رضا الفت‌نسب، سخنگوی اتحادیه کشوری کسب‌وکار‌های مجازی گفت: براساس گفته‌های مسئولان بودجه‌ای که امسال برای توسعه شبکه ملی اطلاعات ۱۰هزار میلیارد تومان تخصیص پیدا می‌کند، این بودجه‌ها اگر در توسعه کسب‌وکار‌های مجازی هزینه شود، بسیاری از تنگنا‌های اقتصادی و اشتغال که موجب تنش و خسارت در کشور می‌شود هم قابل رفع شدن است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک مقام ارشد کاخ سفید اذعان کرد که اوکراینی‌ها می‌دانند که زمان به نفع آنها نیست و با شروع پاییز، مانور دادن روی زمین و استفاده از پهپادها و سامانه‌های پدافند هوایی برایشان دشوار خواهد بود.
پرسپولیس برای تبدیل شدن به یک تیم مدعی در آسیا باید ترکیب فعلی خود را تقویت کند.
ارتش روسیه اعلام کرد که نیروهای این کشور در امتداد بخشی از جبهه شرقی اوکراین، ظرف ۲۴ ساعت بیش از ۲ کیلومتر پیشروی کرده است.
پیشروی جوانان والیبال ایران به نیمه‌نهایی قهرمانی جهان
رشت- سرپرست معاونت میراث‌فرهنگی، اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان گفت: بررسی و ارزیابی چالش‌های پیش روی بناهای تاریخی واگذار شده در دستور کار قرار گرفت.
همه ما احتمالا هر روز با هوش مصنوعی سر و کار داریم، بدون آنکه متوجه‌‌‌اش باشیم. خیلی‌‌‌ها هنوز فکر می‌کنند هوش مصنوعی، یک چیزی شبیه به تکنولوژی‌‌‌هایی است که در فیلم‌‌‌های علمی‌-تخیلی می‌بینیم اما همزمان با گسترش این تکنولوژی در زندگی روزمره انسان‌‌‌ها، این باور به مرور رنگ می‌‌‌بازد.
گروه توسعه ملی در راستای اجرای سیاست‌های مدیریت جدید وبانک مبنی بر توجه به جریان آزاد اطلاعات و ارتقای شفافیت و آشنایی اهالی رسانه با دستاوردهای شرکت‌های زیر مجموعه گروه توسعه ملی جمعی از روزنامه‌نگاران و عکاسان رسانه‌های اقتصادی کشور از شرکت پتروشیمی شازند بازدید کردند. نشست خبری علیرضا خلیلی‌نیا، مدیرعامل شرکت پتروشیمی شازند از دیگر برنامه‌ این تور رسانه‌ای بود.
مدیران باشگاه مس رفسنجان این روزها در تلاش برای تمدید قرارداد محمد ربیعی هستند.
طبق اعلام فدراسیون فوتبال، تیم امید ایران مسابقات غرب آسیا، مقدماتی جام ملت‌ها و المپیک و هم‌چنین مسابقات آسیایی هانگژو را پیش روی خود دارد.
در انقلاب امروز که برخی آن را به اشتباه انقلاب صنعتی چهارم نام نهاده اند، دیگر سرمایه دار نه نیاز به نیروی بازو و نه نیاز به مهارت و حتی نه نیاز به مغز متفکر انسان دارد.
فشارهای متفاوت روی تیم صدرنشین، موضوعی که یحیی گل محمدی تلاش می کند با آن کنار بیاید.
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، خبر تکان‌دهنده‌ای مبنی بر مصدومیت لوکا مودریچ، کروات ستاره تیمش دریافت کرد و حالا در پی پر کردن جای او در ترکیب است.
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به تحولات اخیر در نابلس واکنش نشان داد.
تحقیقات روی موش‌ها نشان می‌دهد که حتی نوشیدن کم الکل هم می‌تواند از بین رفتن سلول‌های مغز و تشکیل پلاک‌هایی را که نشانه بیماری آلزایمر هستند، تسریع بخشد.
مسیر پیش روی تپسی در سال آینده/ مزیت رقابتی مهم برای تپسی
روسیه مدعی است که منطقه زاپوریژیا را به همراه سه منطقه دیگر اوکراین ضمیمه کرده است؛ اما آن را به‌طور کامل کنترل نمی‌کند. درحالی‌که مسکو بخش‌های وسیعی از بخش جنوبی منطقه را کنترل می‌کند، شهر اصلی آن زاپوریژیا و بخش شمالی آن در اختیار کی‌یف است.
آرتمیس۱ که نخستین ماموریت ناسا از مجموعه ماموریت‌های طراحی‌شده برای بازگرداندن بشر به سطح ماه به شمار می‌رود، اکنون کامل شده است. کپسول بدون سرنشین اوریون روز یکشنبه در اقیانوس آرام فرود آمد و ماموریت ۲۵.۵ روزه خود را به مدار ماه و بازگشت از آن به پایان رساند.
یک رسانه آرژانتینی می‌گوید آنچه آرژانتین را در جام جهانی شگفتی‌ها تا مرحله نیمه‌نهایی پیش برده علاوه بر حضور لیونل مسی، روحیه مارادونایی است که در این تیم دیده می‌شود.
جدایی عبدی منوط به رضایت باشگاه پرسپولیس خواهد بود و باید دید اگر او موفق به جلب رضایت باشگاه شود، در لیگ برتر ایران فوتبالش را ادامه خواهد داد یا اینکه شانس خود را برای حضور در فوتبال اروپا امتحان خواهد کرد.
برخی کارشناسان می‌گویند نخست‌وزیر جدید انگلیس، سخت‌ترین شرایط اقتصادی و سیاسی را از زمان جنگ‌جهانی دوم تحویل گرفته که به شدت عملکرد او را تحت تاثیر قرار خواهد داد.
رایزنی های نخست وزیر مکلف عراق برای تشکیل کابینه در حالی ادامه دارد که چالشهایی پیش روی دولت جدید خواهد بود.
بنابر گزارش میدانی به نقل از الجزیره انگلیسی، امروز –یک‌شنبه- آخرین تحولات از تداوم پیشروی‌های سریع و غیرمنتظره نیرو‌های اوکراینی در شمال شرق حکایت دارد. به‌گونه‌ای که ارتش کی‌یف در سه روز گذشته ارتش اوکراین بیش از یک سوم مناطق خارکف را که تحت کنترل روس‌ها بود، پس گرفته‌اند.
تداوم پیشروی سریع و شدید موج هفتم کرونا؛ افزایش ۶۸ درصدی فوتی‌ها در هفته گذشته!
شاخص کل بورس سه شنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۶۸۶۸ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۶۸ هزار و ۸۷۱ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز چهارشنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ را بخوانید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ