رئیس پارلمان لبنان اعلام کرد که روز پنجشنبه هفته جاری نشست پارلمان برای انتخابات رئیس جمهور این کشور برگزار می شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مجموع این فشار‌ها به نظر می‌رسد که دولت را از یکسو و از سوی دیگر مجلس را به سمت رفع دغدغه منتقدان لایحه حجاب سوق داده است. تا جایی که حتی محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس روز پنج‌شنبه در سخنانی با اشاره به افزایش مواد قانونی لایحه عفاف و حجاب به ۶۰ ماده و ابراز امیدواری برای تصویب در مجلس تا ۲ ماه آینده، گفت: مجلس لایحه پیشنهادی عفاف و حجاب را جوابگوی نیاز‌های جامعه نمی‌داند و به همین دلیل به صورت شبانه‌روزی روی این موضوع کار می‌کند.
صلاح البردویل عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) شامگاه پنجشنبه تأکید کرد: آینده بسیار تیره‌ای در انتظار رژیم موقت صهیونیستی خواهد بود.
بنابر اعلام مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران هوا، آسمان کشور از پنج شنبه تا دوشنبه آینده شاهد شرایط جوی متفاوتی خواهد بود
رئیس مرکز پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۲۷ اردیبهشت) صاف تا کمی ابری گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱۳ و حداکثر دمای ۲۶ درجه سانتیگراد و در روز پنج‌شنبه (۲۸ اردیبهشت) صاف همراه با وزش باد گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۷ و حداکثر دمای ۲۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
مجمع باشگاه استقلال به احتمال فراوان روز چهارشنبه یا پنجشنبه هفته آینده تشکیل جلسه خواهد داد.
مردی که با زدن یک نقاب خود را به جای دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا معرفی می‌کند در خارج از برج ترامپ در شهر نیویورک به هدایت خودرو‌ها در خیابان پرداخت. هیئت منصفه دادگاهی در منهتن نیویورک روز پنجشنبه رای داد که دونالد ترامپ در پرونده پرداخت حق السکوت به استورمی دانیلز، یک بازیگر فیلم‌های مستهجن، رسما متهم شود. ترامپ در واکنش، رای این هیئت منصفه را انتقام‌گیری سیاسی در جهت تاثیر گذاشتن بر انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ دانسته است. رئیس جمهور سابق آمریکا قرار است سه‌شنبه آینده خود را به دادگاه معرفی کند. ترامپ نخستین رئیس جمهوری سابق آمریکا است که دادگاهی اتهامات کیفری علیه او را بررسی می‌کند.
رئیس مرکز پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با تاکید بر اینکه امروز (۲ فروردین ماه) در نیمه غربی کشور، مرکز و استان‌های واقع در دامنه‌های البرز و روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه (۲ و ۳ فروردین ماه) در نواحی شرق و شمال شرق کاهش محسوس دما پیش‌بینی می‌شود، گفت: از امروز تا پنجشنبه (۲ تا ۳ فروردین ماه) در نیمه شرقی، مرکز، جنوب و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز و یکشنبه (۶ فروردین ماه) در جنوب غرب افزایش سرعت وزش باد و در مناطق مستعد گردوخاک و کاهش دید افقی انتظار می‌رود.
آباریان با اشاره به بررسی تیم پزشکی در نشست صبح روز پنجشنبه با حضور اعضای تیم پزشکی این عمل جراحی بیان کرد: گزارش عمل در اختیار معاونت درمان قرار گرفت، اما هنوز عامل موثر در فوت این دختر جوان مشخص نشده است. کالبد شکافی توسط پزشک قانونی انجام شد و نتیجه در روز‌های آینده اعلام می‌شود.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه امروز از حضور وزیر خارجه کشورش در نشست وزرای خارجه گروه- ۲۰ در دهلی نو در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته آینده خبر داد.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با اشاره به بارندگی‌های اخیر و خطر ریزش بهمن و رگبار گفت: طی پنجشنبه و جمعه (۱۳ و ۱۴ بهمن‌ماه) فعالیت‌های کوهنوردی در بیشتر مناطق کوهستانی کشور مخاطره آمیز است.
ویکتوریا نولاند، از مقامات ارشد وزارت خارجه آمریکا روز پنجشنبه گفت: ما می‌خواهیم اوکراین در بهترین موضع قرار داشته باشد که وقتی جنگ تمام شد – چه در میدان نبرد و چه با مذاکره – اوکراینی‌ها آینده بهتری داشته و ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری احساس شکست استراتژیک داشته باشد.
بیست و نهمین اجلاس سراسری نماز با عنوان «نماز، مدرسه، خانواده و معلمان آینده» پنجشنبه ۶ بهمن با حضور ابراهیم رییسی، رییس جمهور و حجت الاسلام و المسلمین محسن قرائتی، رییس ستاد اقامه نماز در وزارت کشور برگزار شد.
طی ۲ روز آینده در نوار شرقی کشور وزش باد نسبتا شدید پیش‌بینی می‌شود. از روز دوشنبه تا چهارشنبه (۳ تا ۵ بهمن) برای جنوب استان‌های فارس، بوشهر، ارتفاعات زاگرس مرکزی و جنوبی، جزایر واقع در خلیج فارس و پنجشنبه (۶ بهمن) علاوه بر این مناطق، در برخی نقاط هرمزگان و کرمان بارندگی، رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.
معاون اجرایی رئیس جمهور از سفر دو روزه رئیس جمهور و هیئت دولت به یزد در پنجشنه و جمعه هفته آینده خبر داد.
قیمت طلا در ساعات اولیه امروز (پنجشنبه) پس از اعلام فدرال رزرو آمریکا مبنی بر افزایش بیشتر نرخ بهره در سال آینده، کاهش یافت.
قیمت نفت در معاملات روز پنج شنبه بازار آسیا به دلیل ابهامات درباره نتیجه نشست هفته آینده اوپک پلاس، کاهش یافت.
نبیه بری رئیس پارلمان لبنان اعلام کرد که انتخاب رئیس جمهور این کشور به جلسه پنجشنبه هفته آینده موکول شده است.
نبیه بری رئیس پارلمان لبنان اعلام کرد که انتخاب رئیس جمهور این کشور به جلسه پنجشنبه هفته آینده موکول شد.
اهواز- مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: از اواخر روز پنجشنبه با تأثیر سامانه بارشی تا روز دوشنبه به تناوب شاهد رگبار باران و رعد و برق و وزش تندبادهای لحظه‌ای در استان خواهیم بود.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (۱۸ آبان) قسمتی ابری و غبار صبحگاهی و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۶ و حداکثر دمای ۱۵ و روز پنجشنبه (۱۹ آبان) قسمتی ابری و غبار صبحگاهی و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۶ و حداکثر دمای ۱۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۴ آبان‌ماه) کمی ابری و در بعضی ساعت‌ها وزش باد با حداقل دمای ۱۳ و حداکثر دمای ۲۴ و روز پنجشنبه (۵ آبان‌ماه) ابری و در بعد از ظهر افزایش ابر گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱۴ و حداکثر دمای ۲۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۲۰ مهرماه) صاف و همراه با غبار صبحگاهی و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱۷ و حداکثر دمای ۲۶ درجه و روز پنجشنبه (۲۱ مهرماه) صاف همراه با غبار صبحگاهی و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱۷ و حداکثر دمای ۲۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی قرار است روز پنجشنبه آینده طی سفری امنیتی ـ سیاسی راهی واشنگتن شود.
زمان ثبت‌نام نوبت اول آزمون سراسری سال آینده، در تاریخ ۸ تا ۱۴ آبان ۱۴۰۱ و نوبت دوم ۱۵ تا ۲۱ فروردین ۱۴۰۲ است. اجرای آزمون سراسری نیز نوبت اول پنجشنبه و جمعه ۲۹ و ۳۰ دی ۱۴۰۱ و نوبت دوم چهارشنبه و پنجشنبه ۱۴ و ۱۵ تیر ۱۴۰۲ خواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ