدیران عامل شرکت‌های خودروسازی، موضوع اصلاح شرایط ارائه سرویس اولیه در دوران گارانتی را ابلاغ کرد.
رئیس سازمان حمایت در نامه‌ای به مدیران عامل شرکتهای خودروسازی، موضوع اصلاح شرایط ارائه سرویس اولیه در دوران گارانتی را ابلاغ کرد.
غزال راهب با تاکید بر اینکه در شرایط کنونی برای بازتولید سرمایه‌های موجود باشد، رویکرد نوسازی و احیای بافت‌های فرسوده را رویکردی مناسب برای طرح‌های ساخت و توسعه مسکن عنوان کرد.
پیشکسوت تیم استقلال ضمن حمایت از عملکرد فنی بازیکنان و کادر فنی استقلال از آنها بخاطر تحمل اوضاع مالی استقلال تقدیر کرد.
مدیرعامل نساجی مازندران نسبت به شرایط این تیم و اتفاقاتی که شکل گرفته، واکنش نشان داد و مدعی شد که فشاری روی کادرفنی این تیم قرار ندارد.
مدافع نفت آبادان امیدوار است مسئولان با حمایت از تیمشان کمک کنند تا بازیکنان در روزهای آخر با تمام توان برای بقا بجنگند.
مهاجم پیشین استقلال با بیان اینکه آبی پوشان در هفته های گذشته عملکرد فوق العاده ای داشتند گفت: استقلال در خارج از خانه انگیزه بالایی دارد و نتایج خوبی گرفته است.
هافبک نفت از عملکرد فنی این تیم دفاع می کند و می گوید مشکلات باعث عدم تمرکز و نتیجه گیری است.
معاون سازمان حمایت در نامه ای به رئیس اتاق اصناف ایران خواستار نظارت ویژه بر فعالیت واحدهای صنفی برگزار کننده فروش فوق العاده و حراج در هفته‌های پایانی سال شد.
وزیر امور خارجه گفت: جمهوری اسلامی ایران همواره در شرایط دشوار خود را متعهد به حمایت و کمک به ملت برادر پاکستان می داند.
مجید بهزاد پور گفت: وظیفه بیمه مرکزی فراهم آوردن شرایط لازم برای بهره‌مندی ایده‌پردازان بیمه‌ای از همه منافع مادی و معنوی آنهاست.
چند ماه ثبات در راس باشگاه سایپا سبب شده تا این تیم شرایط خوبی در جدول رده بندی مسابقات پیدا کند.
شهردار منطقه ۹ تهران از تحت حمایت قرار گرفتن افراد بی سرپناه، زنان سرپرست خانوار و مسافران در راه مانده با همکاری اداره امور آسیب‌های اجتماعی منطقه ۹ تهران و خیرین غرب پایتخت خبر داد.
نایب قهرمان تکواندوی جهان، با بیان اینکه به لحاظ بدنی در شرایط بسیار خوبی قرار دارد، گفت: برای کسب بهترین نتیجه در رقابت های جهانی مکزیک به میدان می روم.
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد،شرایط بهره‌مندی مددجویان از معافیت پرداخت هزینه آب، برق و گاز را تشریح کرد.
حسن روشن پیشکسوت و بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال درباره شرایط تیم ملی ایران در این فیلم صحبت می‌کند.
بررسی شرایط دو فدراسیونی که در هفته های اخیر درگیر تصمیم وزارت ورزش بودند نشان می دهد که حمایت کنندگان از این تصمیم بیشتر به دنبال منافع شخصی هستند تا تامین سلامت مردم.
پیشکسوت فوتبال ایران با اشاره به شرایط حساس تیم ملی، مدعی است که باید به تغییرات شکل گرفته احترام گذاشت و از مهدی تاج در راستای منافع ملی حمایت کرد.
محمودزاده با بیان اینکه تا امروز حدود ۵.۶ میلیون برای واحدهای نهضت ملی مسکن در سامانه طرح‌های حمایتی وزارت راه و شهرسازی ثبت نام کرده‌اند،‌ اعلام نمود: از این تعداد، بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار متقاضی حائز شرایط و فعال هستند که مدارک خود را بارگذاری کرده‌اند.
محمودزاده با بیان اینکه تا امروز حدود ۵.۶ میلیون نفر برای واحدهای نهضت ملی مسکن در سامانه طرح‌های حمایتی وزارت راه و شهرسازی ثبت نام کرده‌اند،‌ اعلام کرد: از این تعداد بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار متقاضی حائز شرایط و فعال هستند که مدارک خود را بارگذاری کرده‌اند.
هر آنچه که باید درمورد سرخک بدانیم
هم‌اکنون نه تنها چشم‌انداز روشنی برای سینمای هنری و تجربی وجود ندارد بلکه شرایط ناامیدکننده و بحرانی است، خاطرنشان کرد: دوام آوردن فیلمسازان مستقل تا به الان بدین معناست که آن‌ها فقط نفس می‌کشند و در زمینه تولید هم باید بدون تعارف بگویم که تولید‌های درست و حسابی در طول سال شاید به اندازه انگشت‌های یک دست هم نرسد... مدت‌هاست که یک سری افراد ثابت مدیریت فرهنگ و سینمای کشور را برعهده دارند. پس چه زمانی قرار است مدیران تغییر کنند و مدیران جدید با فکر‌ها و ایده‌های نو جای آن‌ها را بگیرند تا اگر قرار باشد حمایتی هم از فیلمسازان صورت بگیرد به همه فرصت برابر داده شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ