ارزین همچنان پابرجاست، واحه‌ای در نزدیکی مدیترانه، جایی که این سوال مردمش را گیج کرده است که چطور این شهر در برابر زلزله و پس لرزه‌های قدرتمند آن مقاومت کرده است در حالی که بقیه شهر‌ها نابود شدند و بیش از ۴۰ هزار نفر در ترکیه و سوریه جان باختند. در ارزین، به گفته شهردار این شهر، هیچکس کشته نشد و حتی یک ساختمان هم فرو نریخت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بارسلونا در بازی خانگی با نتیجه 2-0 کادیز را شکست داد و اولین سه امتیاز فصل را به دست آورد.
انزو فرناندز، ستاره آرژانتینی چلسی، در نیمه اول دیدار مقابل وستهم یک پنالتی از دست داد تا نیمه اول با برتری شاگردان پوچتینو به پایان نرسد.
بازیکن کانادایی تیم دنور ناگتس برای تیم ملی کشورش در جام جهانی بازی نمی‌کند.
در چارچوب هفته اول لیگ روشن سعودی، الاتحاد با سه گل الرائد را در هم کوبید.
تاتنهام که با انتقال هری کین به بایرن مونیخ وضعیت دشواری پیدا کرده مدافع آرژانتینی‌اش را دقایقی بعد از گلزنی در اولین بازی فصل به دلیل مصدومیت از دست داد.
قهرمان زن معروف ورزش ایران کاندیدای مجلس
پرسپولیس در اولین بازی فصل به مصاف آلومینیوم اراک رفته است.
دارنده مدال طلای المپیک از وضعیت مجموعه آزادی انتقاد کرد.
لیونل مسی در جریان ماراتون 8 گله اینترمیامی و اف‌سی دالاس در یک‌هشتم نهایی لیگز کاپ دو گل به ثمر رساند تا بار دیگر مهم‌ترین نقش را در پیروزی تیمش داشته باشد.
مدافع ایرانی دینامو زاگرب جزو نفرات اصلی تیمش مقابل گوریسا است.
پیشکسوتان ملوان با حضور در تمرین این تیم استقبالی ویژه از مهدی تارتار داشتند.
مالک مهرابی از قهرمانان پیشین کاتای کشورمان دارفانی را وداع گفت.
فقط 4 روز تا اولین بازی فصل پرسپولیس باقی مانده و تیم یحیی نه مهاجم نوک قابلی جذب کرده نه دروازه‌بانی برای رقابت با بیرانوند.
کاپیتان تیم زیر ۱۶ سال ایران معتقد است تیم ملی کاملا شایسه قهرمانی در آسیا بوده است.
تنیسور شماره یک آلمان برای صعود به فینال تورنمنت هامبورگ برابر حریفی از فرانسه قرار می‌گیرد.
مشهد-فرمانده نیروی قدس سپاه با بیان اینکه جوانان قهرمان در برخی روزها۳۰عملیات در کرانه باختری انجام می‌دهند، گفت: جبهه مقاومت امروز از یک هسته و یک نهال نوپا به یک محور گسترده تبدیل شده است.
سخنگوی انصارالله یمن اعلام کرد: ملت های منطقه باید با ملت فلسطین و مقاومت قهرمان آن همسویی کنند.
شهید «خضر عدنان» را باید از زادگاهش شناخت، مهد مقاومت و شهر تسلیم ناپذیرِ «جنین» که فرزندی در قامت خودش را به عنوان الگوی همیشگی مبارزات ملت فلسطین تقدیم کرد.
تیم فوتسال مقاومت البرز با قبول شکست برابر آناصنعت قم از لیگ برتر فوتسال به لیگ دسته اول سقوط کرد.
در آستانه سومین سالگرد شهادت سردار دل ها شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی نشستی با عنوان «سردار سلیمانی قهرمان جهانی مقاومت»، با حضور شماری از مردم نیجریه در ابوجا برگزار شد.
مهدی نصیری نوشت: یک چیز واضح است زلنسکی دلقک نبود. او فرار نکرد، تسلیم نشد و در برابر یک تهاجم همه جانبه مقاومت کرد.
تیم ملی فوتبال ایران که نخستین دیدار تدارکاتی با اروگوئه با را پیروزی پشت سرگذاشته بود، در دومین دیدار برابر قهرمان آفریقا و یکی از تیم های حاضر در جام جهانی به تساوی دست یافت.
رئیسی با بیان اینکه تحمل اسارت در چنگال سفاکان بعثی کار آسانی نبود، بر ضرورت گرامی‌داشت آزادگان تاکید کرد و اظهار داشت: آنچه از رخداد‌ها و وقایع دوران دفاع مقدس و از جمله اسارت آزادگان سرافراز کشورمان در بند دشمن بعثی ثبت و ضبط شده شده است، تنها بخش اندکی از حماسه‌های قهرمانان دفاع از دین و وطن بوده و ضرورت دارد جانفشانی‌های این چهره‌های مقاوم و قهرمان به شایستگی به تصویر کشیده شود تا برای عصر‌ها و نسل‌های آینده به عنوان الگو و اسوه باقی بماند.
سرایا القدس در بیانیه ای اعلام کرد: ما سوگوار شهدای قهرمان نابلس هستیم، شهدایی که در کنار برادران خود در نیروهای مقاومت، کابوس دائمی وحشت برای ارتش دشمن و گله های شهرک نشینان آن بودند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ