رئیس سازمان حج و زیارت گفت : خوشبختانه مشکل خاصی در مرزها وجود نداشت و تراکم بالای جمعیت موجب کند شدن و دغدغه هایی در این خصوص شده بود که رفع شد و در حال حاضر دغدغه خاصی وجود ندارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بندرعباس - مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: اصلی‌ترین علت رسوب کالا در بنادر مشکلات اسنادی است. بیش از ۷۰ درصد از ظرفیت نگهداری کانتینر در بندر شهید رجایی تکمیل شده است.
یکی از مشکلات شایع در پخت کیک، فرو رفتن سطح کیک یا گنبدی شدن بیش از حد آن بعد از پخت است که ظاهر نازیبایی به کیک می‌دهد.
امروزه جهان به علت وجود مشکلات زیادی که در تامین انرژی وجود دارد، به سمت راه‌های جدید تولید انرژی از جمله ساخت نیروگاه‌های کوچک هسته‌ای حرکت می‌کند.
انتخابات است و شور و شوقش، البته اگر مشارکتی درخور رخ دهد یا حداقل چینش نامزدها به شکلی باشد که همه جریان‌ها نماینده خود را داشته باشند. تجربه انتخابات مجلس یازدهم نشان داده که با حذف گسترده نامزدهای انتخابات، میدان رقابت از افراد توانا خالی و مجلس پر‌انتقادی مثل مجلس یازدهم و به باور کارشناسان بدون خروجی قابل‌دفاع تشکیل خواهد شد که یکی از نتایجش افزایش نارضایتی عمومی و بعد ناامیدی از صندوق رأی است. اتفاقی که در انتخابات ریاست‌جمهوری سیزدهم هم رخ داد و بعد از یک مجلس با مشارکت اندک شاهد یک دولت با حضور نه‌چندان مطلوب رأی‌دهندگان در پای صندوق رأی بودیم که تا امروز در حل مشکلات اقتصادی که چاره‌اش را اقدام انقلابی در یک هفته اعلام می‌کردند هم موفق نبوده است.
باشگاه نساجی مازندران به علت برخی مشکلات لجستیکی، خطر بزرگی را احساس می‌کند.
وجود جوش روی گونه‌های چپ و راست صورت دلایل مختلفی می‌تواند داشته باشد که از جمله این دلایل می‌توان به عدم تعادل هورمونی، مشکلات ریوی، مشکلات قلبی و مشکلات معده اشاره کرد.
محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور عصر امروز در نامه‌ای به آیت الله رئیسی کوتاهی و نحوه اقدام وزارت‌ آموزش و پرورش را دلیل اصلی مشکلات پرداخت حقوق اسفند ماه معلمان اعلام کرد.
کارل هاینتس رومنیگه، نایب‌رئیس سابق بایرن مونیخ، می‌گوید از رسوایی مالی باشگاه یوونتوس شگفت‌زده شده و مشکلات این تیم را ناشی از همراه شدن با ایده سوپرلیگ می‌داند.
عباس عبدی نوشت: اقتصاد ایران راه‌حل اقتصادی ندارد. علت نیز در سیطره سیاست بر همه حوزه‌های اقتصادی است که حوزه مستقلی را به نام اقتصاد به رسمیت نشناخته است. بنابراین مشکل ایران سیاسی است. مشکلات این حوزه است که به سایر امور از جمله اقتصاد نیز سرریز می‌شود.
علت تنگی نفس اغلب مشکلات قلبی یا ریوی، مثل آسم یا آلرژی است. اگر این نشانه را دارید، بهتر است مدتی محیط زندگی تان را تغییر دهید و از شهر دور شوید یا برنامه‌ی ورزشی مؤثرتری را در پیش گیرید. اگر زیاد دچار تنگی نفس می‌شوید، حتماً به پزشک مراجعه کنید.
ادسون تاوارس به علت مشکلات به وجود آمده در ثبت قرارداد، نمی‌تواند از بازیکنان خارجی‌اش استفاده کند.
تبریز- وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: علت وجود مشکلات معیشتی فعلی در کشور تورم انباشته طی سال های گذشته است.
در حالی که علت جدایی زودهنگام لاری آنجلو، بازیکن کلمبیایی مس کرمان مسائل مالی عنوان شده بود اما حالا این باشگاه می‌گوید او با درخواست خودش و به دلیل مشکلات شخصی از ایران رفته است.
رحیم استرلینگ به دلیل مشکلات خانوادگی در دیدار برابر سنگال در دسترس نیست.
متهم به علت برخی مشکلات روحی و روانی قبلی طی مدت بازداشت، دو نوبت اقدام به خودکشی کرد که در یک نوبت خود را از طبقه دوم بخش نسوان ندامتگاه به پایین پرتاب میکند، اما با هوشیاری مراقبین دچار صدمات جزئی از قبیل کبودی صورت شده و بلافاصله به بیمارستان منتقل می‌گردد.
رسانه آمریکایی نوشته به علت مشکلات فنی در میادین نفتی ونزوئلا و همچنین تحریم‌های آمریکا نمی‌توان انتظار داشت با صدور مجوز و معافیت جدید، نفت ونزوئلا به سرعت وارد بازارهای آمریکا و جهان شود.
این نویسنده انگلیسی در مقاله‌ای نوشته: شنیده بودم که ملکه به نوعی بیماری سرطان مغز استخوان مبتلاست که خستگی، کاهش وزن و مشکلات حرکتی ملکه تأییدکننده آن بود که غالبا در طول یک سال آخر زندگی ملکه به ما گفته می‌شد.
نماینده مردم بجنورد در مجلس گفت: اشتغال، مسکن، تورم و سایر مطالبات مردم باید حل شوند چراکه بسیاری از اعتراضات به خاطر وضع معیشتی، مشکلات جوانان در امرار معاش و موضوعات اقتصادی کشور است.
امام جمعه موقت تهران گفت: بسیاری از مشکلات امروز و اعتراضاتی که مطرح است، به فاصله ما از شایسته‌سالاری بازمی‌گردد.
مقام دولتی اوکراینی می‌گوید به علت تخریب نیروگاه‌های تولید برق این کشور با مشکلات زیادی روبرو است و برای رفع نیازهای خود نیاز به کمک دارد.
لامرد- رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: علت مشکلات اقتصادی و اجتماعی امروز کشور، فاصله گرفتن از فرهنگ دوران دفاع مقدس است.
فوق تخصص روانپزشکی کودک و نوجوان بیان کرد: ترس از مدرسه می‌تواند از بخش خاصی از مدرسه، عملکرد تحصیلی، محیط مدرسه یا در اثر تجربه اتفاق‌های ناخوشایند، مانند آزار دیدن از دوستان در مدرسه یا مشکلاتی در مسیر خانه تا مدرسه باشد، در این موارد پی بردن به علت هراس، برای مداخلات درمانی ضرورت دارد.
رئیس سازمان حج و زیارت گفت : خوشبختانه مشکل خاصی در مرزها وجود نداشت و تراکم بالای جمعیت موجب کند شدن و دغدغه هایی در این خصوص شده بود که رفع شد و در حال حاضر دغدغه خاصی وجود ندارد.
قطعی آب در همدان چند هفته‌ای است که مردم همدان را با مشکلات عدیده‌ای روبرو کرده و طی هفته اخیر به اوج خود رسیده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ