سمنان- مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان با اشاره به حریق در کارخانه عطر سازی ایوانکی، گفت: حریق به دلیل گستردگی یک کارخانه دیگر را هم در بر گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان با اشاره به وقوع حریق در دو کارخانه شهرک صنعتی ایوانکی با چهار مصدوم گفت: عملیات اطفای حریق در کمتر از دو ساعت انجام شد.
کاروان ووشوى ايران در روز سوم مسابقات ووشوى قهرمانی آسیا به ۳ مدال رنگارنگ دست پیدا کرد.
دیروز در خبری اعلام شد که بسیاری از متقاضیان سامانه یکپارچه فروش خودرو انصراف داده اند که به اعتقاد رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو، علت این امر کاهش فاصله قیمت خودرو در کارخانه و بازار است.
سرخه- فرمانده انتظامی سرخه از دستگیری دو شکارچی غیرمجاز در این شهرستان خبر داد و گفت: از این شکارچیان یک قبضه اسلحه و ۲۵ کیلوگرم گوشت شکار کشف شد.
دختر دانش آموز، همکلاسی خود و برادر ۹ ساله او را به خاطر یک فیلم سیاه در اپلیکیشن «شاد» به طرز فجیعی کشت.
نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی و شهرک‌نشینان صهیونیست عصر امروز شنبه به مناطق مختلف کرانه باختری یورش بردند.
اهواز- استاندار خوزستان گفت: قرار است تا پایان سال آبی جاری یک یا دو مرحله دیگر رهاسازی آب در حوضه سد کرخه و سد مارون انجام شود تا آب به تالاب‌های هورالعظیم و شادگان برسد.
عشق یک طرفه و نافرجام دیرزمانی است که رمانتیک و زیبا است، اما در عمل، جایگزینی برای عشق سالم و متقابل نیست. یکی از تلخ‌ترین و ناخوشایند راه‌ها برای تجربه عشق زمانی است که یک طرفه باشد. افرادی که خود را در عشق نافرجام می‌بینند، ممکن است در خلاص شدن از شر احساسات آزارنده دچار مشکل شوند.
۲ کارخانه متوقف در استان فارس که با رفع موانع و مشکلات قضایی، احیاء شده‌اند، همزمان با سفر رئیس قوه قضائیه به این استان، به چرخه تولید بازگشتند.
تسلا در توئیتی اعلام کرد بالاخره پس از ۲ سال تاخیر، نخستین خودروی تمام برقی «سایبرتراک» را در کارخانه تگزاس خود ساخته است.
کارخانه آسفالت شماره یک شهرداری تهران در مساحتی به وسعت ۲ هزارمتر مربع با حضور زاکانی شهردار تهران شنبه (۱۰ تیر ۱۴۰۲) افتتاح شد.
طبق گزارش مقامات این کارخانه، روز پنجشنبه مردی در یک کارخانه مرسدس بنز در جنوب غربی آلمان تیراندازی کرد که موجب کشته شدن دو نفر شد.
طبق گزارش مقامات، انفجار و آتش سوزی در یک پالایشگاه نفت در حومه شیکاگو یک نفر کشته و یک نفر دیگر زخمی شده است.
مقامات ایالت پنسیلوانیا می‌گویند بر اثر انفجار در یک کارخانه در شمال‌ این ایالت تاکنون دست‌کم ۲ نفر جان باخته و شماری نیز زخمی و ناپدید شدند.
به گفته مقامات پلیس، انفجار روز جمعه در یک کارخانه شکلات سازی در پنسیلوانیا دو کشته و ۹ مفقود بر جای گذاشت.
ولادیمیر پوتین در یک کارخانه هواپیماسازی در سیبری شبیه ساز بالگرد میل ۱۷۱ (Mi-۱۷۱A۲) را آزمایش کرد.
مدیرعامل شرکت احیا استیل فولاد بافت اعلام کرد: میزان پیشرفت فیزیکی کارخانه احیا شماره 2 مجتمع فولاد بافت به بیش از 86 درصد رسیده و تست سرد آن آغاز شده است.
مدیرکل دفتر صنایع معدنی وزارت صمت با بیان اینکه کمبودی در مورد سیمان در کشور وجود ندارد، گفت: در صورتی که ۲ ماه و نیم سیمان تولید نشود مشکلی برای تامین این کالا در کشور وجود ندارد.
سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد: امروز (چهارشنبه) با رعایت ضوابط وزارت صمت دو خودروی شاهین و هایما s7 هر کدام به تعداد ۲ هزار دستگاه در بورس کالا عرضه شد که اولی ۱۴ درصد و دومی ۹ درصد بالاتر از قیمت کارخانه کشف قیمت شدند.
به گفته مقامات دولتی هند فاکسکان تصمیم دارد نیروی انسانی خود را در کارخانه آیفون سازی این کشور طی ۲ سال ۴ برابر افزایش دهد. به عبارت دیگر ۵۳ هزار کارگر جدید استخدام کند.
شیراز - آتش سوزی کارخانه کاغذ سازی فارس تاکنون ۲ مصدوم به همراه داشت.
خرید و راه اندازی ۲ کارخانه ۲۴۰ تنی تولید آسفالت در شرق و غرب پایتخت، همچنان در دستور کار معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران قرار دارد.
این پهپاد جزو پهپادهایی با ارتفاع پروازی پایین و مداومت پروازی کوتاه با ماموریت هدف، شناسایی و مراقبت هوایی از مواضع دشمن عنوان شده است. روش پرتاب آن نیز به شکل پرتاب از روی پرتابگر ریلی Jato، نیوماتیکی و خودرویی است.
کارخانه تولید پهپاد تمام ایرانی ابابیل۲ صبح امروز با حضور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و سپهبد شیرعلی میرزا، وزیر دفاع تاجیکستان در دوشنبه پایتخت این کشور افتتاح شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ