شاخص بورس تهران روز چهارشنبه با ریزش ۲۸ هزار و ۹۲ واحدی تا کانال ۲ میلیون و ۲۷۷ هزار و ۷۴۶ واحدی پایین آمد تا همچنان سهامداران نگران ریزش بازار سرمایه باشند. در هفته جدید بازار به کدام سمت خواهد رفت؟
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
انتظار می رود شاخص کل بورس در روز شنبه در ابتدا با عرضه کار خود را آغاز کرده و سپس تقاضا را در نمادهای متوسط شاهد باشیم.
پیش بینی می شود بازار در روز شنبه ۲۷ خرداد وضعیت صعودی متعادل داشته باشد.
اگر خبرهایی از توافق دوباره فضای بازار را ملتهب نکند، احتمال می رود بازار روز چهارشنبه سبز قوی تری نسبت به روز سه شنبه باشد.
انتظار می رود بازار سرمایه در روز سه شنبه هم روندی نزولی داشته باشد.
امروز مطالبی همچون دلار بدون تغییر ماند، پیش بینی مهم از بورس فردا شنبه ۲۳ اردیبهشت، شرکت های شاخص ساز چه میزان افزایش سود ثبت کردند؟، پیش بینی قیمت طلا و قیمت بیت کوین، قیمت پژو پارس چقدر شد؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
با توجه به سست بودن صف‌های فروش آخرین روز هفته گذشته با فروکش کردن هیجانات هفته گذشته و فروش عرضه کنندگان باقی مانده در اوایل بازار کم کم شاهد بهبود و تعادل در بازار باشیم.
علی رغم آغاز منفی معاملات، روند رو به رشد بازار سرمایه امروز هم متوقف نشد و شاخص کل رشد ۱۰ هزار واحدی را به ثبت رساند. از اواسط معاملات تقاضا در بازار افزایش یافت و اکثر نماد‌های بازار از محدوده‌های منفی به مثبت حرکت کردند. فردا بازار چگونه خواهد بود؟
در جریان معاملات روز جاری شاخص بورس تهران با وجود اینکه همچون روز‌های پیشین نیمه اول را با استقبال خوب خریداران آغاز کرد. اما در نیمه دوم با عرضه همراه شد و در نهایت با افت ۱۵۷۱ واحدی کار را تمام کرد. بازار فردا در آخرین سه شنبه سال ۱۴۰۱ چگونه خواهد بود؟
بورس تهران در روز پایانی هفته گذشته، نمایی از تعادل میان خریداران و فروشندگان به نمایش گذاشت و در پایان جریان دادوستد‌های تالار شیشه‌ای نماگر اصلی با رشد ۰.۱۲ درصدی موفق شد ۲ هزار و ۹۷ واحد افزایش یابد.امروز بازار چگونه خواهد بود؟ پالایشی ها لیدر بازار می شوند؟
شاخص کل بورس تهران در آخرین روز معاملاتی هفته ۱۶ هزار واحد کاهش یافت و به عدد یک میلیون و ۶۵۲ هزار واحد رسید. خودرویی ها، بانکی‌ها و پالایشی‌ها بیشترین اثر منفی را بر شاخص روز چهارشنبه داشتند.. بورس امروز چگونه خواهد بود؟
بورس روز گذشته با کاهش قیمت ۸۰ درصد از نمادهای خود مواجه شد و ۱۹ هزار واحد ریزش داشت. در دو روز اخیر با از دست رفتن حمایت یک میلیون ۳۰۰ هزار واحد بازار سرمایه ریزش شدیدی را تجربه کرد و به مرز یک میلیون ۲۷۷ هزار واحد رسیده است. بورس امروز چگونه خواهد بود؟ ترمز این افت کشیده خواهد شد؟
شنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۱ در آغازین روز معاملاتی هفته شاخص کل با ۰.۱۴ درصد عقب گرد به سطح یک میلیون و ۳۱۷ هزار و ۸۹۴ واحد رسید. در گفتگو با مهشید داداش زاده کارشناس بازار سرمایه به بررسی بورس امروز پرداخته ایم.
بورس تهران در روز چهارشنبه توانست به روند صعودی چندروز گذشته خود ادامه دهد و شاخص کل بورس در نهایت با یک افزایش ۰.۴۷ درصدی به کار خود پایان دهد. اما بازار بورس شنبه چه خواهد شد؟ آیا این روند مثبت و متعادل ادامه دار خواهد بود؟
بورس تهران در روز سه‌شنبه به روند نزولی خود ادامه داد و شاهد روند معاملاتی کم‌حجم و بدون نوسان بودیم. نماگرهای اصلی بازار با کاهش نسبت به روز کاری قبل از آن مواجه شدند. حال با در نظر گرفتن این شرایط در این مطلب به پیش‌بینی بورس امروز خواهیم پرداخت.
بورس این روزها اصلا حال و روز خوشی ندارد و متاسفانه به جز یک مقطع کوتاه دو سالی است که این روند ادامه دار است. در گفتگو با ایمان رئیسی تحلیلگر بازار سرمایه به بررسی دو پیشنهاد برای بهبود این شرایط بورس پرداختیم.
بورس تهران بر خلاف انتظار در هفته‌ای نیمه تعطیل نوسانات زیادی را به خود دید. به این صورت که با افت ۲۷ هزار واحدی در یک روز و جبران این افت با رشد‌های ۶ هزار واحدی در روز دوشنبه و رشد بیش از ۱۲ هزار واحدی در روز چهارشبنه کار هفته نیمه تعطیل همراه با قطع اینترنت به پایان برد. این هفته بازار چگونه خواهد بود؟
در پی تشدید تنش‌ها میان چین و تایوان، این کشور از هراس اقدام نظامی پکن، پناهگاه‌های خود را به منظور مواجهه با حملات هوایی مهیا می‌کند.
تفاوت ارتفاع ۹۰۰ متری میان شمال و جنوب پایتخت، می‌تواند تهران را به شهر چند اقلیمی تبدیل کند. به‌گفته استاد گیاه‌شناسی دانشکده زیست‌شناسی دانشگاه تهران، تغییر اقلیم یک مسئله جهانی است: «تغییر اقلیم مختص تهران نیست و یک تغییر اقلیم جهانی در حال صورت گرفتن است. منتها براساس داده‌ها، در خاورمیانه و به‌طور مشخص تأثیرات ناشی از تغییر اقلیم تقریبا ۲ برابر خیلی از مناطق دیگر است. اگر در دنیا تغییر اقلیم یک درجه‌ای را تجربه کرده‌ایم، در خاورمیانه ۲ درجه است و متأسفانه به درجه خطر رسیده‌ایم.»
سخنگوی وزارت خارجه چین بر پایبندی طرف‌های برجام به ادامه روند گفت‌وگوها تآکید کرد و گفت که آمریکا باید به خواسته‌های مشروع و منطقی ایران پاسخ دهد.
تیم ملی شطرنج ایران که در مسابقات المپیاد جهانی شرکت کرده است، در بخش بانوان به پیروزی رسید درحالی که مردان شطرنج ایران مقابل کانادا به تساوی رضایت دادند.
به نظر می‌رسد پیشرفت در حال شتاب گرفتن است. برخی از بزرگ‌ترین شرکت‌های جهان و مجموعه‌ای از استارت آپ‌های موفق و دانشگاه‌ها روی سخت‌افزار (رایانه‌های واقعی)، تصحیح خطا (برای ارائه وفاداری) و نرم افزار (الگوریتم‌های تنظیم شده برای بهره برداری از محاسبات رایانه‌های کوانتومی) کار می‌کنند.
بررسی نظام مالیاتی کشورهای توسعه‌یافته بیانگر آن است که اولین اقدام جهت مبارزه با تقلب مالیاتی، طراحی و اجرای برنامه «مدیریت ریسک تمکین مالیاتی» است.
همیشه در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز ۱ مرداد ماه ۱۴۰۱ از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد. فال به حافظ ۱ مرداد را بخوانید.
مدت هاست که برای مشمولان سهام عدالت فرقی نمیکند که روش مستقیم را برای مدیریت سهام خود انتخاب کرده باشند یا غیرمستقیم، در هر صورت هردو گروه امکان فروش سهام خود را ندارند. مستقیم ها به دلیل شرایط بازار و غیرمستقیم ها به دلیل تعلیق شدن نماد شرکت ها. موضوعی که به گفته سخنگوی کانون شرکت‌های سرمایه گذاری استانی سهام عدالت انتظار میرود تا پایان سال جاری تعیین تکلیف شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ