حماس بر گزینه مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی و مخالفت قاطع با نشست شرم الشیخ تاکید کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس دفتر جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس بر لزوم تحویل هر چه سریع‎تر پیکر شهید خضر عدنان از سوی رژیم صهیونیستی به خانواده این شهید فلسطینی تاکید کرد.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس امروز در بیانیه‌ای تاکید کرد: عملیات رام الله نتیجه طبیعی خشم فلسطینیان علیه دشمن صهیونیستی است.
روزنامه‌نگار صهیونیستی تاکید کرد که مجری عملیات تیراندازی  اخیر در تل آویو یک جوان ۲۳ ساله فلسطینی به اسم معتز الخواجا است.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» تاکید کرد که مقاومت در کرانه باختری ادامه دارد و تا تحقق اهداف ملت فلسطین در زمینه آزادی و استقلال متوقف نخواهد شد.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس با صدور بیانیه ای تاکید کرد: حملات صهیونیست ها علیه شیخ عکرمه صبری خطیب مسجدالاقصی، عزم و اراده او را تضعیف نمی‌کند.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس تاکید کرد که آواره کردن ساکنان منطقه «خان احمر» در قدس اشغالی در راستای پاکسازی نژادی رژیم صهیونیستی علیه شهروندان فلسطینی صورت می گیرد.
یکی از رهبران جنبش مقاومت اسلامی «حماس» با تاکید بر اینکه مقاومت فلسطین هر روز قدرتمندتر می شود، افزود: دشمن صهیونیستی ضعیف‌تر شده و از درون در حال فروپاشی است.
معاون دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» و دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین بر همکاری برای تقویت مقاومت تاکید کردند.
سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» تاکید کرد که مقاومت حق مشروع ملت فلسطین و هر ملت تحت اشغال است.
مقامات حزب الله لبنان و حماس طی دیداری مسئله فلسطین، مسائل مربوط به اردوگاه های آوارگان در لبنان و تعرضات مکرر صهیونیست ها به شهروندان فلسطینی در کرانه باختری را مورد بحث و بررسی قرار دادند.
سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی «حماس» با تاکید بر اینکه رژیم صهیونیستی دچار فروپاشی از داخل شده است، افزود: انتخابات به این رژیم مشروعیت نمی بخشد.
جنبش حماس تاکید کرد: کشتار کفرقاسم در سال ۱۹۵۶ به عنوان یکی از فجیع‌ترین جنایات صهیونیست‌ها علیه ساکنان سرزمین‌های اشغالی ۱۹۴۸تا ابد در ذهن ملت فلسطین، خواهد ماند.
حماس بر گسترش روابط با سوریه در آینده نزدیک تاکید کرد.
جنبش های فتح و حماس با تاکید بر اینکه هر اقدامی از سوی صهیونیست ها با عکس العمل فلسطینیان مواجه خواهد شد، درباره پیامدهای آتش زدن قرآن کریم به دست صهیونیست ها هشدار شدید اللحن دادند.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» تاکید کرد که اظهارات نخست وزیر انگلیس در طرفداری از صهیونیست ها نشان دهنده دشمنی او با ملت فلسطین است.
جنبش های جهاد اسلامی و حماس تاکید کردند که جنایت های رژیم صهیونیستی هیچ تاثیری بر اراده ملت فلسطین ندارد و فلسطینیان به گزینه مقاومت پایبند هستند.
سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس تاکید کرد که یورش شهرک‌نشینان صهیونیست به مسجد الاقصی از سمت «باب الاسباط» اقدام و تجاوزی خطرناک است که پیامدهای آن متوجه این رژیم خواهد بود.
خلیل الحیه رئیس دفتر روابط عربی و اسلامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در گفتگو با شبکه المیادین بر وحدت میان گروه های فلسطینی به ویژه حماس و جهاد اسلامی تاکید کرد.
زاهر جبارین مسئول پرونده اسرای فلسطینی در جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس، بر لزوم آزادی اسرای فلسطینی از طریق یک توافق شرافتمندانه تبادل اسرا تاکید کرد.
حماس تاکید کرد که اقدام یک شهرک‌نشین صهیونیست به انتشار تصویر نیمه برهنه خود در محوطه‌های مسجد الاقصی، اقدامی بی‌سابقه است که موجب جریحه‌دار شدن احساسات و عواطف ملت فلسطین شده است.
حماس تاکید کرد که اقدام یک شهرک‌نشین صهیونیست به انتشار تصویر نیمه برهنه خود در محوطه‌های مسجد الاقصی، اقدامی بی‌سابقه است که موجب جریحه‌دار شدن احساسات و عواطف ملت فلسطین شده است.
جنبش های جهاد اسلامی و حماس پس از برگزاری نشست مشترک با صدور بیانیه ای بر مقاومت به عنوان گزینه راهبردی تاکید و اعلام کردند که هماهنگی میان دو جنبش و همه گروه ها در سطح عالی قرار دارد.
جنبش های جهاد اسلامی و حماس پس از برگزاری نشست مشترک با صدور بیانیه ای بر مقاومت به عنوان گزینه راهبردی تاکید و اعلام کردند که هماهنگی میان دو جنبش و همه گروه ها در سطح عالی قرار دارد.
سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی «حماس» تاکید کرد که ادعای رژیم صهیونیستی در مورد کشف تونل متعلق به مقاومت در شمال غزه در راستای سرپوش گذاشتن بر جنایت های این رژیم صورت می گیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ