از طریق سامانه‌های پرداخت گروهی، سود سهامداران به صورت متمرکز و گروهی در کوتاه‌ترین زمان ممکن پرداخت و از رسوب منابع مالی در شرکت‌ها یا سمات اجتناب می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بر اساس اطلاعیه منتشر شده از سوی شرکت صنایع ملی مس ایران، زمان پرداخت سود نقدی مصوب در مجمع عمومی عادی سالیانه برای سهامداران این شرکت اعلام شد.
سهامداران بانک تجارت با تصویب صورت‌های مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ این بانک بزرگ بورسی کشور، با تقسیم ۵۸ ریال سود نقدی از مجموع ۵۷۵ ریال سود محقق شده به‌ازای هر سهم موافقت کردند.
سهامداران بانک تجارت با تصویب صورت‌های مالی منتهی به 29 اسفند 1401 این بانک بزرگ بورسی کشور، با تقسیم 58 ریال سود نقدی از مجموع 575 ریال سود محقق شده به‌ازای هر سهم موافقت کردند.
سود نقدی که از سوی آرامکوی سعودی به سهامداران پرداخت می‌شود، امسال افزایش یافته و قابل قیاس با هیچ شرکت دیگری نخواهد بود.
محمدرضا حیدرزاده گفت: مجمع این شرکت با گزارشی مطلوب و بدون هیچگونه بندی برگزار شد و سود ۹۰ درصدی به سهامداران شرکت اختصاص داده شد که  ۵ اردیبهشت‌ماه سود همه سهامداران پرداخت خواهد شد.
یکی از انتقاداتی که همواره به بورس وارد بود، زمان پرداخت سود بود. شرکت‌ها از زمان برگزاری مجمع ۸ ماه فرصت داشتند که سود سهامداران را پرداخت کنند. امروز روابط عمومی سازمان بورس اعلام کرد که مدت زمان پرداخت سود بورسی‌ها کاهش خواهد یافت.
پرداخت سود سهام عدالت برای سهامداران از اهمیت بالایی برخوردار است. از این رو زمان مرحله دوم سود سهام عدالت مشخص شده است. سهامداران چه زمانی منتظر واریز سود خود باشند؟
به گفته سخنگوی کانون سهامداران عدالت‌ سود شرکت‌ها در حال جمع‌آوری برای پرداخت مرحله دوم سود سهام عدالت است.
شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه اعلام کرد: در هفته دوم دی ماه سال جاری، ۲۱ ناشر مطالبات و سود جاری سهامداران خود را از طریق سامانه جامع اطلاعات مشتریان پرداخت کردند.
سازمان خصوصی سازی اعلام کرد‏ وصول سود شرکت‌های دارای پرتفوی در سهام عدالت را پیگیری می‌کند تا وعده داده شده برای واریز نوبت اول سود برای سهامداران به زودی محقق شود.
درحالی که قرار بود بخش نخست سود سهام عدالت تا پایان ماه جاری به حساب مشمولان واریز شود و در وعده دیگر رئیس سازمان خصوصی سازی تا اواسط دی سود سهام عدالت به حساب سهامداران واریز می شد؛ بررسی‌ها نشان می‌دهد که قرار نیست واریز بخش نخست در زمان وعده داده شده صورت بگیرد و زمان دقیق آن نیز مشخص نیست.
برخی از کاربران سایت نبض بورس در بخش صدای سهامدار درباره زمان سود شبندر و همچنین نحوه واریزی آن پرسیده بودند. در این مطلب به سئوالات آن ها پاسخ داده شده است.
بسیاری از سودهای سهامداران در سال های گذشته در حساب شرکت ها باقی مانده بود که از ابتدای امسال تصمیم گرفته شد که این سودها به حساب سهامداران واریز شود. تا پایان هفته دوم آبان ماه چقدر سود سنواتی پرداخت شد؟
اتاق اصناف ایران پیرو شیوع موج هفتم کرونا به کشور در اطلاعیه ای بر استفاده از ماسک و رعایت سایر پروتکل های بهداشتی و تزریق دوز سوم و یادآور واکسن کرونا در واحدهای صنفی تاکید کرد.
بیمه تکمیلی؛ مکمل بیمه تامین اجتماعی ( مقایسه پوشش های آن ها)
سرمربی تیم فوتبال سپاهان در گفتگویی با تلویزیون پرتغال توضیحاتی درباره دلیل انتخاب سپاهان و همینطور ملاقات با ساپینتو سرمربی استقلال داشته است.
خبرنگار و تحلیل‌گر روزنامه چینی مدعی شد بر اساس اطلاعاتی که در اختیار دارد اقدام نظامی از جمله پاسخ‌های دولت چین به سفر احتمالی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به تایوان خواهد بود.
ژرژ مندس، مدیر برنامه کریستیانو رونالدو، از مدیران منچستریونایتد خواست که قیمت مدنظرشان برای فروش این بازیکن را اعلام کنند.
ابوالحسن فیروزابادی، دبیر شواری عالی فضای مجازی کشور، گفت: تمامی اعضا با رفع فیلتر تلگرام موافق هستند، اما، چون فیلترینگ با دستور قوه قضاییه صورت گرفته الزاما دستور رفع فیلتر نیز باید از سوی قوه قضاییه صادر شود.
خبرنگار اماراتی جذب سرمربی سابق استقلال به دلیل چهره سلبریتی اش را باعث پیشرفت این لیگ دانست.
باران آمد، روان آبها جاری شدند، در برخی مناطق سیل به راه افتاد برخی از هموطنان فوت کردند اما سوال اینجاست اگر خانه‌های هلال نبود امدادرسانی چگونه پیش می رفت؟
مدیر امور حقوقی فدراسیون فوتبال گفت: با توجه به آثار مالی و خسارت های قرارداد ویلموتس برای فدراسیون فوتبال، سونامی کمترین توصیف برای این قرارداد و بحران های ناشی از آن می باشد.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح از افتتاح نمایشگاه بزرگ دستاوردهای دفاعی در آینده نزدیک خبر داد.
داده‌های ضعیف اقتصادی چین موجب شد تا نگرانی‌ها مبنی بر کاهش قیمت نفت افزایش یابد.
به گزارش سازمان هواشناسی در جنوب سیستان و بلوچستان، چهار محال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، شمال و شرق خوزستان، غرب و جنوب فارس، اردبیل و ارتفاعات البرز مرکزی رگبار پیش بینی می شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ