پوپک که در روزهای اخیر تلاش زیادی برای رسیدن به وزن مورد نظر خود کرده بود، در روز وزن‌کشی حدود ۶۰-۷۰ گرم اضافه وزن داشت و برای حل این مشکل به یک ترفند جالب روی آورد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه الهلال عربستان برای جذب نیمار برزیلی علاوه بر دستمزد هنگفت، مزایای زیادی نیز پیشنهاد داده است.
انس الزروری، وینگر جوان برنلی، به دلیل تکل خشن روی پای کایل واکر از زمین بازی اخراج شد.
یکی از راه‌های سود بیشتر و زیان کمتر در معامله سرخطی زدن است؛ یعنی معامله‌گر با استفاده از سرخطی سفارش خود را سریع تر از بقیه و نفر اول ثبت می‌کند در نهایت معامله سودآور خواهد شد. الهه نعمتی کارشناس بازار سرمایه شرایط سرخطی زدن را برای نبض بورس تشریح کرده است. این کارشناس بازار سرمایه یکی از حرفه ای ترین نفرات در سرخطی زدن می باشد.
لیونل مسی همچنان به رکوردشکنی ادامه می دهد و حالا در گینس رکوردهای بیشتری از رونالدو ثبت کرده است.
دفعات چرت زدن کودکان منعکس‌کننده نیاز‌های شناختی آنان است. به عبارت دیگر، برخی از نوزادان اطلاعات را در طول خواب به‌طور موثرتری تلفیق می‌کنند و در نتیجه چرت‌های کمتری دارند.
مراسم معارفه لیونل مسی بامداد امروز در استادیوم خانگی تیم اینتر میامی برگزار شد.
رسانه‌های عراقی در گزارشی به سفر اخیر علی باقری به عراق و بازدید از معروفترین خیابان بغداد پرداختند.
روزبه چشمی در حاشیه تمرین استقلال با عصبانیت به اعتراض شدید علیه وضعیت موجود باشگاه پرداخت.
نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس گفت: ارتباطی که هم اکنون با عربستان برقرار کردیم و از قبل با ونزوئلا داشتیم، نتیجه خود را در شکسته شدن صادرات نفت کشومان نشان داد.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
اعضای تیم فوتبال زیر ۱۷ سال ایران باهدف آشنایی با وضعیت چمن ورزشگاه دو بازی نخست خود، امروز از ورزشگاه قدم زدند.
فرد یا افرادی ناشناس روز جمعه با ورود به صحن دو امامزاده در مسیر جاده آبدانان به دهلران واقع در استان ایلام اقدام به آتش سوزی بخشی از ساختمان این امامزادگان کردند.
آتش زدن دختر جوان به‌خاطر ازدواج با مرد مورد علاقه‌اش
شخصی در واشنگتن در اقدامی عجیب انبوهی از سبدهای سیب را آتش زد، کل خسارت مالی ناشی از این آتش سوزی نزدیک به یک و نیم میلیون دلار تخمین زده می‌شود.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
کتک زدن تلخ فرشته نجات در صحنه خودکشی
متخصص داخلی و گوارش، هشدار داد که خوابیدن بلافاصله پس از افطار ممکن است منجر به مشکلات رفلاکس معده شود.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از حریق یک خودروی پراید در اثر حوادث چهارشنبه سوری در محله عبدل‌آباد خبر داد.
آتش زدن مرد معتاد به خاطر ۷۰۰ هزار تومان
علیرضا بیرانوند، دروازه بان پرسپولیس، نتوانست کلین شیت شماره 13 خود در لیگ برتر را ثبت کند.
آن شب مقتول به چادرم آمد و صبح که بیدار شدم از او خبری نبود. او ۷۰۰ هزار تومان پولی که داخل جیب شلوارم بود را سرقت کرده بود. ۷۰۰ هزار تومان تمام دارایی‌ام بود و فرشاد در جواب محبت‌هایی که به او کرده بودم نباید از من سرقت می‌کرد و همین مسأله باعث کینه شد وقتی به سراغش رفتم گفت پولی برنداشته است. اما آن شب فقط او داخل چادرم بود.
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، از ناکامی اخیر شاگردانش در عملکرد تهاجمی ابراز نگرانی کرد.
پسربچه‌ای که خواست شبیه به رونالدو نازاریو باشد از مدرسه اخراج شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ