رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس گفت: مقاومت در برابر اجرای قانون تسهیل از باب حفظ انحصارهای موجود است و قوه قضائیه باید نهادهای متولی وکالت را مکلف به اجرای قانون کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قائم مقام سازمان بازرسی کل کشور، از عملکرد برخی دستگاه‌ها در اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت انتقاد کرد.
معاون طبیعی محیط زیست استان سمنان با گلایه از کم توجهی برخی دستگاه‌ها در اجرای طرح حفاظت از یوزپلنگ آسیایی خواستار تسریع در افزایش روشنایی و نصب دوربین‌های کنترل سرعت در این محدوده پرحادثه شد.
معاون دیوان عدالت اداری با اشاره به تبصره ۴ ماده ۱۵ قانون جدید تشکیلات و آیین‌دادرسی دیوان عدالت اداری، گفت: طبق این تبصره از قانون، دستگاه‌ها و ماموران دولتی و حاکمیتی مکلف هستند که هرگونه تصمیم‌گیری در مورد افراد را به آنها ابلاغ کنند زیرا این تصمیمات برای اشخاص دارای آثار حقوقی از منظر بازه زمانی قابل اعتراض است.
خداییان رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: دستگاه‌ها از اعلام اموال مازاد خودداری می‌کنند؛ اخیرا به بانک‌ها درباره فروش اموال مازاد نامه زدیم. دستگاه‌های نظارتی مانع انجام مولدسازی نیستند.
برخی از این دستگاه‌های موقعیت‌یاب آکوستیک کوچک و قابل حمل بودند. هر فردی حتی در حال حرکت می‌توانست از این دستگاه‌ها برای بررسی نزدیک شدن هواپیما‌ها استفاده کند.
یک استاد دانشگاه گفت: برخی بانک‌ها، دستگاه‌ها و افراد واحدهای مسکونی و املاک تجاری و اداری بسیاری را به منظور سرمایه‌گذاری در اختیار گرفته و به نوعی احتکار کرده‌اند که این عامل باعث شده مسکن و محیط کسب و کار فعالیت مناسب از دسترس خارج شود.
خطیب نماز جمعه قم با تأکید بر اینکه فرایند اقتصادی در کشور برای تاجران و سرمایه گذاران قابل اعتماد نیست، گفت: دستگاه‌ها باید به یکدیگر کمک کنند. مسئولان همیشه در جلسات هستند، ولی خروجی آن‌ها معلوم نیست؛ تصمیمات باید جدی، اجرایی و پیگیری شود.
رئیس هیئت تحقیق و تفحص از شستا گفت: برخی از دستگاه‌ها با هیئت تحقیق و تفحص از شستا همکاری نمی‌کنند و هنوز پاسخی از طرف آنان درباره مکاتبات ما واصل نشده است.
نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی گفت: متأسفانه اکنون چند دستگاه مانند مجمع تشخیص مصلحت نظام، سران قوا و شورای فضای مجازی به جای مجلس تصمیم می‌گیرند.
سخنگوی وزارت صمت با اشاره به کمکاری برخی از دستگاه‌ها نظیر دبیرخانه مناطق آزاد پیرامون ثبت اطلاعات در سامانه جامع انبارها گفت: عدم ثبت اطلاعات تخلف بوده و کالاهای ثبت نشده، در حکم قاچاق است.
برخی از دستگاه‌ها مکلف شدند بخشی از اعتبارات هزینه‌ای خود را صرف تضمین و ارتقای سطح امنیت سامانه‌های خود و پیشگیری مؤثر از وقوع حوادث امنیتی سایبری کنند.
مشهد _ فرماندار مشهد گفت: عدم همراهی و ناهماهنگی برخی مدیران و دستگاه‌ها برای انجام اقدامات مورد نیاز قرارگاه عملیاتی سفر این کلانشهر مذهبی قابل توجیه نیست و زمان را هدر می‌دهد.
عنبری در خصوص اینکه صورت‌های مالی شرکت‌های دولتی برای کدام اقشار اهمیت بیشتری دارد اظهار کرد که این صورت‌های مالی طبعا برای نخبگان، دانشگاهیان، اندیشکده‌ها و پژوشکده‌ها و بعد از ان هم برای عموم مردم اهمیت دارد و ما هیچ تاریکخانه و هیچ نقطه تاریکی در این دولت در برابر مردم نگه نخواهیم داشت.
اجرای قانون حساب واحد خزانه با ایجاد شفافیت، انضباط‌بخشی به فرایند بودجه‌ریزی و کاهش اتلاف و انحراف در بودجه دولت، گامی در اجرای عدالت در تخصیص اعتبارات دستگاه‌ها و رفع تبعیض اجتماعی و اقتصادی خواهد بود.
سرپرست معاونت نظارت و بازرسی امور سیاسی و قضایی سازمان بازرسی کل کشور از نظارت و بررسی عملکرد کارگروه اضطرار آلودگی هوا تهران خبر داد.
معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: حتی اگر تعطیلی برخی از دستگاه‌ها و بخش‌های اداری را برای کنترل آلودگی هوا داشته باشیم شاید ضرر آن در مقایسه با تعطیلی مدارس کمتر باشد.
وحیدی گفت: نیرو‌های مسلح اعلام آمادگی کردند تا اگر نیاز شد، وارد صحنه شوند و البته امیدواریم شرایط آن‌قدر سخت نشود و سایر دستگاه‌ها هم آماده‌اندو نیاز است این آمادگی‌ها حفظ شود.
رئیس کل دادگستری استان تهران از اهمال برخی دستگاه‌ها در راه‌اندازی سامانه‌های رصد فعالیت‌های مالی خبر داد.
رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: برخی دستگاه‌ها حتی در مواردی در برابر شفافیتی که قانون تکلیف کرده نیز از خود مقاومت نشان می‌دهند.
برخی از دستگاه‌ها تنها صفر تا ۱۹ درصد وظایف خود را برای اجرای قانون جوانی جمعیت انجام دادند اما ۳۵ درصد بالاترین میزان انجام تعهدات است.
نماینده مردم شهرکرد در مجلس گفت: برخی از دستگاه‌ها به وظایف خود عمل نمی‌کنند، چرا خانواده‌ها باید در این پیچیدگی بروکراسی اداری برای دریافت حقوق قانونی که در قانون دیده شده است سردرگم شوند؟
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به آمار موجود متأسفانه برخی دستگاه‌ها نسبت به اجرای بندهای قانون جهش تولید مسکن کوتاهی دارند و مسئولیت خود را در این زمینه انجام نمی‌دهند.
بناب- وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: نگاه بخشی برخی دستگاه‌ها سرمایه گذاران را دچار مشکل کرده است
رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: برخی دستگاه‌ها فرهنگ مرتبط با حضور مؤثر معلول در اجتماع را ندارند به عبارتی معلولیت و سالمندی را از خود جدا می‌دانند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ