عشق یک طرفه و نافرجام دیرزمانی است که رمانتیک و زیبا است، اما در عمل، جایگزینی برای عشق سالم و متقابل نیست. یکی از تلخ‌ترین و ناخوشایند راه‌ها برای تجربه عشق زمانی است که یک طرفه باشد. افرادی که خود را در عشق نافرجام می‌بینند، ممکن است در خلاص شدن از شر احساسات آزارنده دچار مشکل شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ساری- استاندار مازندران از سفر رئیس جمهور به استان برای افتتاح فاز دوم آزاد آه تهران -شمال خبر داد.
دو ملی پوش وزنه برداری برای حضور در مسابقات گرند پری راهی کوبا می‌شوند.
عضو اتاق بازرگانی ایران از تخصیص ۲ میلیارد دلار ارز جدید برای خرید کالای اساسی در دوشنبه پیش رو، از محل پول‌های بلوکه شده ایران، خبر داد.
ارومیه - وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: پایگاه داده اعتباری برای فعالان اقتصادی کشور ظرف ۲ ماه آینده راه‌اندازی می‌شود.
اصفهان- اداره کل هواشناسی استان اصفهان درباره فعالیت سامانه بارشی و وزش باد شدید ۲ هشدار سطح زرد صادر کرد.
رئیس پلیس راه استان کردستان با بیان اینکه راننده مینی‌بوس و کامیون هر دو فوت کرده‌اند، گفت: از ۱۰ نفر از مجروحان نیز سه نفر در بیمارستان کامیاران بستری بوده که یکی از آنان حالشان خوب بوده و ۲ نفر دیگر در اتاق عمل هستند.
براساس شنیده‌ها ۲ کشتی‌گیر کشورمان قصد دارند، ادامه مسیر قهرمانی خود را در یک کشور دیگر ادامه دهند.
کرمانشاه- عضو هیت رئیسه و نماینده مردم کرمانشاه مجلس شورای اسلامی از جذب اعتبار ۲ هزار میلیاردی برای راه آهن کرمانشاه خبر داد.
عضو هیات علمی مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی با اشاره به اینکه رخداد زلزله در منطقه کم تراکم جمعیتی بین دو شهر سلماس و خوی واقع است، توضیح داد: بر اساس گزارش‌های دریافت شده تخریب‌ها مختصر و مصدومیت چند نفر اعلام شده است. تخریب‌ها در حد ترک خوردگی ساختمان‌هاست که نیازمند بررسی‌های بیشتر است.
سمنان- رئیس پلیس راه استان سمنان بابیان اینکه هم اکنون در محورهای مواصلاتی با بارش برف و باران مواجه هستیم، گفت: دو محور استان سمنان به دلیل بارش برف مسدود شده است.
آبی‌ها با یک بازی تهاجمی برد بزرگی را در اهواز به دست آورده و به رتبه دوم جدول رسیدند تا تبدیل به جدی‌ترین رقیب سپاهان برای قهرمانی بشوند.
رئیس جمعیت هلال احمر از راه اندازی ۱۶۰۰ پایگاه ثابت و سیار در جاده‌های کشور و فعالیت بیش از ۲ میلیون نیروی پشتیبان در طرح‌ ملی خدمات نوروزی خبر داد.
سمنان- رئیس پلیس راه استان سمنان بابیان اینکه بارش برف در گردنه های استان گزارش شده است، گفت: محور شهمیرزاد-کیاسر و محدوده گور سفید در مسیر فیروزکوه به سمنان مسدود شد.
رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با اشاره به اینکه ۲ سامانه بارشی دیگر در راه است، گفت: در شبانه روز گذشته «کوهرنگ و مشهد» رکوردداران سرمای هوا در کشور بوده است.
سمنان- رئیس پلیس راه استان سمنان بابیان اینکه هم اکنون در اکثر محورهای استان با مه غلیظ مواجه هستیم، گفت: رانندگان با تجهیزات زمستانه در مسیر تردد کنند.
سمنان- رئیس پلیس راه استان سمنان با بیان اینکه تمام جاده‌های استان علی‌رغم بارش برف روز و شب گذشته هم اکنون باز است، گفت: تنها محورهای شاهرود - آزادشهر و شهمیرزاد - کیاسر لغزنده هستند.
فرار مالیاتی با راه‌های مختلف از جمله حساب های اجاره ای یکی از اموری است که در سال های اخیر به شدت رایج شده است.
فصل رسیدگی به پیشنهاد وصله پینه شده ادغام ۲ سازمان از راه رسید!
هویت جانباختگان این آشوب آزاد راهی و خیابانی در دست بررسی است.
نماینده حقوقی پارک ملی گلستان درباره پرونده این محیط‌بان شهید گفت: متخلفین این پرونده ۴ نفر بودند که از بین این ۴ نفر، نفر اول اسلحه کلاشینکف داشت و اسلحه ساچمه‌زنی نداشت و باتوجه به اینکه شهید باشقره توسط گلوله ساچمه‌زنی به شهادت رسیده بود، این شخص همان ابتدا رفع اتهام شد. نفر دوم گفت که اصلاً اسلحه‌ای نداشته و لاش‌کِش بوده است. از این ۴ نفر (ح. الف) و (ع. ب) باقی ماندند که متهم به قتل محیط‌بان بودند. زمان تیراندازی این ۲ نفر پشت سرهم راه می‌رفتند، هر ۲، اسلحه ساچمه‌زنی داشته و نوع گلوله‌ها نیز یکی بوده است.
مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان معتقد است این تیم در ادامه فقط دو راه دارد یا باید قربانی نتیجه بازی با گل گهر شود یا باید بلند شوند و ادامه دهند.
مدیر مرکز تحقیقات آب و فاضلاب مؤسسه تحقیقات آب گفت: دو آزمایشگاه "پایلوت فناوری صنعت آب" و "آزمایشگاه سنجش کیفی پارامترهای فاضلاب" در این مؤسسه راه‌اندازی شد.
تربت حیدریه ـ رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان تربت حیدریه از افتتاح دو نیم کیلومتر راه روستایی کوهی با هزینه‌ای بالغ بر ۴ میلیارد تومان خبر داد.
وزیراقتصاد آلمان راه اندازی خط لوله نورداستریم ۲ را رد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ