نخست وزیر موقت انگلیس امروز پس از ورود به کی یف به بهانه روز استقلال اوکراین و دیدار با «زلنسکی» در سخنانی مدعی شد: باید در برابر تلاش برای عادی سازی روابط با روسیه مقاومت کنیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به بچه‌ها گفتم همیشه ما عزیزترین‌ها را از دست دادیم و ادامه دادیم؛ پس باید کاری کنیم که روحش شاد باشد...
معاون شورای امنیت روسیه با انتشار پستی در فضای مجازی، نخست وزیر اسبق انگلیس را بابت انتقاد از تصمیم ناتو برای به تاخیر انداختن عضویت اوکراین مورد تمسخر قرار داد.
نمایندگان مجلس عوام انگلیس دوشنبه شب (به وقت محلی) در اقدامی بی‌سابقه به گزارشی که بوریس جانسون نخست وزیر اسبق این کشور را به فریب عمدی نهاد قانون‌گذار در ماجرای جنجالی برگزاری مهمانی‌های غیرقانونی در اوج محدودیت‌های کرونایی، متهم می‌کند، با اکثریت آراء تایید کرده است.
حضور سیاستمداران مطرح جهان از جمله ولادیمیر پوتین، دونالد ترامپ، جو بایدن، هیلاری کلینتون، بوریس جانسون و باراک اوباما در فیلم ماتریکس به سبک مورد نظر هوش مصنوعی. هوش مصنوعی این بار سراغ سیاستمداران مطرح جهان رفته تا آن‌ها را در فیلم ماتریکس قرار دهد! حاصل کار نیز در نوع خود به طنزی جالب تبدیل شده است که در ادامه مشاهده می‌کنید.
بوریس جانسون خود را کاندیدای دبیرکلی ناتو می‌داند، اگرچه عنوان کرده که می داند در حال حاضر دستیابی به چنین موقعیتی برایش امکان پذیرش نیست.
نخست وزیر سابق انگلیس قصد دارد تا کمک های مالی را برای ارائه تجهیزات پزشکی به بیمارستان های اوکراین گرد آوری کند.
نخست وزیر اسبق انگلیس می گوید کشورش منابع مالی لازم برای پرداخت خسارت ناشی از تغییرات اقلیم به دیگر کشورها را ندارد.
روزنامه انگلیسی «آبزرور» علت اصلی انصراف بورس جانسون از رقابت برای رسیدن به پست نخست وزیری انگلیس را ترس از دست دادن سود چند میلیون دلاری عنوان کرد.
گلن جانسون، مدافع سابق لیورپول، از مصدومیت‌های متوالی تیاگو آلکانتارا متعجب است.
نخست وزیری «ریشی سوناک» قطعی به نظر می‌رسد و احتمالا وی عصر روز دوشنبه به عنوان نخست وزیر جدید انگلیس معرفی شود.
ریشی سوناک 42 ساله که در رقابت انتخاباتی قبلی رقیب «لیز تراس بود» نخست وزیر مستعفی انگلیس بوده و از او شکست خورد، این بار اصلی‌ترین شانس برای نخست‌وزیری به شمار می‌رود.
بوریس جانسون اعلام کرد که از رقابت برای رهبری حزب محافظه کار و تصدی پست نخست وزیری انگلیس انصراف داد.
وزیر دفاع سابق انگلیس هر گونه توافق با دیگر نامزدهای نخست‌وزیر را رد و تأکید کرد تصمیمش برای تصدی نخست‌وزیری انگلیس جدی است.
بوریس جانسون نخست وزیر سابق انگلیس حمایت بیش از ۱۰۰ نماینده پارلمان را برای شرکت در انتخابات نخست وزیری کشورش به دست آورده است.
بوریس جانسون نخست وزیر سابق انگلیس حمایت بیش از ۱۰۰ نماینده پارلمان را برای شرکت در انتخابات نخست وزیری کشورش به دست آورده است.
گمانه‌زنی‌ها درباره بازگشت جانسون به قدرت در روز‌های اخیر بالا گرفته است. او در حال حاضر یکی از سه گزینه‌های پیشتاز این رقابت است و حمایت چهار وزیر دولت را به دست آورده است. جانسون برای اینکه بتواند دوباره به قدرت برسد، طبق رویه جدید حزب حاکم محافظه‌کار به حمایت ۱۰۰ نماینده نیاز دارد.
مدافع سابق لیورپول با دفاع از ویرژیل فن‌دایک می‌گوید فن‌دایک مدتی است ستاره همیشگی نیست ولی تقصیر این افت، ناکامی دیگر بازیکنان لیورپول است و نه ستاره هلندی.
با انتخاب رهبر جدید حزب محافظه‌کار انگلیس، نخست‌وزیر این کشور با حضور در کاخ سلطنتی استعفای خود را اعلام کرد.
نخست وزیر سابق انگلیس حمایت حداکثری از سکاندار جدید دفتر «داونینگ استریت» را خواستار شد.
روزنامه دیلی میل در گزارشی از خشم گسترده مردم انگلیس از سیاست های بوریس جانسون به دلیل کاهش کیفیت زندگی و بحران بی سابقه انرژی که دامن‌گیر آنها شده است، خبر داد.
نخست وزیر مستعفی انگلیس گفت:چند ماه آینده بسیار سخت خواهد بود و قبض هاب برق می تواند عقل از سر انگلیسی ها بپراند.
رسانه ها از ورود نخست وزیر موقت انگلیس به کی یف در سفری از پیش اعلام نشده خبر می دهند.
رسانه ها از ورود نخست وزیر موقت انگلیس به اوکراین در سفری از پیش اعلام نشده خبر می دهند.
وزیر اول اسکاتلند امروز در سخنانی تأکید کرد: «بوریس جانسون» مایه شرمساری دفتر نخست‌وزیری انگلیس است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ