پوپک که در روزهای اخیر تلاش زیادی برای رسیدن به وزن مورد نظر خود کرده بود، در روز وزن‌کشی حدود ۶۰-۷۰ گرم اضافه وزن داشت و برای حل این مشکل به یک ترفند جالب روی آورد. او امروز سه مدال برنز کسب کرد
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس فدراسیون فوتبال اعلام کرد عدم پرداخت حق پخش تلویزیونی به باشگاه‌ها می‌تواند در بحث صدور مجوز حرفه‌ای برای آنها مشکل ایجاد کند.
یک نماینده مجلس گفت: اکثر بانک‌ها مخصوصاً بانک‌های خصوصی در زمینه اعطای تسهیلات ساخت مسکن کوتاهی می کنند.
بعضی از خانواده‌های دارای دختر مبتلا به اوتیسم می‌گویند مجبور شده‌اند موی دختران‌شان را از ته کوتاه کنند تا شبیه پسرها شوند و دوربین‌ها چهره آن‌ها را به‌عنوان دختر ثبت نکنند. به‌گفته‌آن‌ها هزینه‌های فرزندشان برای دارو، لوازم بهداشتی و خدمات توانبخشی یک‌طرف، حالا باید به فکر جور کردن هزینه‌های طرح برخورد با بدحجابی هم باشند.
محققان هندی روشی نوین برای استخراج مواد از موهای کوتاه شده مشتریان در سالن های زیادی و تولید بانداژ زخم و ضد آفتاب یافته اند.
رییس فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی، تاکید کرد: ثبت فرهنگ ورزش‌های زورخانه‌ای به نام آذربایجان نتیجه کوتاهی وزارت میراث فرهنگی و گردشگری بود.
وکیل شهید خضر عدنان در واکنش به شهادت وی، رژیم صهیونیستی را مسئول مستقیم این رخداد دانست و تاکید کرد: صهیونیست‌ها در رسیدگی به وضعیت جسمانی خضر عدنان، عامدانه کوتاهی کردند.
محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور عصر امروز در نامه‌ای به آیت الله رئیسی کوتاهی و نحوه اقدام وزارت‌ آموزش و پرورش را دلیل اصلی مشکلات پرداخت حقوق اسفند ماه معلمان اعلام کرد.
محمدامین حزباوی، مدافع جوان فولاد با دستور سرمربی تیم ملی، مو‌های خود را کوتاه کرد. قلعه‌نویی دومین شاگردش را هم به آرایشگاه فرستاد!
این گفته را دکتر پانته آ ایزدی، متخصص ژنتیک و استاد دانشگاه تهران هم که اصلا این ماجرا را نشنیده و می‌گوید علاقه‌ای به شبکه‌های اجتماعی و بحث‌های شان ندارد، تنها در قالب یک پرسش علمی تایید می‌کند و می‌گوید: وقتی یک تکه از موی سرتان را می‌چینید، حالا یا به سلمانی می‌روید و مو‌های تان را کوتاه می‌کنید، در حقیقت این بخش، بخش مرده مو است. ساقه مویی که فاقد دی ان‌ای. اگر قرار باشد از مو دی ان‌ای استخراج شود، باید یک دسته از مو‌های سر را از ریشه بکنید که خیلی کار دردناکی است و بعید می‌دانم کسی برای این کار پیشقدم شود.
رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران گفت: ما در صورت مشاهده کم‌کاری و کوتاهی در برف‌روبی روز گذشته برخورد لازم را انجام می‌دهیم.
رئیس مرکز اسناد انقلاب اسلامی ایران گفت: اگر امروز کسی در انجام وظیفه خود کوتاهی کرد، انقلاب را زیر سوال نبریم، انقلاب یک جریان وسیع و ماندگار است.
کارشناس تغذیه مرکز بهداشت قم گفت: تغییر سبک زندگی، خواب و فعالیت بدنی در سال‌های اخیر باعث کاهش متابولیسم و در نتیجه کوتاه‌قدی و چاقی در کودکان شده است.
قدمت نام خلیج فارس آن چنان دیرینه است که جای هیچ گونه شک و تردیدی را باقی نمی‌گذارد. این پهنه آبی در تمام متون عربی، بحر فارس یا خلیج فارس نامیده شده است.
راه‌اندازی درگاه واحد صدور مجوزها ذیل درگاه ملی مجوزها، از اصلی ترین راهبردهای اصلاح نظام مجوزدهی و تحول در اشتغال‌زایی مبتنی بر رقابت‌پذیری و شفافیت خواهد بود که متاسفانه تاکنون پیشرفت جدی نداشته است
فدراسیون‌های «نوپا» ورزش ایران در حالی با طی کردن مراحل اداری و مالی آغاز به کار کرده‌اند که وزارت ورزش در رابطه با تاسیس و آغاز به کار قانونی آنها طبق قانون و اساسنامه پیش نرفته است.
فدراسیون‌های «نوپا» ورزش ایران در حالی با طی کردن مراحل اداری و مالی آغاز به کار کرده‌اند که وزارت ورزش در رابطه با تاسیس و آغاز به کار قانونی آنها طبق قانون و اساسنامه پیش نرفته است.
سرمربی تیم ملی والیبال نشسته بانوان پس از کسب جایگاه نهم در رقابت‌های قهرمانی جهان بوسنی گفت: بی‌تجربگی بازیکنان، عدم کنترل ترس و هیجانات برابر تیم‌های صاحب نام، کمبود بازی‌های تدارکاتی و کوتاهی قد بازیکنان سبب شد تا بانوان والیبال نشسته به جایگاه خوبی در مسابقات قهرمانی جهان دست پیدا نکنند.
دبیر ستاد ملی جمعیت گفت: تمام تلاش همکاران و دغدغه‌مندانی که در سایر دستگاه‌ها در زمینه خطر پیری جمعیت فعال هستند با چند برنامه صدا و سیما دچار لطمه می‌شود.
دبیر علمی هجدهمین همایش اورژانس‌ها گفت: در حال حاضر کمبود آهن و ویتامین «آ» در کودکان و زنان باردار بسیار شایع است و سوء تغذیه شاخص‌های سلامت را تحت تاثیر قرار می‌دهد.
نیمیر عبدالعزیز، فوق ستاره والیبال هلند نسبت به کوتاهی سقف سالن محل تمرین این تیم معترض شد.
انزلی- رئیس شورای شهر انزلی با اشاره به انجام تعهدات مدیریت شهری در خصوص بازسازی ورزشگاه تختی گفت: اداره کل ورزش و جوانان گیلان به تعهدات خود در قبال این ورزشگاه کوتاهی کرده است.
پوپک که در روزهای اخیر تلاش زیادی برای رسیدن به وزن مورد نظر خود کرده بود، در روز وزن‌کشی حدود ۶۰-۷۰ گرم اضافه وزن داشت و برای حل این مشکل به یک ترفند جالب روی آورد. او امروز سه مدال برنز کسب کرد
Razr 2022 با پردازنده پرچمدار اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱، حداکثر ۱۸ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی ارائه می‌شود.
آیت الله مکارم شیرازی در مورد فاجعه متروپل گفت: در آبادان فاجعه ای واقع شد که مربوط به ضعف خودمان بود. کار به جایی رسید که داد مردم هم بلند شد و ما هم واقعاً از این قضیه ناراحت شدیم که عزیزانمان داغدار شدند.‌

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ