امروز مطالبی همچون خبر خوش برای متقاضیان خرید دلار سهمیه ای، قیمت پراید عجیب شد!، فرصت مناسب برای خرید بیت کوین، بورس هم رکوردشکنی خواهد کرد؟، ده خبر مهم بورسی برای معاملات فردا ۷ اسفند، صندوق سهامی سرو ۱۰۰۰ میلیاردی شد، پالایش به ۱۶ هزار تومان خواهد رسید؟، کدام نماد‌ها مجمع افزایش سرمایه دارند؟، خبر مهم برای پالایشی ها، پتروشیمی‌ها و معدنی ها؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در معاملات روز سه‌شنبه بیست و چهارم مرداد ۱۴۰۲، شاخص کل بورس تهران ۱۸ هزار و ۸۶۳ واحد ریزش کرد و به سطح یک میلیون و ۹۷۸ هزار و ۱۶۷ واحد رسید. فردا در آخرین روز معاملاتی هفته باز هم شاخص منفی می‌شود؟
در معاملات روز دوشنبه بیست و سوم مرداد ۱۴۰۲، شاخص کل بورس تهران ۹ هزار و ۱۲۸ واحد نسبت به روز کاری گذشته بالاتر ایستاد و به سطح یک میلیون و ۹۹۷ هزار و ۴۵ واحد رسید. فردا هم این روند صعودی ادامه دار خواهد بود؟
علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت با انتشار متنی در فضای مجازی از تعطیلی چهارشنبه و پنج شنبه به دلیل گرمای هوا خبر داد. با توجه به تعطیلی سراسری آیا بورس هم تعطیل است؟
با توجه به اعلام رسمی تعطیلی شعب بانک‌ها در روزهای ۱۱ و ۱۲ مرداد، بازار سرمایه (شامل بورس‌های اوراق بهادار و کالایی)، فردا و پس‌فردا در تاریخ‌های ۱۱ و ۱۲ مرداد تعطیل خواهد بود.
بورس امروز با افت قابل توجه ۲۹ هزار واحدی به سطح یک میلیون ۹۶۷ هزار واحدی رسید و افت ۱.۵ درصدی را تجربه کرد. شاخص هم وزن نیز با افت ۱۳ هزار ۷۷۶ واحدی به ۶۹۷ هزار واحد رسید. با توجه به افزایش عرضه‌ها در پایان معاملات امروز بازار فردا چگونه خواهد بود؟
در جریان معاملات امروز در بازار بورس تهران شاخص کل بورس با افت بیش از ۹ هزار و ۴۰۰ واحدی کار را تمام کرد تا در نهایت به محدوده ۲ میلیون و ۱۴۳ هزار واحدی برسد. فردا این کانا هم از دست می رود یا بازار صعودی خواهد شد؟
در معاملات امروز شنبه، ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲، شاخص بورس تهران ۲۰ هزار و ۵۵۹ واحد نسبت به روز کاری گذشته صعود کرد و تا سطح ۲ میلیون و ۵۳۵ هزار و ۲۳۴ واحد بالا آمد. فردا بازار باز هم صعودی خواهد بود؟
شاخص بورس تهران امروز با رشد هزار و ۳۰۰ واحدی کار را تمام کرد تا امروز هم بدون تغییر خاص در همان محدوه‌ ۲ میلیون و ۴۸۰ هزار واحدی باقی مانده باشد. اما در مقابل شاخص هم وزن با رشد ۸ هزار و ۴۰۰ واحدی کار را تمام کرد. فردا بازار چگونه خواهد بود؟
در معاملات روز شنبه، شاخص بورس باز هم رشد کرد و با صعود ۶۴ هزار و ۹۲۳ واحدی نسبت به روز کاری گذشته، تا سطح ۲ میلیون و ۲۰۲ هزار و ۳۸۷ واحد بالا آمد، امروز اغلب نماد‌های بازار رشد قیمت داشتند تنها نماد‌های گروه خودرویی قرمزپوش بودند. فردا در بیستمین روز فروردین ماه بازار سرمایه به کدام سمت خواهد رفت؟
علی رغم آغاز منفی معاملات، روند رو به رشد بازار سرمایه امروز هم متوقف نشد و شاخص کل رشد ۱۰ هزار واحدی را به ثبت رساند. از اواسط معاملات تقاضا در بازار افزایش یافت و اکثر نماد‌های بازار از محدوده‌های منفی به مثبت حرکت کردند. فردا بازار چگونه خواهد بود؟
بورس امروز در ادامه معاملات پرعرضه‌ای که از نیمه روز گذشته آغاز شد، با فشار فروش نسبتا زیادی کار خود را آغاز کرد و برای دومین روز متوالی شاخص کل بورس ریزش کرد و با کاهش ۱.۸۵ درصدی، بار دیگر کانال ۱.۸ میلیون واحدی را از دست داد. فردا بازار باز هم نزولی خواهد بود؟
بورس امروز در شروع آخرین ماه اسفند ۱۴۰۱، توانست برخلاف یک ماه گذشته، معاملات بسیار پررونقی را سپری و نماگرهای خود را با رشد خوبی همراه کند به طوری که بسیاری از نمادها در صف خرید به کار خود پایان دادند. شاخص کل بورس طی معاملات امروز، افزایش ۳.۹۷ درصدی را تجربه کرد و به محدوده ۱.۵۹۴ میلیون واحدی رسید.رشد چشمگیر بازار سرمایه فردا هم ادامه دارد؟
بورس امروز هم سرخ پوش به کار خود پایان داد و فردا بورس در حالی آغاز به کار می کند که ممکن است این ده خبر بر روی روند آن تاثیرگذار باشند. توصیه می شود قبل از معاملات فردا این اخبار را بخوانید.
بورس تهران در یکی از روز‌های بی سابقه خود با افت بیش از ۵۷ هزار واحدی کار را تمام کرد. سقوطی که با خروج پول حقیقی‌ها برای هفتمین روز پیاپی آن هم با ارزش بیش از یک هزار میلیارد تومانی همراه شد. فردا ۱۰ بهمن هم شاهد ریزش سنگین بورس خواهیم بود؟
شاخص بورس امروز رشد ۰.۳۸ درصدی را به ثبت رساند و در محدوده ۱.۶۸۷ میلیون واحدی قرار گرفت و نزدیک به مقاومت ۱.۷ میلیونی شد. با این وجود آیا می‌توان برای بورس فردا هم انتظار روند صعودی را داشت؟ یا بازار در آخرین روز هفته نزولی می‌شود؟
در بازار امروز شاهد تقاضای خوبی بودیم و بیشتر نمادها سبزپوش به کار خود پایان دادند. از این رو هم شاخص کل و هم شاخص کل هموزن رشد خوبی را داشتند و ورود پول حقیقی را شاهد بودیم. در گفتگو با کاویان عبداللهی کارشناس بازار سرمایه به بررسی بورس فردا پرداخته ایم.
مراسم رونمایی از کتاب تاریخ شفاهی ورزش ایران برگزار شد.
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: به روشنی عرض می‌کنم که ما در تضمین‌ها، تحریم‌های سپاه و لیست قرمز با آمریکایی‌ها مشکل داریم و تا این مشکلات حل نشود، از منافع ملی خودمان عدول نخواهیم کرد.
عضو شورای شهر تهران گفت: قرار بر این بود تا شهرداری تهران اداره کل ایثارگران را از اداره کل رفاه خارج کند، اما هنوز این اتفاق رخ نداده است.
فصل جدید لیگ برتر و لیگ دسته یک تفنگ و تپانچه بانوان از پنجشنبه، ۱۳ مرداد ماه آغاز می‌شود.
در هفته ای که گذشت ضمن برگزاری حراج و اخذ سفارش‌های خرید اوراق از متقاضیان در سامانه‌های بازار بین‌بانکی کارگزاری بانک مرکزی و مظنه‌یابی شرکت مدیریت فناوری بورس مبلغ ۴۸۰۶ میلیارد تومان اوراق به فروش رسید.
عبدالعلی علی عسگری رئیس پیشین سازمان صدا و سیما که در هفته جاری به سمت مدیرعاملی هلدینگ پتروشیمی فارس منصوب شده بود استعفا داد! خبر کوتاه بود اما رسانه ها را در نوردید! خبر استعفا علی عسگری صحت دارد؟
مصطفی قمری‌وفا مدیرکل روابط عمومی بانک مرکزی اعلام کرد ابزار نوینی به نام «رمزریال» در کنار مابقی ابزارهای پرداخت روزمره مانند کارت بانکی، اینترنت بانک، همراه بانک و غیره به‌زودی رونمایی می‌شود.
در ۸ روز نخست پذیره‌نویسی سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به‌ترتیب ۲۲۷ و ۲۶۲میلیارد تومان از سهام این دو باشگاه فروخته شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ