تیم ملی فوتبال ایران که نخستین دیدار تدارکاتی با اروگوئه با را پیروزی پشت سرگذاشته بود، در دومین دیدار برابر قهرمان آفریقا و یکی از تیم های حاضر در جام جهانی به تساوی دست یافت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
زیاد النخاله امروز در تماس تلفنی با خانواده شهدای اخیر در عملیات وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی علیه جنین، رشادت‌های مبارزان مقاومت در برابر اشغالگران را ستود.
تیم ملی والیبال ایران در سومین دیدار خود در هفته سوم لیگ ملت‌ها مغلوب آرژانتین دارنده مدال برنز المپیک توکیو شد اما توانست یک امتیاز را به اندوخته های اندک خود اضافه کند.
طلال عطریسی پژوهشگر امور منطقه گفت: معضلی که رژیم صهیونیستی امروز با آن مواجه است این است که هرچه در عملیات نظامی علیه مقاومت تاخیر بیشتری داشته باشد، توان مقاومت بیشتر می شود.
رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس گفت: مقاومت در برابر اجرای قانون تسهیل از باب حفظ انحصارهای موجود است و قوه قضائیه باید نهادهای متولی وکالت را مکلف به اجرای قانون کند.
همسایگان مجتمع تجاری کوروش، بیش از همه تاثیرات تصمیم کمیسیون ماده ۵ بر زندگی روزمره شان را متوجه می‌شوند. تعداد زیادی از همسایگان این مرکز تجاری در منطقه ۵ تهران مجبور به ترک محل زندگیشان شدند. ترافیک همیشگی در این منطقه زندگی را برای ساکنان قدیمی سخت کرده است، مشابه این نمونه البته در تهران کم نیست.
سخنگوی وزارت خارجه نوشت: هتک حرمت مجدد ‎مسجدالاقصی و سردادن شعارهای نژادپرستانه علیه فلسطینیان و مسلمانان توسط صهیونیست‌ها، واکنش به شکست مفتضحانه در برابر مقاومت قهرمانانه غزه و محکوم است.
مفتی عمان، گسترش توان دفاعی نیروهای مقاومت فلسطین در برابر دشمن صهیونیستی را تبریک گفت.
نتانیاهو که این روزها به دلیل کودتای قضایی با اعتراضات گسترده مواجه است سعی داشت تا به صورت محدود بحران داخلی را به خارج صادر کند. اما وی به خوبی دریافته که نمی تواند جنگی جدید را آغاز کند.
حماس بر گزینه مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی و مخالفت قاطع با نشست شرم الشیخ تاکید کرد.
سردار قاآنی فرمانده سپاه قدس در اولین یادواره‌ شهدای رسانه‌ مقاومت با عنوان «راویان مقاومت» گفت: واژه «مقاومت» جزو مقدس ترین واژه‌ها در جوامع مختلف اسلامی و غیراسلامی است.
ارزین همچنان پابرجاست، واحه‌ای در نزدیکی مدیترانه، جایی که این سوال مردمش را گیج کرده است که چطور این شهر در برابر زلزله و پس لرزه‌های قدرتمند آن مقاومت کرده است در حالی که بقیه شهر‌ها نابود شدند و بیش از ۴۰ هزار نفر در ترکیه و سوریه جان باختند. در ارزین، به گفته شهردار این شهر، هیچکس کشته نشد و حتی یک ساختمان هم فرو نریخت.
در آگهی فروش این ساختمان‌ها ۳۰۰ سال عمر مفید دارند و تا ۹ درجه مقیاس ریشتر در مقابل زلزله مقاوم هستند، این موضوع چه قدر قابل سنجش است و در این سال‌هایی که گذشته این قابلیت کم‌تر شده؟ چه تکنیکی در این ساختمان‌ها به کار رفته است؟
تیم فوتسال مقاومت البرز با قبول شکست برابر آناصنعت قم از لیگ برتر فوتسال به لیگ دسته اول سقوط کرد.
دارپا روی تحقیق و توسعه دارو‌های مختلفی تاکنون سرمایه گذاری کرده است. پیشتر این آژانس تحقیقاتی، بودجه‌ای را برای توسعه داروی ضد سرماخوردگی درنظر گرفته بود و حالا می‌خواهد به شکل متمرکزتری روی تولید دارویی که بتواند افراد را در مقابل سرمای شدید مقاوم کند، کار کند.
عضو شورای مرکزی جنبش حزب الله لبنان، مقاومت را اصلی ترین مانع در برابر تحقق پروژه های صهیونیستی در منطقه به ویژه عادی سازی روابط دانست.
مهدی نصیری نوشت: یک چیز واضح است زلنسکی دلقک نبود. او فرار نکرد، تسلیم نشد و در برابر یک تهاجم همه جانبه مقاومت کرد.
رئیس شورای عالی سیاسی حزب الله لبنان گفت که سلاح سرنوشت ساز مقاومت در برابر دشمن صهیونیستی بازدارندگی ایجاد کرده است.
هفته اول رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد در حال برگزاری است.
هفته اول رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد در حال برگزاری است.
ستون نویس المیادین در گزارشی با اشاره به برخی جزئیات از توانمندی های نظامی روسیه در بخش تسلیحات اتمی، تصریح کرد: نیروهای ناتو در برابر این تسلیحات حداکثر ظرف نیم ساعت نابود می شوند.
دبیر کل حزب الله لبنان طی سخنانی اعلام کرد: فلسطینی ها امروز از مذاکرات و اسلو ناامید شده اند و مقاومت در کرانه باختری و غزه و همه مناطق فلسطینی حاکم است.
نخست وزیر موقت انگلیس امروز پس از ورود به کی یف به بهانه روز استقلال اوکراین و دیدار با «زلنسکی» در سخنانی مدعی شد: باید در برابر تلاش برای عادی سازی روابط با روسیه مقاومت کنیم.
مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: جبهه مقاومت، مهمترین اهرم قدرت جمهوری اسلامی ایران در برابر سلطه‌گری آمریکایی‌ها، اروپایی‌ها و صهیونیست‌هاست.
دبیرکل حزب الله لبنان در سخنانی تصریح کرد: مقاومت مردم غزه در برابر صهیونیست‌ها را باید ستود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ