حسن یزدانی با وجود برخی شایعات و نگرانی ها در روزهای اخیر بدون مشکل در تمرینات تیم ملی حاضر است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فردین هدایتی با عملکردی بی نظیر و خیره کننده قهرمانی خود در دسته سنگین وزن کشتی فرنگی جوانان جهان جشن گرفت.
این الگوی مدیریتی نزد نواصولگرایان حاکم است و تا تخریب ساختمان‌های مقاوم و مجوزدار به نحو دیگری ادامه خواهد یافت و از پاسخگویی هم گریزان هستند. وضعیت برخی از ساختمان‌های مسکن مهر که در دولت اول اصولگرایان ساخته شد را در زلزله کرمانشاه به یاد دارید؟ این تخریب نشان داد که ساختمان‌سازی‌ها در دوره جدید چه حال و روزی دارد؟ کل مدیریت شهری تهران چنین است.
معاون هماهنگ کننده سپاه با بیان این که تحلیل اشتباه سران مختلف کشور‌های غربی در حوادث پارسال کشور ما یک رسوایی برای آن‌ها بود گفت: اگر جای مسؤولان اروپا و آمریکا بودم پژوهشکده‌هایی که تحلیل اشتباه و غلط ارائه دادند را با بولدوزر صاف می‌کردم.
اولین چیزی که با دیدن سگ نژاد روتوایلر به چشمتان می‌آید قدرت آن است. اگر بخواهیم به دنبال توصیف مناسبی برای این نژاد سگ باشیم می‌توانیم بگوییم «بولدوزر» یا «تانک» است. چیزی بسیار محکم و تزلزل ناپذیر در روتوایلر‌ها وجود دارد که می‌تواند دلیل حضورشان در این فهرست را توجیه کند.
چه مهاجم قدرتمندی است این شهریار مغانلو و چه مهاجم خستگی ناپذیری است این شهریار مغانلو. براحتی می تواند لقب بولدوزر فوتبال ایران را به او داد.
یک هنرمند پیشکسوت با انتقاد از اینکه خاطرات بافت های تاریخی در حال از بین رفتن هستند گفت: فرهنگ و هنر و صنایع دستی را به صورت حرفه ای از بین می بریم و بولدوزر در بافت‌های تاریخی می‌گذاریم.
در حاشیه جنوبی جاده بم ـ زاهدان، در شمال روستای حسین‌آبادِ پشترودِ شهرستان نرماشیر (استان کرمان)، سه عمارت شاخص وجود داشت که در روز‌های اخیر دو بنا از آن‌ها با بولدوزر به کلی تخریب شده است.
پیشکسوت پاری سن ژرمن به شدت از مسی انتقاد کرد.
در میان شش نوع این خودرو، نوع Ares بیشتر یک نفربر خواهد بود و تا ۷ متخصص را غیر از خدمه سه نفره خود حمل خواهد کرد. نسخه Apollo یک خودرو زرهی با تخصص تعمیر و ریکاوری تانک‌ها و دیگر خودرو‌های زرهی است. نسخه Atlas نیز خودرو ریکاوری است و به یک تیغه بولدوزری در قسمت جلو مجهز می‌شود. Athena نیز نسخه فرماندهی و کنترل این خودرو زرهی است که می‌تواند مرکز فرماندهی سیار باشد. نسخه Argus نیز یک خودرو مهندسی زریه است که به تجهیزات مهندسی ویژه مجهز است.
برخی از اهالی برعکس مسوولان نظرشان در مورد امدادرسانی مساعد نیست و از گلایه‌های‌شان می‌گویند. «از ۱۱ بهمن ماه تاکنون فقط دو روز گردنه چری (واقع در شهرستان کوهرنگ) باز بوده. حالا یک شهر و ۷۲ روستای اطرافش درگیر این بحران شده‌اند. منطقه «بازفت» جمعیتی بالغ بر ۲۲ هزار نفر دارد و آذوقه مردم هم تمام شده. برای باز کردن راه‌ها جز یک دستگاه «لودر و بولدوزر» فرسوده هیچ ماشین‌آلات دیگری نیست تا راه‌ها را باز کند. برای همین باز کردن مسیر‌ها به سختی و کندی انجام می‌شود.»
نماینده مردم اردل، فارسان و کوهرنگ در مجلس، با بیان اینکه درخواست کردیم وسایل بیشتر و جدیدتری در اختیار استان قرار گیرد، تصریح کرد: حجم برف در حدی است که دیگر با بولدوزر، لودر و گریدر هم نمی‌شود برخی راه‌ها را باز کرد. از دیشب رایزنی‌ها صورت گرفته تا یکسری وسایل خریداری شده و به کمک مردم بیاید.
راننده نجات یافت؛ بولدوزر زیر برف ماند
مسوول جمعیت هلال احمر شهرستان جغتای گفت: پس از بازدید میدانی مشخص شد یک دستگاه بولدوزر هنگام کار در این معدن، بر اثر ریزش کوه مدفون شده و راننده آن بر اثر شدت جراحات وارده در صحنه جان باخته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ