بازنده داریم تا بازنده. شکست‌خوردن و باختن تحقیر نیست. یک سر مسابقه رزمی و اصلا هر مسابقه ورزشی دیگر باخت است و یک سر آن برد. تحقیر و حقارت جایی در ورزش ندارد و هرگز هیچ ورزشکاری بابت باختن به مرحله ذلالت و حقارت نمی‌رسد. شکست عادی‌ترین اتفاقی است که می‌تواند در ورزش رقم بخورد. اما سجاد غریبی تمام این معادلات را به هم زد و نشان داد هم می‌توان شکست خورد و هم می‌توان تحقیر شد. بدتر از آن نشان داد که می‌توان از این تحقیرشدن لذت برد و با کمک آن شهرت بیشتری جمع کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جدایی عثمان دمبله از بارسا شوک بزرگی به خصوص برای ژاوی است. بازیکنی در آستانه جدایی قرار دارد که به لطف ژاوی توانسته بود اعاده حیثیت کند.
هوادار اینتر میامی برای تماشای لیونل مسی 1200 مایل سفر کرد اما تنها شاهد شکست تیمش بود.
سخنگوی وزارت خارجه چین به اظهارات رئیس جمهور آمریکا درباره همتای چینی وی، واکنش نشان داد.
وزیر کشور گفت: اینکه صهیونیست‌ها که قدرت اعمال کمترین اراده در منطقه کوچکی همچون غزه را ندارند برای دیگران خط و نشان می کشند نهایت مضحکه و طنزی است که به گوش می‌رسد.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه تصمیم فرانسه، آلمان و انگلیس مبنی بر انحلال ساز و کار پشتیبانی مبادلات تجاری با ایران(اینستکس) را «ناامیدکننده» توصیف کرد.
وحیدی گفت: این کشور در اوج وابستگی سیاسی، انحطاط اخلاقی، عقب‌ماندگی علمی، ضعف قدرت اقتصادی مردم و بدترین شکنجه‌های ساواک بود، اما این‌ها حالا سردمدار مخالفین شده‌اند. آن آقای سرشکنجه‌گر معروف یکی دیگر از سردمداران شده است. افراد دیگری هم هستند که یک مضحکه است و مشخص شد چه کسانی مخالف جمهوری اسلامی هستند.
برنده 7 گرنداسلم تنیس درباره اتهام‌زنی به تنیسور صربستانی صحبت کرد.
مرد شماره یک اسنوکر جهان پس از حذف از رقابت‌های مسترز می‌گوید که لایق پیروزی در مرحله یک چهارم نهایی نبوده است.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، در اظهارنظری جالب مدعی شده که ایده‌هایش برای غلبه بر یونایتد مضحک هستند.
مشاور ارشد رئیس جمهور اوکراین بار دیگر ادعاهای بی‌اساس درباره برنامه ایران برای ارسال تسلیحات به روسیه را تکرار کرد.
ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد که دختر نوجوان فلسطین حین تیراندازی به سمت افراد مسلح «به صورت تصادفی» هدف گلوله قرار گرفته است!
معین‌الدین سعیدی، نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس با اشاره به اینکه برخی معتقدند هدف این هزینه، استفاده از فرصت جام‌جهانی برای توسعه انقلاب بوده گفت: «اگر هدف این بوده حداقل کسانی می‌رفتند که الفبای انگلیسی را بلد باشند تا اگر می‌خواهند در انتقال مفاهیم انقلاب همکاری کنند، قدرت برقرار کردن ارتباط را داشته باشند. انتخاب افراد بر چه اساسی صورت گرفته است؟ کمیسیون اصل ۹۰ و کمیسیون فرهنگی مجلس باید این سفر را بررسی کنند تا مشخص شود افراد بر چه اساسی انتخاب شدند و چه ضرورتی داشته که در شرایط کنونی کشور به این افراد قطرگردی کنند؟»
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا مدعی شد که اقدام تیم ملی فوتبال این کشور در دستکاری پرچم جمهوری اسلامی ایران و حذف نام «الله» از این پرچم با هماهنگی این وزارتخانه انجام نشده است!
یک کارشناس فوتبال ولزی که پیش از دیدار ولز و ایران صحبت‌هایی تمسخرآمیز درباره تیم ملی ایران مطرح کرده بود حالا مضحکه رسانه‌ها در کشورهای مختلف شده است.
تازه‌ترین اقدام آمریکا و کشورهای اروپایی برای زمین‌گیرکردن روسیه در اوکراین، تعیین سقف قیمت برای محصولات نفتی روسیه است که برخی اعتقاد دارند که این طرح به دلایلی احتمالا شانس موفقیت ندارد.
انسان در طول تاریخ کوتاه حضور خود بر روی کره خاکی توانسته اختراعات مهم و عجیبی را بسازد. برخی از آن‌ها جلوتر از زمان خود بودند و چندان مورد توجه قرار نگرفتند و برخی دیگر نیز به خاطر دلایل خنده‌داری ماندگار شده‌اند.
جرمین جناس، هافبک سابق تیم ملی انگلیس، به انتقاد از علیرضا بیرانوند و اصرار او به ماندن در زمین پرداخته است.
طبق آخرین اطلاعات ، صیادمنش از ۲۰ آذرماه دویدن نرم را آغاز خواهد کرد و احتمال رسیدن او به جام‌جهانی، کاملا ساختگی و دروغ بود.
تلاش امرسون رویال، مدافع تاتنهام، برای ارسال پاس با مهارتی خاص باعث عصبانیت آنتونیو کونته شد.
پیتر اوربون تحلیلگر سیاسی انگلیسی نوشت که استعفای لیز تراس، نشان دهنده بحران مزمن حکمرانی در انگلیس است، بحرانی که این کشور را به مضحکه جهانیان تبدیل کرده است.
فرماندار «ساخالین» (دولت محلی روسیه) پیرامون به رسمیت شناختن جزایر کوریل به عنوان جزایر ژاپنی از سوی «ولودیمیر زلنسکی» رئیس جمهور اوکراین گفت: مصوبه کی یف درباره جزایر کوریل مضحک است.
دادگاهی در فرانسه سه افسر پلیس را به اتهام قتل «غیرعمد» یک سیاه‌پوست، مجرم اعلام و آنها را تنها به ۱۵ ماه حبس تعلیقی محکوم کرد!
روزنامه چاینا دیلی طی گزارشی اعلام کرد که آمریکا باید تحریم‌های نامعقول خود را کنار بگذارد و واشنگتن نتوانسته به نتایج دلخواه خود در اعمال این تحریم‌ها برسد.
مدیرعامل تیم فوتبال سپاهان در پایان مصاف دوستانه این تیم برابر خوشه طلایی ساوه مقابل خبرنگاران ایستاد و درباره چگونگی جذب مورایس توضیحاتی را ارائه کرد.7
هادی چوپان با انتشار یک استوری واکنش تندی به شکست مضحک سجاد غریبی نشان داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ