ماریو مانژوکیچ، مهاجم سابق یوونتوس، مدعی شد این تیم دوباره به روزهای اوج باز خواهد گشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بارسلونا برای کم کردن محرومیت رافینیا درخواست فرجام داده و امیدوار است او حداکثر دو جلسه محروم شود.
فرانکی دی‌یونگ، کاپیتان سوم بارسلونا، بعد از قهرمانی در جام خوان گامپر نسبت به از دست دادن ستاره‌های بزرگ هشدار داد.
بازیکنان تیم امید قبل از شروع بازی با تیم ملی، نزد امیر قلعه‌نویی رفتند و به ا‌و بابت از دست دادن خواهرش تسلیت گفتند.
نشریه آلمانی کیکر در گزارشی اعلام کرد باشگاه دورتموند در مذاکرات با رئال مادرید بر سر انتقال جود بلینگام موضعی سرسختانه اتخاذ کرده و راضی به از دست دادن ستاره‌اش نیست.
یوونتوس با از دست دادن سهمیه لیگ قهرمانان با کاهش شدید درآمد روبرو خواهد شد و به این ترتیب، باید گروهی از ستاره‌هایش را کنار بگذارد.
برخی از ستارگان سابق الهلال عربستان به شکست این تیم مقابل اوراوا ردز ژاپن در بازی برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا و از دست دادن عنوان قهرمانی واکنش نشان دادند.
لامین یامال، پدیده 15 ساله بارسلونا، به دلیل حضور در نیم زیر 17 ساله های اسپانیا دیگر در ادامه فصل نمی تواند برای تیم اول باشگاه بازی کند.
پرسپوليس با پیروزی در دربی اکنون شانس قهرمانی در لیگ را افزایش داده و نمی‌خواهد این فرصت طلایی را به سادگی از دست بدهد.
کریم بنزما وعده داد که در مورد حرف‌های اخیر دیدیه دشان و دلیل اصلی از دست دادن جام جهانی 2022 شفاف‌سازی کند.
فوتبال ایران با باخت مقابل عراق و از دست دادن شانس صعود به جام جهانی جوانان، فرصت بزرگی را برای نمایش بین‌المللی استعدادها و ستاره‌هایش از دست داد.
نیوکولو زانیولو و پائولو دیبالا دو ستاره تهاجمی رم امشب در نیمه دوم دیدار مقابل بولونیا مصدوم شده و زمین را ترک کردند تا مورینیو نگران از دست دادن این دو ستاره بشود.
روبرتو تورس، کاپیتان تیم اوساسونا امروز در آخرین کنفرانس مطبوعاتی‌اش، کدهایی داد که ثابت می‌کند او آماده سفر به ایران‌ برای پوشیدن پیراهن سرخ است.
تیم ملی فوتبال اسپانیا در ضربات پنالتی هر سه پنالتی اول خود را از دست داد تا اصلا کار به زدن پنالتی چهارم نکشد.
سادیو مانه نخستین بازی تیم ملی سنگال در جام جهانی ۲۰۲۲ را از دست داد.
مارکو رویس، ستاره تیم ملی آلمان، هم به جمع دیگر ستاره‌های غایب در جام جهانی 2022 قطر پیوست.
باشوی استقلالی‌ها در لیگ امارات افت شدیدی کرد و حالا تیم ملی و جام‌جهانی را هم به طور حتم از دست داده است. او با هدف پس گرفتن پیراهن تیم ملی به لیگ ایران برگشته بود
ازی‌های این هفته تحت تأثیر اتفاقاتی است که قرار است در هفته‌های آتی رخ دهد؛ اول جام جهانی و دوم دربی. بازی هفته دوازدهم و رقابت حساس دربی قرار است بعد از بازی‌های جام جهانی برگزار شود. اهمیت این دیدار آن‌قدری هست که تمامی ستاره‌های دو تیم استقلال و پرسپولیس دوست داشته باشند در آن به میدان بروند. شرایط، ولی به‌گونه‌ای است که ممکن است ۹ نفر از همین بازیکنان دیدار دربی را از دست بدهند. در این مورد، وضعیت برای باشگاه پرسپولیس به‌مراتب پیچیده‌تر است. آن‌ها در مقایسه با استقلال در خطر ازدست‌دادن مهره‌های کلیدی‌تری هستند
سخنگوی دولت در پاسخ به دانشجویی که درباره کمبود دارو سوال کرده بود؟ گفت: «من دخترم را بخاطر تحریم ظالمانه دارو توسط ایالات متحده از دست دادم قطعا بیشتر از همه این موضوع را درک میکنم»
سخنگوی دولت در پاسخ به دانشجویی که درباره کمبود دارو سوال کرده بود؟ گفت: «من دخترم را بخاطر تحریم ظالمانه دارو توسط ایالات متحده از دست دادم قطعا بیشتر از همه این موضوع را درک میکنم»
از آنجایی که جهان با بحران سه گانه سیاره‌ای تغییرات آب و هوایی، از دست دادن طبیعت و تنوع زیستی، و آلودگی و زباله دست و پنجه نرم می‌کند نگرانی فزاینده‌ای در مورد تاثیر این بحران‌ها بر سلامت روان وجود دارد.
دیبالا بعد از زدن ضربه پنالتی به دلیل گرفتگی عضله، درخواست تعویض کرد و اینک به نظر می رسد که جام جهانی یک ستاره دیگر خود را هم از دست داد.
خبرنگار این شبکه دست به شیطنت زد و از طارمی درباره تلاش این بازیکن برای شبیه سازی و فریب دادن داوران در محوطه جریمه سوال کرد که در بازی با اتلتیکو به خاطر این اقدام از سوی داور با کارت قرمز مواجه شد.
پژمان منتظری ستاره سابق استقلال تیم ملی و کاپیتان فعلی باشگاه الخریطیات قطر در غم از دست دادن برادر گرامی خود به سوگ نشسته است.
ناپولی در تابستانی که دریس مرتنز و لورنزو اینسینیه را از دست داد، ستاره‌ای آینده‌دار از فوتبال گرجستان را به خدمت گرفت؛ خویچا کواراتسخلیا که سابقه بازی در روبین‌کازان را نیز دارد، با ۱۰ میلیون یورو از دیناموباتومی به ناپولی آمد و به سرعت خود را به ترکیب تیم تحمیل کرد. کارشناسان سری‌آ، او را یکی از ستاره‌های جذاب فصل جدید می‌دانستند و کوارا با یک گل و یک پاس گل در اولین بازی، نشان داد انتظارات از او بی‌جا نبوده است. به جز سبک بازی، تلفظ سخت نام کوارا نیز می‌تواند او را به چهره‌ای ماندگار در ذهن هواداران تبدیل کند؛ بازیکنی که نامش همین حالا، در میان دشوارترین نام‌های دنیای فوتبال قرار گرفته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ