زیاد النخاله امروز در تماس تلفنی با خانواده شهدای اخیر در عملیات وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی علیه جنین، رشادت‌های مبارزان مقاومت در برابر اشغالگران را ستود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون سیاسی رییس جمهور گفت: در گفت‌وگوی تلفنی امروز عصر بین رؤسای جمهور ایران و روسیه، دو طرف تحولات قفقاز و پیشرفت توافقات اقتصادی به خصوص در زمینه کریدور شمال-جنوب و انرژی را مرور کردند.
نمایندگان جنبش‌ها و گروه‌های فلسطینی و لبنانی با صدور بیانیه‌ای مشترک بر ضرورت هوشیاری مقابل تحولات خطرناک اردوگاه عین الحلوه و دست‌های خارجی پشت این درگیری‌ها تاکید کردند.
وزارت خارجه عربستان سعودی با صدور بیانیه‌ای اقدامات تنش‌زای رژیم صهیونیستی از جمله تجاوز اخیر این رژیم به شهر و اردوگاه جنین را محکوم نمود.
بغداد امروز به حمله رژیم صهیونیستی به جنین و اردوگاه آن در شمال کرانه باختری واکنش نشان داد.
با وجود جنایات جنگی رژیم صهیونیستی در جنین، اما وزارت خارجه آمریکا در واکنش به تحولات اردوگاه جنین از تجاوزات اشغالگران صهیونیست دفاع کرد.
حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای به تحولات اردوگاه جنین واکنش نشان داد و ضمن محکومیت سکوت جامعه جهانی به تمجید از مقاومت جانانه مبارزان فلسطینی پرداخت.
شهادت سه فلسطینی در کنار مقاومت نیروهای فلسطینی در برابر اشغالگران صهیونیست و زخمی شدن شش نظامی صهیونیست از جدیدترین تحولات درگیری‌های اردوگاه جنین است.
عضو کادر رهبری جنبش مقاومت اسلامی حماس در خارج تاکید کرد: رخدادهای قدس و مسجد الاقصی بسیار خطرناک است و بیت المقدس به عنوان یک شهر عربی و اسلامی باقی خواهد ماند.
دبیر کل حزب الله لبنان در سخنانی به مناسبت هفتمین سالگرد شهادت مصطفی بدر الدین از فرماندهان حزب الله به شدت از سکوت جامعه جهانی در قبال جنایات تل آویو علیه غزه انتقاد کرد.
ولی عهد عربستان و مشاور امنیت ملی آمریکا در یک نشست مشترک در خصوص تحولات منطقه به ویژه یمن رایزنی کردند.
عضو شورای مرکزی جنبش حزب الله لبنان تاکید کرد که اسرائیل در نتیجه تحولات اخیر منطقه در تنگنای بیشتری قرار گرفته است.
سخنگوی نیروهای مسلح مصر اعلام کرد که قاهره از نزدیک تحولات جاری در سودان را رصد می‌کند.
برخی منابع از پیشروی نیروهای شبه  نظامی واکنش سریع در خارطوم پایتخت سودان خبر می‌دهند.
جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی به منظور بررسی مسائل اقتصادی و وضعیت بازار ارز برگزار شد.
مهم‌ترین کشوری که پیش‌بینی رفتارش اهمیت زیادی دارد، ایالات‌متحده است. این کشور بیشترین ردپای اقتصادی و نظامی را در سراسر جهان دارد و تمایل دارد در سطوحی به عملیات نظامی ورود کرده و به‌عنوان یک نیروی اصلی عملیات اقتصادی ایفای نقش کند.
مدیریت ایلان ماسک بر توئیتر، طی روزهای اخیر، سبب بروز مشکلاتی تازه، افزون بر چالش‌های پیشین این شرکت شده است. مشکلاتی که سبب افزایش چالش‌ دولت‌ها و کاربران با این شبکه اجتماعی شده است.
رهبر جریان حکمت ملی عراق و رئیس اقلیم درباره تحولات سیاسی عراق و منطقه بحث و تبادل نظر کردند.
شاه اردن در سفر خود به امارات با رئیس این کشور دیدار و درباره تحولات منطقه ای و بین المللی گفتگو کرد.
«چشم انداز آتی اقتصاد ایران، همراه با رشدِ بسیار کُند و آرام خواهد بود. همین مساله موجب می‌شود تا مردم، تاثیرات این رشد را حس نکنند. ما باید رشد اقتصادی را با سرعت بیشتری تجربه کنیم. در این رابطه، بهره‌گیری ایران از ظرفیت‌های اقتصادی منطقه اوراسیا بسیار مهم است. اعمال قاعده تعرفه صفر وارداتی و صادراتی در رابطه با این منطقه، بایستی مورد توجه باشد. این مساله خود جدای از برخی مزایای اقتصادی برای ایران، میزان قابل توجهی از بوروکراسی داخلی زائد و پیچیده کشورمان را نیز از دور خارج می‌کند.»
تعداد آپارتمان های مسکونی معامله شده در شهر تهران در شهریور ماه سال ۱۴۰۱، به ۵.۴ هزار واحد مسکونی رسید که این میزان نسبت به ماه قبل ۱۰.۲ درصد و ماه مشابه سال قبل یک درصد کاهش نشان می دهد.
مشاور امنیت ملی عراق و کاردار سفارت آمریکا در بغداد درباره آخرین تحولات سیاسی و پرونده اردوگاه الهول رایزنی کردند.
سخنگوی فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس گفت: مجمع عمومی فراکسیون اکثریت مجلس سه‌شنبه با دعوت از مقامات امنیتی اتفاقات اخیر کشور را بررسی می‌کند.
رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» و رئیس جمهور تاتارستان دیدار و درباره تحولات فلسطین گفتگو کردند.
با تجزیه و تحلیل دوران پیش از جنگ داخلی ۱۸۶۱-۱۸۶۵ و تحولات امروزی می‌توان شباهت‌ها و تفاوت‌های مهمی را یافت. نخستین شباهت آن است که شرایط سیستمی مبتنی بر تفاوت‌های اقتصادی و فرهنگی ملت را تقریبا به دو اردوگاه تقسیم کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ