امروز مطالبی همچون افت نرخ دلار در بازار متشکل و صرافی ها، پیش بینی قیمت بیت کوین در روز‌های آتی، عملکرد شرکت‌های بزرگ فولادی در ۹ ماهه ۱۴۰۱، جزییات عرضه تارا در بورس کالا، ماجرای عجیب در شتران | پای سهام عدالت در میان است!، افزایش سرمایه جذاب چند نماد بورسی و فرابورسی، علت ریزش بی‌سابقه بورس در هفته گذشته چه بود؟، جاماندگان سهام عدالت چه کسانی هستند؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرپرست هیات فوتبال استان تهران از برگزاری انتخابات ریاست این هیات تا دو هفته آینده خبر داد.
امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار ، سهامداران بانک آینده بخوانند، چند خبر مهم برای بورس فردا ۱۹ تیرماه ، مجمع خمحور ۱۴۰۲ | دو خبر خوب برای سهامداران، بیشترین رشد قیمت در این سه نماد، ریزش ۱۰۰ میلیاردی ارزش سهام شرکت‌ها در راه است؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
امروز مطالبی همچون قیمت دلار بازهم کاهشی شد، فردا این گروه های بورسی وضعیت خوبی نخواهند داشت، نامه‌ای که روز بورس را سرخ کرد | انتشار عجیب یک نامه بعد از ۵۰ روز سکوت، خبرهای مهم برای دو نماد خودروئی، ۱۰ خبر تاثیرگذار بر بورس فردا ۷ تیرماه، شناسایی سود ۱۶۱ میلیاردی یک نماد خودرویی، سه نماد با بیشترین ورود پول حقیقی؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
مدیرعامل شرکت ملی مهندسی و ساختمان نفت ایران از آغاز به‌کار واحدهای مهم پالایشی این پالایشگاه تا دو ماه آینده خبر داد.
هر چند وزارت ورزش از حل مشکل مالکیت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خبر داده اما ابهام بزرگ در مورد این که مالک کیست و به چه صورت به این مهم رسیده باقی مانده است.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از انجام عملیات مهم تعقیب و گریز و تیراندازی در شاهرود خبر داد و گفت: دو قاچاقچی مواد مخدر با شلیک پلیس زمین‌گیر شدند.
امروز مطالبی همچون جدیدترین قیمت‌ها از بازار خودرو، دلار مرکز مبادله گران شد، پیش بینی بورس | فردا شاخص مثبت است یا منفی؟، ۱۰ خبر تاثیرگذار بورس فردا| آغاز بازارگردانی دو نماد از فردا، زمان واریز سود سهامداران ۱۰ نماد بورسی و فرابورسی، افزایش سرمایه چند نماد بورسی و فرابورسی، سهامداران وبملت و وبصادر بخوانند؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
ناصر کنعانی درباره سفر صفری به باکو گفت: این سفر برای شرکت در نشست سران گروه تماس جنبش عدم تعهد با موضوع جهان پس از کرونا انجام شده است. این سفر فرصت خوبی است که دیدار و گفتگو‌های دوجانبه با مقامات عالی جمهوری آذربایجان در خصوص روابط دو کشور و وضعیت جاری مناسبات فیمابین انجام شود. علاوه بر مشارکت در نشست مزبور صفری سه دیدار مهم داشته است.
فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء (ص) کشور از برگزاری مرحله عملیاتی رزمایش مشترک تخصصی پدافند هوایی مدافعان آسمان ولایت ۱۴۰۱ در منطقه عمومی شمال غرب، غرب و مرکز کشور از امشب خبر داد.
سرهنگ یدالله جهان تاب از مسدود بودن جاده هراز در هر دو مسیر رفت و برگشت تا ساعت ۱۷ امروز خبر داد و گفت: محور هراز به علت انجام عملیات کارگاه جاده‌ای مهم در محدوده قلابن و آب اسک، از ۳۰ بهمن تا سوم اسفندماه از ساعت هفت صبح تا ۱۷ عصر روز‌های یکشنبه، دوشنبه، سه شنبه و همچنین از ساعت هفت صبح تا ۱۲ ظهر روز چهارشنبه از کیلومتر۶۴ تا ۸۴ این محور مسدود شد و تردد خودرو‌ها در طی این مدت از محور‌های جایگزین کندوان و فیروزکوه صورت می‌گیرد.
در حالی که در هفته‌های پایانی سال به سر می‌بریم و نمایندگان مجلس در حال چکش کاری لایحه بودجه سال آینده هستند، دو خبر خودرویی از دولت و مجلس، بازار در آستانه یک تصمیم مهم قرار گرفته است. اقدامی که می‌تواند به تقویت سمت عرضه در بازار کمک کند.
امروز مطالبی همچون شوک دلاری در اولین روز بهمن، پیش بینی بورس فردا | امروز چرا شاخص کل ریزشی شد؟، اخبار مهم کدال شنبه ۱ بهمن ۱۴۰۱، نماد‌هایی که در صف فروش حجم مشکوک خوردند!، ارزش سهام عدالت در اولین روز بهمن ماه ۱۴۰۱، کدام نماد‌ها مجمع افزایش سرمایه دارند؟، پیش بینی بورس در هفته اول بهمن ماه، خبری برای پالایش یکم | دو خبر مهم برای شتران؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
خبرهای بسیاری امروز منتشر شد که هر یک به نوعی برای سهامداران حائز اهمیت بود. این ده خبر شاید جزء مهمترین اخبار بود که به نوعی می توانند بر روی روند بورس فردا تاثیرگذار باشند.
امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار ، کدام سکه بالای ۱۵۰ درصد بازدهی داشت؟، خبری مهم برای سهامداران خساپا، پیش ‌بینی | هدف بعدی شاخص بورس کجاست؟، خریداران پژو ۲۰۷ از بورس‌کالا چقدر سود کردند؟، قبل از معاملات فردا این اخبار را بخوانید، دو خبر مهم برای سهامداران خودرو، مجمع پاسا ۱۴۰۱ | چه میزان افزایش سرمایه تصویب شد؟، عملکرد بازارگردان پالایش یکم چگونه بود؟ | صدای سهامدار؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار ، کدام سکه بالای ۱۵۰ درصد بازدهی داشت؟، خبری مهم برای سهامداران خساپا، پیش ‌بینی | هدف بعدی شاخص بورس کجاست؟، خریداران پژو ۲۰۷ از بورس‌کالا چقدر سود کردند؟، قبل از معاملات فردا این اخبار را بخوانید، دو خبر مهم برای سهامداران خودرو، مجمع پاسا ۱۴۰۱ | چه میزان افزایش سرمایه تصویب شد؟، عملکرد بازارگردان پالایش یکم چگونه بود؟ | صدای سهامدار؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
توکلی خواستار رسیدگی مسئولان و متولیان امر به پرونده دو مرکز اشاره شده در شهرستان قائمشهر شد و درباره عضویت اعضای جدید سهام عدالت گفت: برای عضویت چهار میلیون و۶۰۰ هزار سهامدار جدیدی در مرحله اول تامین اعتبار شده است.
امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار چقدر است؟، قیمت سکه با دلار ۳۳ هزار تومانی رکورد زد، پیش بینی بورس فردا ۱۱ آبان ۱۴۰۱ | آیا صعود ادامه دارد؟، خبری مهم برای سهامداران خساپا، ده خبر مهم برای بورس فردا، بری مهم برای این نماد خودرویی، پیش بینی نبض بورس درباره نماد غناب، خبر‌های خوب مجید عشقی برای سهامداران | پیشنهادات سازمان برای بودجه ۱۴۰۲ چیست؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
پالایشی یکم و دارایکم دو صندوقی بودند که دولت قبل به منظور تامین بخشی از بودجه خود و فروش سهام در اختیار خود آن ها را به مردم عرضه کرد. دو نمادی که کمتر روزی از معاملات توانستند در قیمت های فروخته شده معامله شوند! دولت فعلی تصمیم به بهبود وضعیت این دو صندوق گرفته است!
قرارداد مهدی مهدوی کیا با تیم امید به پایان رسیده و آنطور که نبی خبر داده است ظرف دو هفته آینده در این باره جمع بندی خواهد شد.
شهر کابل پایتخت افغانستان از حدود چهار روز پیش شاهد اکران تابلوهای شهری متفاوت است؛ تابلوهایی با شعارهای «برای عزت ایستاده‌ایم» و «حی علی الحیاء».
سخنگوی دولت گفت: تصمیم بر آن شد هیئت وزیران اختیار خود مبنی بر تصمیم‌گیری در خصوص افزایش حقوق بازنشستگان را به هیئت امنای سازمان تامین اجتماعی تفویض کند.
در ماه مه ۲۰۱۱ پس از ترور بن لادن رهبر القاعده از سوی آمریکا، ایمن الظواهری رسما رهبر القاعده شد. در دهه‌های اخیر از وی بیشتر به عنوان دست راست بن لادن و همچنین مغز متفکر القاعده یاد می شد.
این زن در تحقیقات به پلیس گفت: «مدتی بود که زن همسایه با من دشمن شده بود. هر بار او را می‌دیدم، بی‌دلیل دعوا به راه می‌انداخت. نمی‌دانستم چرا با من اینطور برخورد می‌کند. دیگر از دستش کلافه و عصبانی شده بودم. تا اینکه آخرین بار دوباره با هم درگیر شدیم. او بی‌دلیل سد راه من شد و دعوا به راه انداخت. ناگهان ظرفی را روی صورتم خالی کرد و متواری شد. صورتم سوخت و فریادزنان از مردم کمک خواستم.»
این روزها بورس، در کنار حواشی برجام تحت تاثیر سخنانی قرار گرفته که رییس قوه قضائیه درباره اتفاقات بازار سرمایه مطرح کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ