دبیر کل حزب الله لبنان طی سخنانی اعلام کرد: فلسطینی ها امروز از مذاکرات و اسلو ناامید شده اند و مقاومت در کرانه باختری و غزه و همه مناطق فلسطینی حاکم است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک رسانه معتبر انگلیسی از مهاجم ایرانی پورتو به عنوان گزینه‌ای مقرون به صرفه برای تقویت خط حلمه منچستریونایتد یاد کرد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس هیچ گزینه ای جز آقای گل فصل گذشته لیگ برتر برای تقویت خط حمله تیمش ندارد.
گزینه ای که از او به عنوان سرپرست یا مدیرعامل بعدی استقلال نام برده می شود، حاضر به گفتگو در مورد جلسه اش با اعضای هیات مدیره نشد.
قرار است که علی سامره برای انتخاب به عنوان سرپرست استقلال، جلسه ای را با مدیران برگزار کند.
سرجی داردر، کاپیتان اسپانیول، گزینه ای در دسترس و ارزان قیمت برای جانشینی سرخیو بوسکتس است و حتی مذاکرات با او نیز شروع شده است.
سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال با بیان اینکه با هیچ مربی ای برای فصل بعد صحبت نشده است گفت: تنها گزینه ما ساپینتو است.
والیبالیست مازندرانی اسبق تیم ملی ایران مطرح کرد: ای کاش باشگاه هراز مثل سال های گذشته در انتخاب مربی هم از گزینه های بومی حمایت کند‌
رسانه ها خبر داده اند که مارسلو بیلسا قرار است روی نیمکت تیم ملی اروگوئه بنشیند.
ستاد کل نیروهای مسلح در بیانیه ای به مناسبت ۱۲ فروردین تصریح کرد: در حال حاضر، همه گزینه‌های نظامی، امنیتی، سیاسی و فرهنگی در کارزار با ملت ایران، ناتوان و ناامید گردیده است.
بنا به گزارش های رسانه ای، دولت آمریکا از انتخاب رئیس کمیسیون اروپا به عنوان دبیر کل آینده ناتو حمایت می کند.
وزیر ورزش و جوانان توضیحات کوتاهی را درباره وضعیت انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال ارائه کرد.
وزیرخارجه امریکا ادعا کرده است که ایالات متحده در حال بررسی همه گزینه ها برای جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح های هسته ای است.
رئیس فدراسیون فوتبال نسبت به آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم ملی ایران گفت: با گزینه ای که در فضای مجازی از آن نام برده شده بود هیچ مذاکره ای از سوی فدراسیون صورت نگرفته است.
دبیرکل کمیته ملی المپیک اعلام کرد رییس فدراسیون فوتبال برخلاف توافق صورت گرفته حکم سرپرستی حبیب کاشانی در تیم امید را ابلاغ نکرده است.
باشگاه بارسلونا به دنبال خرید ویلفرد زاها از کریستال پالاس در صورت فروش فران تورس است.
یک رسانه برزیلی از حضور گزینه ای غیرمنتظره در میان کاندیداهای مربیگری تیم ملی این کشور خبر داده: کارلو آنچلوتی.
جنبش النجباء عراق به مناسبت سالروز پیروزی این کشور مقابل گروه تروریستی داعش بیانیه ای را صادر کرد.
تیم ملی فوتبال ایران برای صعود به مرحله حذفی جام جهانی به پیروزی برابر آمریکا نیاز دارد اما اگر موفق به این کار نشود با شکست حذف خواهد شد اما با تساوی معالادت پیچیده ای رقم خواهد خورد.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه تیم انگلیس یکی از گزینه های قهرمانی در جام جهانی است، گفت: امیدوارم به اندازه ای امتیاز جمع کنیم که به مرحله بعد برسیم.
کنفدراسیون فوتبال آسیا دو کشور هند و عربستان را به عنوان گزینه‌های میزبانی جام ملتهای ۲۰۲۷ آسیا معرفی کرد.
آنتونیو کونته عجله ای برای تمدید قرارداد با تاتنهام ندارد و البته باشگاه انگلیسی هم برای همیشه منتظر نخواهد ماند؛ به نظر پای یوونتوس در میان است.
جنبش های جهاد اسلامی و حماس پس از برگزاری نشست مشترک با صدور بیانیه ای بر مقاومت به عنوان گزینه راهبردی تاکید و اعلام کردند که هماهنگی میان دو جنبش و همه گروه ها در سطح عالی قرار دارد.
جنبش های جهاد اسلامی و حماس پس از برگزاری نشست مشترک با صدور بیانیه ای بر مقاومت به عنوان گزینه راهبردی تاکید و اعلام کردند که هماهنگی میان دو جنبش و همه گروه ها در سطح عالی قرار دارد.
واتس اپ مشغول آزمایش گزینه ای است تا پیام های حذف شده را دوباره بازگرداند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ