پرسپولیسی‌ها امیدوارند لوکادیا این هفته به روز‌های خوبش برگردد
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سمنان- مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان با اشاره به حریق در کارخانه عطر سازی ایوانکی، گفت: حریق به دلیل گستردگی یک کارخانه دیگر را هم در بر گرفت.
کاروان ووشوى ايران در روز سوم مسابقات ووشوى قهرمانی آسیا به ۳ مدال رنگارنگ دست پیدا کرد.
سرخه- فرمانده انتظامی سرخه از دستگیری دو شکارچی غیرمجاز در این شهرستان خبر داد و گفت: از این شکارچیان یک قبضه اسلحه و ۲۵ کیلوگرم گوشت شکار کشف شد.
دختر دانش آموز، همکلاسی خود و برادر ۹ ساله او را به خاطر یک فیلم سیاه در اپلیکیشن «شاد» به طرز فجیعی کشت.
نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی و شهرک‌نشینان صهیونیست عصر امروز شنبه به مناطق مختلف کرانه باختری یورش بردند.
اهواز- استاندار خوزستان گفت: قرار است تا پایان سال آبی جاری یک یا دو مرحله دیگر رهاسازی آب در حوضه سد کرخه و سد مارون انجام شود تا آب به تالاب‌های هورالعظیم و شادگان برسد.
عشق یک طرفه و نافرجام دیرزمانی است که رمانتیک و زیبا است، اما در عمل، جایگزینی برای عشق سالم و متقابل نیست. یکی از تلخ‌ترین و ناخوشایند راه‌ها برای تجربه عشق زمانی است که یک طرفه باشد. افرادی که خود را در عشق نافرجام می‌بینند، ممکن است در خلاص شدن از شر احساسات آزارنده دچار مشکل شوند.
رسانه‌ها و مقامات روس اعلام کردند سامانه پدافند هوایی این کشور ۲ پهپاد اوکراینی را در نزدیکی شهر مسکو سرنگون کرده است.
معاون علمی رئیس جمهور گفت: دانش‌بنیان‌ها موجب ۲ میلیارد دلار صرفه‌جویی ارزی سالانه در حوزه دارو شده اند و در حوزه امنیت غذایی و پزشکی نیز دستاوردهای خوبی داشته اند.
رئیس‌جمهور سابق آمریکا امروز اعلام کرد که به‌دنبال تغییر قاضی در پرونده حمله به‌کنگره و نیز انتقال دادگاهش به خارج از پایتخت این کشور است.
جذب ناقص بازیکنان مدنظر سرمربی پرسپولیس در آستانه آغاز لیگ برتر ممکن است این تیم را وارد شرایط سختی کند.
هدلایت‌های ترایمف جدید میزبان عدد ۲ و ۵ هستند که این لوگوی ۲۵ اشاره به بزرگداشت سالگرد تاسیس مرکز طراحی Makkina دارد و بسیار خلاقانه و البته نورانی این مناسبت را یادآوری می‌کنند.
کشیده شدن اعتراضات فرانسه به بلژیک و سوئیس و همچنین اذعان رژیم صهیونیستی به قدرت موشکی حزب الله لبنان از محورهای مورد توجه روزنامه‌های مطرح جهان عرب است.
گردو و بادام همانطور که مواد مغذی مانند کلسیم و ویتامین D دارند، پروتئین سالمی دارند که نیازی نیست نگران بیش از حد خوردن آن باشید.
شاخص بورس تهران روز چهارشنبه با ریزش ۲۸ هزار و ۹۲ واحدی تا کانال ۲ میلیون و ۲۷۷ هزار و ۷۴۶ واحدی پایین آمد تا همچنان سهامداران نگران ریزش بازار سرمایه باشند. در هفته جدید بازار به کدام سمت خواهد رفت؟
فرمول جادویی برای کاهش چربی شکمی وجود ندارد، اما یک رژیم غذایی کم‌کربوهیدرات می‌تواند سودمند باشد، به خصوص اگر دیابت نوع ۲ هم داشته باشید. لازم نیست از همه کربوهیدرات‌ها پرهیز کنید- فقط مصرف آن‌هایی را محدود کنید که قند خون را به سرعت بالا می‌برند و بدن را وا می‌دارند که چربی ذخیره کند.
معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین گفت: ۴۰ نفر از دانش‌آموزان یک مدرسه دولتی که دچار مسمومیت و کسالت شدند، به ۲ بیمارستان ابوعلی سینا و ولایت قزوین منتقل شدند، اما جای نگرانی نیست و مشکل خاص و اورژانسی برای آنان به وجود نیامده است.
تحرکات اخیر دولت آمریکا جهت هدف قرار دادن شبکه مراودات اقتصادی ایران در منطقه (به ویژه در عراق) و همچنین کنشگری خاص روسیه و چین در توسعه همکاری‌های اقتصادی و سیاسی با رقبا و دشمنان ایران در سطح منطقه، ۲ پالس نگران کننده منطقه‌ای و بین المللی هستند که اکنون ایران با آن‌ها رو به رو است و می‌توانند در آینده‌ای نه چندان دور، خسارات گسترده‌ای را به امنیت و منافع ملی کشورمان وارد کنند.
«سد چم‌شیر» که آن را «گتوند ۲» نیز نامیده‌اند، روی سازند نمکی گچساران ساخته شده؛ همان سازندی که «سد گتوند» در شمال خوزستان را از «شاهکار ملی» به «فاجعه ملی» تبدیل کرد. این‌بار نگرانی از شور شدن رودخانه زهره و شوره‌زار شدن شرق خوزستان است.
آلاباما و یوتا دیروز به دسته ای از دیگر از ایالت های آمریکا پیوستند که به دلیل نگرانی های تهدید امنیتی استفاده از اپ چینی تیک تاک در دستگاه ها و شبکه های رایانه ای دولتی را ممنوع کردند.
آمازون در حال تقلا برای پایان دادن به ۲ تحقیق آنتی تراست علیه خود در اتحادیه اروپا است این شرکت حاضر شده با اعطای امتیازاتی نگرانی ها درباره استفاده از داده های کاربران را برطرف کند.
از اردوی آمریکا در قطر خبر می‌رسد که سرمربی این تیم بیش از هر چیزی نگران آمادگی بالای دو ستاره ایرانی است.
رجب نورانی می‌گوید هاکی به دلیل مسائل مالی هر سال رو به عقب حرکت می‌کند و نیازمند توجه مسئولان ورزش کشور است.
هواداران پرسپولیس، ۲ نگرانی بزرگ برای یورگن لوکادیا دارند. اول اینکه او درست مثل همیشه، یک شروع خوب را به یک پایان تلخ گره بزند. نگرانی دوم هم به شرایط جسمی او برمی‌گردد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ