۱۸ درصد کاربران ایرانی از فیلترشکن‌های پولی استفاده می‌کنند؛ اگر ۶۰ میلیون کاربر مفروض باشند و به صورت میانگین ماهیانه ۱۲۰ هزار تومان هزینه کنند؛ به عدد تقریبی ۱۶ هزار میلیارد تومان در سال می‌رسیم!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی وزارت دفاع با بیان اینکه تحولات دفاعی در جهان حاکی از برترساز بودن توان موشکی و توان پهپادی در میدان است، گفت:‌ یکی از اولویت‌های وزارت دفاع، ارتقاء توان موشکی است.
وزیر سابق ارتباطات نوشت: خدایا من با کوهی از امید به در خانه‌ی شما اومدم و نمی‌تونم از لطف و کرم بی‌انت‌های شما در برآورده کردن خواسته‌هام صرف نظر کنم.
دزفول- معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: یک هزار و ۵۸۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل عملیات اجرایی تکمیل پل میانرود دزفول برآورد شده است.
آمار تولید گندم بر اساس میزان اراضی زیرکشت این محصول و پیش‌بینی رشدتولید گندم در ۴ استان موردبررسیِ بوشهر، مرکزی، قزوین و تهران حاکی از برآورد افزایش ۵۷درصدی میزان خرید تضمینی این محصول است.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا با اشاره به اجرای طرح تشدید برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و جمع آوری معتادان خبر داد.
پدرام پاک آئین در برنامه گفتگوی ویژه خبری، اظهار داشت: با توجه به اینکه سقط جنین جرم انگاری شده است، وزارت بهداشت نیز برنامه‌هایی برای برخورد با سقط عمدی در دستور کار قرار داده است.
باشگاه النصر اعلام کرد که آرزوی کودک سرطانی را برآورده می کند و کریستیانو رونالدو به دیدار او می رود.
همشهری آنلاین، تصویری از تتوی عجیب یک سارق در حاشیه طرح جمع آوری و برخورد با اراذل و اوباش و مزاحمین محلات تهران را منتشر کرده است. او تتو کرده است که «بگین گارد بیاد»!
مجید علی نازی گفت: ۶۴ لندینگ‌کرافت، ۲هزارنفربرای بازرسی و کنترل ایمنی شناورها،۴۸ شناور مسافری دریایی و ۱۲۰شناور امداد و نجات آماده خدمت‌رسانی به منظور انجام سفرهای دریایی نوروز هستند.
عکس‌ها و فیلم‌های گرفته شده در این منطقه که نشان دهنده رگه‌ای شهاب‌سنگ در آسمان است، در توییتر به اشتراک گذاشته شد. انجمن شهاب سنگ آمریکا که اطلاعات مربوط به مشاهده این جرم آسمانی در ایالات متحده را جمع آوری و منتشر می‌کند، تصویری از این شهاب سنگ را پس از فرود در تگزاس به اشتراک گذاشت. این سازمان گفت که سه شهاب سنگ مختلف در تگزاس، فرانسه و ایتالیا طی سه روز به زمین برخورد کردند.
مدیرکل مرکز اصلاح نژاد و بهبود تولیدات دامی کشور، تولید سالانه گوشت دام سبک و سنگین را حدود ۹۰۰ هزار تن برآورد کرد.
اصفهان- مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان گفت: برآورد خسارات زیرساختی، بهداشتی و اجتماعی خشکی تالاب گاوخونی ۹ هزار میلیارد تومان در سال است.
قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس مصمم است سقف پیشنهادی دولت در بودجه را افزایش ندهد، حتی اگر منابع جدید پیدا شد، آن را در خلأهای موجود بودجه، که ممکن است محقق نشود، استفاده کنیم.
اعضای هیات اجرایی و رییس فدراسیون کشتی در مورد بودجه مورد نیاز این رشته گفت و گو کردند.
حتی خوش‌بین‌ترین منابع اسرائیلی هم حاضر نیستند روی تغییر رژیم در تهران شرط‌بندی کنند. یک منبع ارشد اطلاعاتی اسرائیل می‌گوید «تغییر عمیقی که ایران دستخوش آن می‌شود لزوماً منجر به انقلاب و تغییر رژیم نخواهد شد. در حال حاضر، ما شاهد وقوع این اتفاق قابل پیش‌بینی نیستیم.»
مدیرکل دفتر میوه‌های گرمسیری و نیمه‌گرمسیری وزارت جهاد کشاورزی، از افزایش ۱۰۰ درصدی صادرات انار در سال جاری خبر داد.
دبیر قرارگاه اجتماعی شهر تهران با تاکید بر اینکه طرح‌های ضربتی جمع آوری، پاسخگوی ساماندهی کودکان کار نبوده است، گفت: در برنامه سلبی برخورد با سرشبکه ها و توقیف خودروها پیش بینی شده است.
پلیس پایتخت اعلام کرد افرادی که در اغتشاشات اخیر خسارات دیده اند به مرکز پلیس پیشگیری مراجعه کنند.
دبیرکل حزب مردم‌سالاری گفت: باید اعتراضات مردم را به رسمیت بشناسیم و با اغتشاش برخورد کنیم. ما با هرگونه اغتشاش مخالفیم و به عبارت دیگر می‌گوییم اعتراض آری و اغتشاش هرگز.
شهردار تهران گفت: در حال حاضر برآورد دقیقی از میزان خسارت‌ به تاسیسات و مبلمان شهری ناشی از تجمعات دو شب گذشته در تهران نداریم.
"فیچ" برآورد رشد جهانی را کاهش داد
رئیس ستاد مرکزی اربعین با بیان اینکه برآورد اولیه، حضور ۵ میلیون زائر در اربعین است، گفت: برنامه‌ریزی کرده‌ایم تا هر زائر زیر ۱۵ ثانیه می‌تواند از گیت عبور کند.
رئیس ستاد مرکزی اربعین با بیان اینکه برآورد اولیه، حضور ۵ میلیون زائر در اربعین است، گفت: برنامه‌ریزی کرده‌ایم تا هر زائر زیر ۱۵ ثانیه می‌تواند از گیت عبور کند.
سازمان شیلات ایران برآورد اولیه خسارات سیل به بخش آبزی‌پروری را بیش از ۷۳۴ میلیارد تومان اعلام کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ