هواداران پرسپولیس، ۲ نگرانی بزرگ برای یورگن لوکادیا دارند. اول اینکه او درست مثل همیشه، یک شروع خوب را به یک پایان تلخ گره بزند. نگرانی دوم هم به شرایط جسمی او برمی‌گردد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه تراکتور به شایعات پیرامون عدم امکان استفاده از 12 بازیکن جدید خود واکنش نشان داد.
مدیر تیم فوتبال پرسپولیس اعتراض جدی و نگرانی شدید باشگاه، تیم و هواداران پرسپولیس به خاطر برگزاری بدون تماشاگر بازی سرخپوشان را اعلام کرد.
سرمربی پرسپوليس سکوت خود در قبال شرایط این تیم که با نگرانی هواداران نیز همراه شده بود شکست و توضیحات جالبی در این خصوص داده است.
برخلاف هواداران پرسپولیس که بابت ضعف احتمالی در برخی پست‌ها نگرانی دارند، یحیی گل‌محمدی این روزها در سکوت کامل کار را دنبال می‌کند.
به دنبال عملکرد ضعیف منچسترسیتی در دیدار تدارکاتی خود، هواداران این تیم با نگرانی به این موضوع در فضای مجازی واکنش نشان دادند.
باشگاه پرسپولیس از هواداران این تیم می‌خواهد نگران پرونده رادوشویچ نباشند.
هواداران خرافاتی فوتبال برای کیلیان امباپه نگران هستند و معتقدند ملاقات با کیم کارداشیان برای کاپیتان فرانسه بدیمن خواهد بود.
واکنش اینستاگرامی علیرضا بیرانوند به جنجال اخیر بار دیگر هواداران پرسپولیس را نگران کرد. این حرفها نشان می‌دهد او با مدیران پرسپوليس برای ماندن به توافق مالی نرسیده است
مهرداد محمدی پس از پیوستن به استقلال گفت: به استقلال آمده‌ام تا دل هواداران را شاد کنم و به تیم ملی برسم بنابراین نگران هیچ موضوعی نیستم.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه نگران وضعیت نقل و انتقالاتی باشگاه در آستانه شروع تمرینات پیش فصل است، گفت: امروز و فردا خبرهای خوبی برای هواداران داریم.
سرمربی پرسپولیس برای اولین بار بعد از شهرآورد، رودرروی خبرنگاران ایستاد و با آنها صحبت کرد.
هوادار تیمی غیرقابل پیش بینی نشان داده، آنها در لیگ مقابل پرسپولیس عالی بودند و جلوی استقلال ضعیف ظاهر شدند.
مالیات برانکو ایوانکوویچ به جدیدترین سوژه برای نگرانی هواداران پرسپولیس در ماجرای حذف از آسیا تبدیل شده است.
آرتا منهاجی می گوید نگرانی هواداران را درک می کند و تلاش آنها، جلب رضایت طرفداران مس کرمان است.
باشگاه هوادار در فاصله چند ساعت تا دیدار برابر پرسپولیس، بیانیه ای منتشر و نسبت به برخی موارد ابراز نگرانی کرد.
پریرا در این دو سال ۱۱ دیدار تیمش را هم به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ از دست داده که این موضوع می‌تواند باعث نگرانی هواداران پرسپولیس شود.
خبر بستری شدن یکی از مهم‌ترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران در بیمارستان خیلی سریع بین هواداران پرسپولیس همرسانی شد.
اینطور که بنظر می‌رسد مهاجم هلندی پرسپولیس هرگز به ایران بازنخواهد گشت.
مصدومیت میلاد سرلک هافبک دفاعی ملی‌پوش پرسپولیس در جریان دیدار با سپاهان نگرانی بزرگی را برای هواداران این تیم و تیم ملی شکل داده است.
دروازه‌بان با تجربه تیم هوادار می‌گوید جای نگرانی در مورد این تیم وجود ندارد و قطعا شرایط بهتری در ادامه راه پیدا خواهند کرد.
باشگاه پرسپولیس اقدام درستی انجام داده و پول قرارداد لوکادیا را سر موعد مقرر و حتی زودتر پرداخت می‌کند تا در ادامه راه با جدایی این مهاجم هلندی یا مشکلات جدی‌تر مواجه نشود.
عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با انتقاد از شایعات مخالفت با جذب مهاجم جدید گفت: آنهایی که حتی دلسوز پرسپولیس هستند کاری نکنند هواداران تیم که با اسم باشگاه روز خود را شب می کنند نگران شوند.
باند ۴ نفره سارقان مسلح در کرمان متلاشی شد
مبهم بودن شرایط ستاره‌های اصلی استقلال، در حالیکه تیم رقیب یعنی پرسپولیس به شدت در بازار نقل و انتقالات فعال بوده است، باعث ناراحتی هواداران آبی شده که چند هفته منتظر جانشین فرهاد مجیدی مانده بودند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ