سرپرست بانک مسکن گفت: بانک مسکن در دولت سیزدهم با ۱۶ هزار و ۶۲۵ واحد به مبلغ ۴ هزار و ۶۵۲ میلیاردتومان قرارداد منعقد کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل شرکت پالایش نفت آبادان با خانواده مرحوم محمدرضا عجمی‌پور، بازیکن تازه درگذشته صنعت نفت آبادان دیدار کرد.
مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان خبر از پرداخت قرارداد بازیکن مرحوم این تیم داد.
مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان خبر از پرداخت قرارداد بازیکن مرحوم این تیم داد.
بخش دیگری از مطالبات و قرارداد بازیکنان پرسپولیس پرداخت شد.
باشگاه پرسپولیس طی تفاهم نامه ای تمام مالیات باقیمانده از قرارداد کاری سرمربی پیشین خود را تا پایان بهار ۱۴۰۲ پرداخت می کند.
نایکی توانست با پرداخت سالی ۲۴ میلیون دلار جنگ غول‌های برند‌های ورزشی جهان را ببرد و اسپانسر ارلینگ هالند شود.
نایکی توانست با پرداخت سالی ۲۴ میلیون دلار جنگ غول‌های برند‌های ورزشی جهان را ببرد و اسپانسر ارلینگ هالند شود.
معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران گفت:هر لحظه قراردادی به دست معاونت برسد میگوییم پرداخت صورت گیرد.
سرپرست بانک مسکن با اعلام اینکه تاکنون ۸۳۷ هزار و ۷۲۷ نفر در طرح نهضت ملی مسکن افتتاح حساب کردند از انعقاد قرارداد پرداخت تسهیلات با ۲۰۹ هزار و ۳۰۸ واحد خبر داد.
سرپرست بانک مسکن با اعلام اینکه تاکنون ۸۰۵ هزار و ۷۶۵ نفر درطرح نهضت ملی مسکن افتتاح حساب کردند از انعقادقرارداد پرداخت تسهیلات با ۲۰۴ هزار و ۲۱۲ واحدبه مبلغ ۶۹ هزارو ۴۷۵ میلیاردتومان خبرداد
سرپرست بانک مسکن با اعلام اینکه تاکنون ۷۹۸ هزار و ۶۳۶ نفر درطرح نهضت ملی مسکن افتتاح حساب کردندازانعقاد قرارداد پرداخت تسهیلات با ۲۰۰ هزار و ۲۶۱ واحد به مبلغ ۶۸ هزار و ۹۶ میلیاردتومان خبرداد
سرپرست بانک مسکن گفت: در دولت سیزدهم با ۱۵ هزار و ۹۸۷ واحد برای پرداخت تسهیلات نوسازی به مبلغ ۴ هزار و ۴۵۴ میلیارد تومان قرار داد منعقد شد.
مدیرکل درمان غیرمستقیم سازمان تأمین اجتماعی آخرین جزئیات پرداخت مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد این سازمان را اعلام کرد.
به علت عدم پرداخت مبلغ رضایت نامه، باشگاه سانتاکلارا پرتغال با ارسال ایمیلی به استقلال، خواهان بازگشت محبی شد.
علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل استقلال برای پرداخت هزینه قرارداد بازیکنان تیم، به دنبال وام 200 میلیاردی است.
مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: ۵,۲۰۰ میلیارد تومان بدهی به مراکز طرف قرارداد دانشگاه علوم پزشکی را به زودی با تأمین منابع مالی پرداخت خواهیم کرد.
یک کارشناس حوزه مسکن گفت:طبق تکلیفی که قانون جهش و تولید بر عهده‌ی بانک مسکن قرارداده، این بانک باید ۶۳ هزار میلیارد تومان تسهیلات پرداخت می‌کرد که این کار صورت نگرفته است.
بانک مرکزی با صدور بخشنامه‌ای به بانک های عامل از تغییری مهم در قرارداد تسهیلات بانکی خبر داد. رویکردی جدید از سوی سیاست گذار پولی که می تواند در وصول مطالبات بانک ها موثر باشد.
معاون برنامه‌ریزی، مالی و پشتیبانی سازمان تأمین‌اجتماعی از پرداخت بخشی از مطالبات داروخانه‌ها و مراکز درمانی دولتی و خصوصی طرف قرارداد این سازمان در هفته جاری خبر داد.
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی آخرین جزئیات پرداخت مطالبات مراکز طرف قرارداد و داروخانه‌ها در طرح دارویار و... را اعلام کرد.
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی آخرین جزئیات پرداخت مطالبات مراکز طرف قرارداد و داروخانه‌ها در طرح دارویار و... را اعلام کرد.
کیفیت هوای تهران قابل قبول است
پرداخت قرادادهای چندمیلیاردی از جیب مردم هنر نیست و هر چه سریع‌تر باید جلوی این ولخرجی را گرفت و فوتبال حرفه‌ای را بر پایه توان واقعی بخش خصوصی استوار کرد تا به رشد و توسعه واقعی برسد.
پرداخت مالیات برعهده فدراسیون بوده اما این فدراسیون در زمان ریاست تاج حرفی غیر واقعی و دروغ در این باره زده بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ