سازمان برنامه و بودجه معتقد است احکام صادره مربوط به رتبه‌بندی در اسفند سال ۱۴۰۱ توسط وزارت آموزش و پرورش، حداقل مبلغ ۱۶ هزار میلیارد تومان برای سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ و برای سال ۱۴۰۲ نیز حدود ۸ هزار میلیارد تومان کسری اعتبار ایجاد می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس توضیحات اخیر رئیس سازمان برنامه و بودجه در دولت دوازدهم مبنی بر مقایسه میزان انتشار اوراق مالی در دولت قبل با دولت فعلی را حاوی اطلاعات غلط دانست.
سازمان فناوری اطلاعات ایران خواستار توضیحات مدیران ارشد یک پیام‌رسان بومی در خصوص حفظ حریم خصوصی کاربران شد.
رییس سازمان برنامه و بودجه کشور نیز درباره میزان حقوق و دریافتی بازنشستگان توضیحاتی ارائه کرده است.
رئیس شورای شهر تهران درباره نامه سازمان بازرسی کشور و توقف احداث برج ۳۰ طبقه در شمال تهران توضیحاتی ارائه داد.
رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگویی، توضیحاتی ارائه و اظهار کرد: پیگیری‌ها و بررسی‌های لازم در دست انجام است و طی سه روز گذشته با دستور ویژه رئیس جمهور، هفت جلسه با حضور معاون اول رئیس جمهور، وزیر آموزش و پرورش، رئیس سازمان برنامه و بودجه و مابقی ارکان دخیل در این موضوع برگزار شده است.
در توضیحات سازمان زندان‌ها آمده است: در نتیجه تحقیقات صورت گرفته مشخص شد فردی با هویت سعید باران زهی که ادعا می‌شود در زندان مورد شکنجه و تعرض قرار گرفته است، اصلا در زندان‌های استان سیستان و بلوچستان وجود خارجی ندارد.
رئیس سازمان خصوصی سازی در واکنش به ابهامات پیش آمده در مورد عدم اعلام پلاک املاک مازاد دولت گفت که صرفا در مرحله مازاد بودن، به دلیل جلوگیری از زد و بند پلاک اعلام نمی شود.
سازمان بازرسی از دستگاه‌های تاثیرگذار در اجرای قانون هوای پاک توضیحات خواست.
توضیحات حسینی رییس سازمان حج را در خصوص نرخ ارز و هزینه نهایی سفر به خانه خدا در سال ۱۴۰۲ را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
در جلسه عصر امروز نمایندگان عضو کمیسیون تلفیق ابتدا توضیحات و دفاعیات میرکاظمی رییس سازمان برنامه و بودجه را استماع کردند. سپس نمایندگان مخالف و موافق نظراتشان را بیان کرده و سپس درباره کلیات رای گیری شد.
توضیحات بابازاده مدیرکل بازرسی امور ویژه سازمان بازرسی را در خصوص ماجرای نامه محرمانه سازمان بازرسی به حسن روحانی درباره هشدارهای قانون هوای پاک را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
حجت الاسلام حسین طائب، رئیس سابق سازمان اطلاعات سپاه در مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه زنجان: در موضوع خبرگزاری فارس، چند بار به این برادر تذکر داده شده حتی به مرحله قضائی رسیده و برخورد هم شده است. این که این شخص برای بولتن ماموریت داشته نه این طور نبوده، این شخص انشای خبر می‌کرده و این نشریه و بولتن را به دستگاه‌های مختلف می‌داده و می‌فروخته. این فرد یک زمانی قائم مقام خبرگزاری فارس بوده است. / خبرگزاری دانشجو
حجت الاسلام حسین طائب، رئیس سابق سازمان اطلاعات سپاه درباره بوللتن محرمانه خبرگزاری فارس گفت: این شخص انشای خبر می‌کرده است.
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: چنانچه پیش نویس قطعنامه مورد نظرآمریکا و سه کشور اروپایی تصویب شود معلوم نیست سفر هیات آژانس به ایران نتیجه ای به دنبال داشته و مفید باشد.
سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه گفت که تهران و مسکو توضیحات کامل و مفصلی را درباره ادعای استفاده از پهپادهای ایرانی در اوکراین ارائه کرده‌اند.
دبیر ستاد حقوق بشر همچنین تاکید کرد: سلامتی، ایمنی و امنیت زندانیان در درجه بالای اهمیت برای سازمان زندان‌ها قرار دارد.
سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران اظهار کرد: آتش با عملیات سریع آتش نشانان خاموش شده و از گسترش آن به اطراف جلوگیری شد. در حال حاضر نیرو ها در حال انجام لکه گیری پایانی هستند.
سازمان بهشت زهرا در پی انتشار شایعات و فضاسازی رسانه‌های بیگانه در رابطه با فوت نیکا شاکرمی، اطلاعیه ای صادر کرد.
سخنگوی سازمان ملل ادامه داد در بیانیه ما به مناسبت آزادی باقر نمازی، دبیر کل قدردانی خود را از آزادی همکار سابق ما اعلام کرد.
رئیس جمهور در گفتگوی تلویزیونی با مردم گفت: موسس داعش آمریکایی‌ها بودند و سردار سلیمانی دشمن داعش بود؛ آمریکا دشمن داعش را به شهادت رساند.
سرپرست حراست سازمان حفاظت محیط زیست درباره انتشار یک فایل صوتی تقطیع شده از سخنان او در جلسه تودیع و معارفه مدیرکل حفاظت استان تهران توضیحاتی ارایه کرد.
جدیدترین گزارش ماهانه اوپک نشان داد که قیمت نفت سنگین ایران ماه میلادی گذشته ۵.۴ درصد ارزان شده است.
محمد صفایی دلوئی به نمایندگی تعدادی از نمایندگان در نشست علنی امروز (سه‌شنبه ۲۱ تیر) مجلس شورای اسلامی در جریان سوال ملی خود از سید جواد ساداتی‌نژاد، وزیر جهاد کشاورزی درخصوص علت تخلفات گسترده مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران، از پاسخ‌های وزیر قانع نشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ