سرخه- فرمانده انتظامی سرخه از دستگیری دو شکارچی غیرمجاز در این شهرستان خبر داد و گفت: از این شکارچیان یک قبضه اسلحه و ۲۵ کیلوگرم گوشت شکار کشف شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سمنان- مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان با اشاره به حریق در کارخانه عطر سازی ایوانکی، گفت: حریق به دلیل گستردگی یک کارخانه دیگر را هم در بر گرفت.
کاروان ووشوى ايران در روز سوم مسابقات ووشوى قهرمانی آسیا به ۳ مدال رنگارنگ دست پیدا کرد.
"شکارچی" مانند پهپاد‌های CCA ایالات متحده، قادر به انجام عملیات شناسایی، فریب موشک‌های دشمن و حمله به مواضع دشمن خواهد بود. علاوه بر این، این پهپاد به موشک‌های مشابه Su-۵۷، از جمله موشک‌های هوا به هوا و هوا به سطح R-۷۷ M و X-۵۹ MK ۲ مجهز خواهد شد.
دختر دانش آموز، همکلاسی خود و برادر ۹ ساله او را به خاطر یک فیلم سیاه در اپلیکیشن «شاد» به طرز فجیعی کشت.
نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی و شهرک‌نشینان صهیونیست عصر امروز شنبه به مناطق مختلف کرانه باختری یورش بردند.
اهواز- استاندار خوزستان گفت: قرار است تا پایان سال آبی جاری یک یا دو مرحله دیگر رهاسازی آب در حوضه سد کرخه و سد مارون انجام شود تا آب به تالاب‌های هورالعظیم و شادگان برسد.
عشق یک طرفه و نافرجام دیرزمانی است که رمانتیک و زیبا است، اما در عمل، جایگزینی برای عشق سالم و متقابل نیست. یکی از تلخ‌ترین و ناخوشایند راه‌ها برای تجربه عشق زمانی است که یک طرفه باشد. افرادی که خود را در عشق نافرجام می‌بینند، ممکن است در خلاص شدن از شر احساسات آزارنده دچار مشکل شوند.
رسانه‌ها و مقامات روس اعلام کردند سامانه پدافند هوایی این کشور ۲ پهپاد اوکراینی را در نزدیکی شهر مسکو سرنگون کرده است.
معاون علمی رئیس جمهور گفت: دانش‌بنیان‌ها موجب ۲ میلیارد دلار صرفه‌جویی ارزی سالانه در حوزه دارو شده اند و در حوزه امنیت غذایی و پزشکی نیز دستاوردهای خوبی داشته اند.
رئیس‌جمهور سابق آمریکا امروز اعلام کرد که به‌دنبال تغییر قاضی در پرونده حمله به‌کنگره و نیز انتقال دادگاهش به خارج از پایتخت این کشور است.
جذب ناقص بازیکنان مدنظر سرمربی پرسپولیس در آستانه آغاز لیگ برتر ممکن است این تیم را وارد شرایط سختی کند.
منابع عراقی امروز جمعه از بازداشت چند تروریست در جریان عملیاتی سریع و غافلگیرکننده در بغداد خبر دادند.
عقرب دریایی ۲ متری Pterygotus australis دارای مجموعه ای از ویژگی های منحصر به فرد است که آن را از خویشاوندان مدرن خود متمایز می کند. ساختار بدن آن با یک اسکلت بیرونی دراز و تکه تکه، زائده های مفصلی و یک جفت پنجه بزرگ و تهدیدآمیز مشخص می شد. این ترکیب صفات، آن را به یک شکارچی مهیب تبدیل کرد که قادر به گرفتن و تسخیر طعمه خود بود.
شاهرود- پنج شکارچی در منطقه شاهوار شاهرود دستگیر شدند و از این افراد دو لاشه گوسفند وحشی کشف و ضبط شد.
بندرترکمن-رئیس و فرمانده یگان حفاظت محیط زیست شهرستان‌ ترکمن از تحویل ۲ بهله پرنده شکاری نابالغ به محیط زیست بندرترکمن خبر داد.
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری ۲ تن از عاملان ناامنی که پس از تخریب خودرو با استفاده از سلاح شکاری و تیراندازی ۲ تن از شهروندان را مصدوم کرده بودند، خبر داد.
سمنان- مدیرکل حفاظت از محیط زیست استان سمنان، گفت: در دومین روز فروردین ماه سال جاری از شکارچیان غیرمجاز منطقه تپال شاهرود دو اسلحه شکاری کشف و ضبط شد.
رئیس اداره منابع طبیعی ارسنجان گفت: ۲ پرنده کمیاب شکاری که در دام متخلفان زیست‌محیطی گرفتار شده بودند توسط نیرو‌های گشت و مراقبت این اداره در دامنه کوه‌های بخش مرکزی ارسنجان استان فارس کشف و در طبیعت رها شدند.
رئیس حوزه قضائی رابر در استان کرمان گفت: چهار نفر شکارچی پس از شکار یک گراز در مسیر برگشت از شکار با محیط بانان اداره محیط زیست رابر مواجه شدند که در این حین یکی از شکارچیان به قتل رسید.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ بازداشت ۲ محیطبان به اتهام قتل شکارچی گراز/ دستگیری دزد میلیاردی خانه‌های ویلایی خالی از سکنه/ جنجال مهریه ۳۰ میلیونی!/ مجازات مرگ برای قتل پسردایی/ قتل همسر قبل از سفر به آمریکا/ قتل مرد جوان با چاقو در بیابان/ محاکمه دامادی که به خاطر پول همسرش را کشت/ اعتراف پسر آقا ماشالله به قتل شاگرد ابزارفروشی!/ سردسته باند سرقت از صرافی‌ها
بازداشت ۲ محیطبان به اتهام قتل شکارچی گراز
گل‌گهر با یک نمایش حساب‌گرانه موفق شد اولین شکست را در دیدارهای رودروی دوتیم به فولاد تحمیل کند
فرمانده انتظامی گلستان گفت: با حضور عوامل انتظامی در محل مشخص شد تعدادی از افراد که به دلیل اختلافات قبلی با هم درگیر بودند، اقدام به تیراندازی با سلاح شکاری به سمت هم می‌کنند که در همین راستا استواریکم علی سراوانی که به همراه ۲ نفر مامور انتظامی دیگر برای دستگیری ضاربان و حفظ نظم و امنیت در محل حضور یافته بود، مورد اصابت گلوله قرار گرفت.
مشهد ـ فرمانده انتظامی مشهد گفت: در عملیاتی ضربتی ۲ نفر از مخلان نظم و امنیت در مشهد دستگیر و یک اسحله شکاری غیرمجاز از آنها کشف شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ