مهدی نصیری نوشت: یک چیز واضح است زلنسکی دلقک نبود. او فرار نکرد، تسلیم نشد و در برابر یک تهاجم همه جانبه مقاومت کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تاج، رئیس فدراسیون فوتبال ایران عازم استرالیا شده است‌.
مهدی عبدی رسما بازیکن تراکتور شد
رقابت های انتخابی تیم ملی کاراته در وزن ۸۵- کیلوگرم با برتری مهدی خدابخش و کسب مجوز حضور در بازیهای آسیایی پایان یافت.
مهاجم پرسپوليس مراحل پایانی انتقالش به تراکتور را پشت سر گذاشت.
مدیر مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: با دستور معاون اول محترم ریاست جمهوری موانع ورد VAR به فوتبال کشور برطرف می شود.
یکی از این مبین نصری و مهدی جلوه از تیم ملی والیبال خط خواهد خورد.
فریدون صدیقی با حضور در برنامه یک عمر گفت: آدم هایی که در من مانده اند اندکند یکی از آن آدم های اندک شهید شاهچراغی است. به نظرم او شریف ترین مدیر کیهان بود. آقای صدیقی که سابقه کار در کیهان را از دهه پنجاه تا دهه هفتاد در کارنامه اش دارد با اشاره به دوران فعالیتش در زمان حسین شریعتمداری گفت: در دوران آقای شریعتمداری من چهار بار استعفا دادم. فریدون صدیقی در باره مهدی نصیری نیز نظراتی شنیدنی دارد. منبع: خبرآنلاین
نصیری در کتابش نظراتی همچون ادعای برتری مردان بر زنان را مطرح کرده و اعتقاد داشت؛ تصدی امور حکومتی و مسئولیت‌های اجتماعی از سوی زنان با اسلام در تضاد است! البته به‌دلیل همین فهم غلط از اسلام انتشارمجدد کتابش ممنوع شد.
سعیده نصیری و مهدی حاجی موسایی با واگذاری نتیجه مقابل رقبا در اوزان 46- و 54- کیلوگرم از دور رقابت ها کنار رفتند.
سعیده نصیری و مهدی حاجی موسایی با واگذاری نتیجه مقابل رقبا از دور رقابتهای تکواندو قهرمانی جهان کنار رفتند.
سردبیر و مدیر مسئول سابق «کیهان» از احضار به اطلاعات سپاه قم خبر داد.
مهدی نصیری سردبیر سابق کیهان با داستانی از آیت‌الله طالقانی به مبارزه با بی‌حجابی واکنش نشان داد.
ویژه برنام کدام برجام؟ جام زهر یا طلا؟ عصر امروز با حضور مهدی نصیری، سردبیر و مدیر مسئول سابق هفته‌نامه صبح و روزنامه کیهان و مهدی خانعلی‌زاده، دکترای روابط بین‌الملل دانشگاه علامه طباطبایی در سالن آمفی تئاتر بهمن برگزار شد.
شاخه التقاطی جریان نواندیشی دینی، اما شعبه مهم‌تری است که خود انشعاب سه‌گانه‌ای را در بر می‌گیرد. نماینده یک شاخه آن عبدالکریم سروش است که کارکرد اصلی‌اش، تقلیل وحی الهی به رؤیا و تخیل با استفاده از آموزه‌های پوزیتیویستی کارل پوپر است
شکایت حمید رسایی مربوط به بازنشر ویدئوی زینب موسوی در کانال نصیری است که به انتقاد از اظهارات رسایی در مورد زنان معترض در جنبش مهسا پرداخته بود.
مهدی مهدی‌پور معتقد است تصمیم داور در صحنه برخورد سعید مهری و حکیم نصاری اشتباه بوده است.
نصیری، سردبیر اسبق کیهان، با تغییر رویکرد، در سال‌های اخیر، مطالب انتقادی در کانالش منتشر می‌کرد.
مهدی نصیری در کانال تلگرامی خود اعلام کرد که پیام رسان ایرانی «ایتا» کانال وی را به اتهام هنجار شکنی و نشر محتوای نامناسب مسدود کرد.
نصیر مزراوی خود را بازیکن مهمی برای بایرن می داند و از رئال و سیتی به عنوان رقبای بایرن در راه قهرمانی چمپیونزلیگ نام برد.
مهدی نصیری نوشت: تا اطلاع بعدی به موضوعات سیاسی حساسیت برانگیز (به استثنای مباحث اندیشه‌ای و نظری سیاسی و غیر سیاسی) نخواهم پرداخت و مانند میلیون‌ها نفر دیگر منتظر میمانم که ببینم خسروان با این ملک و کشور چه خواهند کرد
شاخص کل بورس شنبه ۱ مرداد ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۱۶۰۰ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۷۳ هزار و ۴۹۸ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز یکشنبه ۲ مرداد ۱۴۰۱ را بخوانید.
مهدی نصیری، فعال رسانه ای معتقد است: عبدالملکی یک فرد نیست، یک تیپ اجتماعی رو به رشد در جامعه است
مهدی نصیری، مدیر سابق روزنامه‌ی کیهان و هفته نامه‌ی صبح که در دهه‌ی هفتاد منتشر می‌شد، از غلامحسین کرباسچی به دلیل مواضع علیه او به اتهام فساد عذرخواهی کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ