خرمشهر- فرمانده قرارگاه اربعین فراجا گفت: زائران حسینی زمان رفت و آمد خود را قبل از روزهای آخر اربعین تنظیم کنند تا بر اثر کمبود زیرساخت‌ها تجمع زیاد صورت نگیرد و دچار مشکل نشوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جانشین ستاد اربعین استان تهران با اشاره به اینکه زائران اربعین هرچه سریع‌تر برای دریافت گذرنامه اقدام کنند، گفت: گذرنامه زیارتی حدود ۵ روز زمان می‌برد تا به دست زائران برسد.
اهواز- با توجه به نزدیک شدن به راهپیمایی اربعین حسینی، پلیس آگاهی خوزستان هشدارهایی را برای زائران در زمان اعزام به کربلای معلی ارائه داد.
با انجام آخرین پرواز زائران ایرانی از فرودگاه همدان به مقصد جده عملیات رفت حجاج بیت الله الحرام پایان یافت.
فرمانده فراجا گفت: گذرنامه زیارتی به توافق ایران و عراق رسید تا زائران علاوه‌بر گذرنامۀ رسمی در زمان زیارت از آن استفاده کنند؛ با این کار تهیۀ گذرنامه با سرعت بیشتری انجام می‌شود.
شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو هم زمان با سی و چهارمین سالگرد رحلت بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران، طرح ویژه خدمت‌‌رسانی به هم‌وطنان گرامی و زائران حرم مطهر را به مدت شش روز از ۱۱ تا ۱۶ خرداد ماه اجرا می‌کند.
زائران در مدت زمان حضور در مکه و مدینه به دلیل تغییر عادات غذایی خود، باید نکاتی را رعایت تا سلامت خود را تضمین کنند.
وزیر کشور گفت: باید مدت زمان انتظار پشت مرزها برای زائران در اربعین کاهش یابد و بتوانیم هر چه سریع‌تر زوار را از مرزها عبور دهیم.
مشهد ـ تولیت آستان قدس رضوی گفت: در نوروز ۱۴۰۲ با توجه به اینکه از چهارم فروردین، ماه مبارک رمضان آغاز می‌شود؛ الگوی توزیع زمان سفر زائران کاملاً با سال‌های گذشته متفاوت خواهد بود.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به لزوم کاهش مدت زمان حج تمتع گفت:مشکل ارز زائران حل می‌شود.
مشهد ـ استاندار خراسان رضوی گفت: با توجه به برودت هوا و ماندگاری آن تا آخر هفته، از زائران خواسته می‌شود سفر خود به این استان و شهر مشهد مقدس را به زمان دیگری تغییر دهند.
مشهد ـ استاندار خراسان رضوی گفت: با توجه به برودت هوا و ماندگاری آن تا آخر هفته، از زائران خواسته می‌شود سفر خود به این استان و شهر مشهد را به زمان دیگری تغییر دهند.
انجمن علمای یمن در بیانیه ای حمله تروریستی به زائران حرم مطهر شاهچراغ در شیراز را محکوم کرد.
وزیر کشور گفت: زمان ماندگاری زائران در مرز ایران ۲ تا ۳ ساعت و متوسط زمان ماندگاری ۲۰ دقیق بود.
انتقاد شدید حاج سعید حدادیان درباره وضعیت رسیدگی به مردم زمان بسته شدن مرزها: حالا به هردلیلی هم مرز بسته شد، ما نباید یک پتو داشته باشیم به زائر امام حسین(ع) بدهیم؟!
سخنگوی دولت گفت: طبق گزارش وزیر کشور، تا امروز رکورد سفر زائران ایرانی به مراسم اربعین در مدت زمان مشابه شکسته شده و بیش از ۳ میلیون زائر ایرانی وارد عراق شده‌اند.
کرمانشاه- فرمانده فراجا در پایانه مرزی خسروی، گفت: خدمات رسانی به زائران اربعین تا پایان زمان بازگشت تمام زوار توسط پلیس ادامه خواهد یافت.
همراه اول برای ممانعت از مواجهه ناخواسته زائران ایرانی اربعین با هزینه‌های اضافی استفاده اینترنت، مصرف دیتا با تعرفه آزاد را برای تمامی مشترکانی که در کشور عراق حضور دارند غیرفعال کرد.
رئیس پلیس راهور فراجا با بیان اینکه زائران اربعین زمان حضورشان در عتبات را کاهش دهند، گفت: بیش از دو میلیون تردد توسط تردد شمارها ثبت شده است.
شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با بیان اینکه به زائران اربعین توصیه می‌کنیم، در این سفر الهی مراقب نقشه‌های دشمن غدار باشند، تاکید کرد: شما خواب را از چشمان شیاطین زمان ربوده‌اید.
مشاور وزیر کشور عراق به زائران ایرانی اربعین حسینی (ع)، توصیه کرد تا زمان تثبیت اوضاع، صبور باشند.
استاندار کربلا ضمن تاکید بر رعایت نکات بهداشتی و ایمنی در ایام اربعین توسط زائران گفت: در زمان اربعین برنامه‌هایی برای تقویت برق به منظور خدمات رسانی بهتر به زوار حسینی داریم.
استاندار کربلا ضمن تاکید بر رعایت نکات بهداشتی و ایمنی در ایام اربعین توسط زائران گفت: در زمان اربعین برنامه‌هایی برای تقویت برق به منظور خدمات رسانی بهتر به زوار حسینی داریم.
استاندار کربلا ضمن تاکید بر رعایت نکات بهداشتی و ایمنی در ایام اربعین توسط زائران گفت: در زمان اربعین برنامه‌هایی برای تقویت برق به منظور خدمات رسانی بهتر به زوار حسینی داریم.
رئیس سازمان ثبت احوال کشور گفت: به منظور تسهیل در امور زائران حضرت اباعبدالله الحسین (ع) مدارک هویتی مورد نیاز به سرعت و در کمترین زمان ممکن صادر می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ