یک کارشناس بازار سرمایه با اشاره به اقدام پیش‌دستانه سازمان بورس برای ارائه نکات فعالان و شرکت‌های بورسی به ستاد اقتصادی دولت پیش از نهایی شدن بودجه سال آینده کشور، گفت: بیشتر مشکلات حاکم در بورس که روند این روزهای بازار را تحت شعاع قرار داده، ناشی از مشکلات ساختاری اقتصاد کشور و ریسک‌های مربوط به بودجه است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اصفهان- آبفای اصفهان در روزهای اخیر از رفع مشکل قطعی آب مناطقی از کلانشهر اصفهان خبر داد در حالی که شهروندان همچنان از تداوم قطعی و افت فشار آب گلایه دارند.
حسن یزدانی با وجود برخی شایعات و نگرانی ها در روزهای اخیر بدون مشکل در تمرینات تیم ملی حاضر است.
شاخص کل امروز با ریزش ۱۱۲۸۱ واحدی مواجه شد اما مهمترین مشکل این روزهای بازار سرمایه عدم اقبال سرمایه گذاران کلان و خرد است.
مشکل اصلی این روزهای بازارسرمایه سردرگمی فعالین بورس است و به عبارتی آینده مبهمی که پیش رو است تصمیم را برای سرمایه‌گذاران سخت می‌کند و آن‌ها را سر دوراهی سرمایه‌گذاری در بازارهای موازی یا بازارسرمایه قرار می‌دهد. بورس در تابستان چه می شود؟
به استحضار شهروندان محترم می‌رساند، مشکل افت فشار در محلاتی از شهر که در روزهای اخیر اتفاق افتاده بود، تا ساعاتی دیگر برطرف می‌شود.
هواداران آرسنال امروز در جریان دیدار تیم‌شان با کریستال پالاس از پاتریک ویرا که در روزهای اخیر توسط پالاس اخراج شده بود حمایت کردند. ویرا یکی از اسطوره‌های باشگاه آرسنال است.
برخی باشگاه‌های لیگ برتری در روزهای پایانی سال با مشکل مالی مواجه شدند.
رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس در خارج تاکید کرد که امت اسلامی و عربی باید اختلافات داخلی خود را با گفتگو و برادری کنار بگذارد.
در شرایطی که روند بازار ارز در هفته‌های اخیر با افزایش شاخص ارزی روبه رو شده و بهای دلار در بازار متشکل در کانال ۴۴ هزار تومان جای گرفته است، یک مقام مسئول در بانک مرکزی بر این باور است، فضای بازار ارز همچون رشد حبابی بازار سهام در سال‌های گذشته است.
امروز مطالبی همچون افت نرخ دلار در بازار متشکل و صرافی ها، پیش بینی قیمت بیت کوین در روز‌های آتی، عملکرد شرکت‌های بزرگ فولادی در ۹ ماهه ۱۴۰۱، جزییات عرضه تارا در بورس کالا، ماجرای عجیب در شتران | پای سهام عدالت در میان است!، افزایش سرمایه جذاب چند نماد بورسی و فرابورسی، علت ریزش بی‌سابقه بورس در هفته گذشته چه بود؟، جاماندگان سهام عدالت چه کسانی هستند؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
ماریو مانژوکیچ، مهاجم سابق یوونتوس، مدعی شد این تیم دوباره به روزهای اوج باز خواهد گشت.
علاوه بر مشکل مصدومیت، در روزهای اخیر رابطه اینتر و روملو لوکاکو نیز تحت تاثیر قرار گرفته است.
رئیس سازمان حج و زیارت گفت : خوشبختانه مشکل خاصی در مرزها وجود نداشت و تراکم بالای جمعیت موجب کند شدن و دغدغه هایی در این خصوص شده بود که رفع شد و در حال حاضر دغدغه خاصی وجود ندارد.
رئیس سازمان حج و زیارت گفت : خوشبختانه مشکل خاصی در مرزها وجود نداشت و تراکم بالای جمعیت موجب کند شدن و دغدغه هایی در این خصوص شده بود که رفع شد و در حال حاضر دغدغه خاصی وجود ندارد.
بوشهر- وزیر نفت از پیش‌بینی برای کسری گاز در روزهای سرد امسال خبر داد و گفت: همه ظرفیت‌ها استفاده می‌شود تا نگذاریم مردم دچار مشکل و کمبود از نظر تأمین گاز شوند.
وابستگی مرکز چهارمحال و بختیاری و برخی شهرها و روستاهای مسیر به آب کوهرنگ و عدم پیش‌بینی جایگزین برای مواقع بحرانی موضوعی بود که طی روزهای اخیر خود را نشان داد تا موجی از نارضایتی ایجاد کند.
پوپک که در روزهای اخیر تلاش زیادی برای رسیدن به وزن مورد نظر خود کرده بود، در روز وزن‌کشی حدود ۶۰-۷۰ گرم اضافه وزن داشت و برای حل این مشکل به یک ترفند جالب روی آورد. او امروز سه مدال برنز کسب کرد
پوپک که در روزهای اخیر تلاش زیادی برای رسیدن به وزن مورد نظر خود کرده بود، در روز وزن‌کشی حدود ۶۰-۷۰ گرم اضافه وزن داشت و برای حل این مشکل به یک ترفند جالب روی آورد. او امروز سه مدال برنز کسب کرد
پوپک که در روزهای اخیر تلاش زیادی برای رسیدن به وزن مورد نظر خود کرده بود، در روز وزن‌کشی حدود ۶۰-۷۰ گرم اضافه وزن داشت و برای حل این مشکل به یک ترفند جالب روی آورد.
خرمشهر- فرمانده قرارگاه اربعین فراجا گفت: زائران حسینی زمان رفت و آمد خود را قبل از روزهای آخر اربعین تنظیم کنند تا بر اثر کمبود زیرساخت‌ها تجمع زیاد صورت نگیرد و دچار مشکل نشوند.
از طریق سامانه‌های پرداخت گروهی، سود سهامداران به صورت متمرکز و گروهی در کوتاه‌ترین زمان ممکن پرداخت و از رسوب منابع مالی در شرکت‌ها یا سمات اجتناب می‌شود.
شاخص کل بورس تهران در سومین روز هفته با کاهش مواجه شد و به روندی که این هفته در پیش گرفته، ادامه داد.
Razr 2022 با پردازنده پرچمدار اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱، حداکثر ۱۸ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی ارائه می‌شود.
کانون کارگردانان ممانعت از اکران فیلم مجوزدار "چپ راست" به کارگردانی آقای حامد محمدی را باعث ضربه به اعتماد عمومی در سینمای ایران می‌داند و خواستار رفع مشکل این فیلم و تعیین تکلیف هر چه سریعتر آن است. اگر مشکل در بدنه وزارت ارشاد یا نهادهای خارج از سینماست لازم است هر چه زودتر اطلاع رسانی شده و با کارگردان و تهیه کننده فیلم که آمادگی مذاکره در این زمینه را دارند جلسه فوری گذاشته شود تا از زیان بیشتر در عدم اکران این فیلم جلوگیری شود. آقای حمید نعمت الله مثل دیگر اعضای کانون کارگردانان سینما از سرمایه‌های سینمای کشور است و توقیف فیلم "قاتل و وحشی" که مخاطبین زیادی در انتظار دیدن آن هستند، کمک غیرمستقیم به رونق سینمای مبتذلی است که آقای خزاعی در ابتدای مدیریت خود آن را نکوهش کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ