ویکتوریا نولاند، از مقامات ارشد وزارت خارجه آمریکا روز پنجشنبه گفت: ما می‌خواهیم اوکراین در بهترین موضع قرار داشته باشد که وقتی جنگ تمام شد – چه در میدان نبرد و چه با مذاکره – اوکراینی‌ها آینده بهتری داشته و ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری احساس شکست استراتژیک داشته باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روزنامه نیویورک‌تایمز پنج‌شنبه‌شب با انتشار یک خبر طلایی همه را شوکه کرد؛ خبر مربوط به توافق ایران و آمریکا درباره تبادل زندانیان بود و آزادسازی ۶میلیارد دلار از اموال بلوکه‌شده ایران در کره‌جنوبی. این خبر تاکید می‌کرد که بر اساس این توافق ۵زندانی آمریکایی از زندان اوین به هتلی در تهران منتقل شده‌اند. این خبر تقریبا در زمانی منتشر شد که امیدها نسبت به تفاهم تهران و واشنگتن بسیار کمرنگ شده بود و برخی در تهران و پایتخت‌های غربی بر این مساله تاکید می‌کردند که شکایت حقوقی ایران از کره‌جنوبی، زندانی شدن ۲آمریکایی دیگر دریک ماه اخیر و افزایش حضور نظامی آمریکا در منطقه، همه نشانه‌هایی از به بن‌بست خوردن مذاکرات است.
دو منبع مطلع ادعا کرده‌اند این توافق در ماه مارس تقریبا کامل شده بود، اما مذاکرات در این‌باره به دلیل دستگیری یکی از دو تبعه ناشناس آمریکایی توسط ایران متوقف شد.
سخنگوی کرملین می‌گوید که روزنامه نیویورک‌تایمز حرف‌های او درباره انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ روسیه را سوءتعبیر کرده است.
یک روزنامه آمریکایی گزارش کرده است که حتی قبل از انتشار اخباری درباره تعلیق «راب مالی»، مدتی است که وی در سیاست آمریکا در قبال ایران به حاشیه رانده شده است.
نیویورک‌تایمز نوشته که ارتش اوکراین دست کم ۱۷ دستگاه از زره‌پوش‌های «بردلی» دریافتی از آمریکا را از دست داده است.
نشریه نیویورک‌تایمز در گزارشی نوشت که سازمان‌های جاسوسی آمریکا چند روز پیش از شورش ارتش خصوصی «واگنر» علیه مسکو، نشانه‌هایی مبنی بر آماده‌سازی این کودتای نافرجام مشاهده کرده بودند.
نشریه نیویورک‌تایمز در گزارشی نوشت که سازمان‌های جاسوسی آمریکا چند روز پیش از شورش ارتش خصوصی «واگنر» علیه مسکو، نشانه‌هایی مبنی بر آماده‌سازی این کودتای نافرجام مشاهده کرده بودند.
نشریه نیویورک‌تایمز در گزارشی مدعی شد که رئیس جمهور روسیه در راستای اقدام تلافی‌جویانه علیه آمریکا، قصد داشته تا در خاک واشنگتن، از یکی از خطوط قرمز دو کشور رد شود!
طرح کلی مذاکرات توسط سه مقام ارشد اسرائیلی، یک مقام ایرانی و یک مقام آمریکایی تایید شد. مقامات آمریکایی در مورد تلاش‌ها برای آزادی زندانیان به تفصیل بحث نمی‌کنند، به جز اینکه آن را اولویت فوری ایالات متحده توصیف کنند. ایران بر اساس توافق جدید - که دو مقام اسرائیلی آن را "قریب الوقوع" توصیف کردند- موافقت خواهد کرد که اورانیوم را فراتر از سطح تولید فعلی خود که ۶۰ درصد است، غنی سازی نکند.
نشریه نیویورک‌تایمز در گزارشی مدعی شد که آمریکا متحدان اروپایی‌اش را از آموزش‌ کار با جنگنده‌های اف-۱۶ به خلبانان اوکراینی منع کرده است.
یک نویسنده آمریکایی در روزنامه نیویورک‌تایمز در یادداشتی رخدادهای کنونی در سودان را گناه‌ نابخشودنی دولت آمریکا توصیف کرد.
روزنامه نیویورک‌تایمز در گزارشی مدعی شده است که تجزیه و تحلیل تصاویر ماهواره‌ای از پایگاه هوایی ایران نشان می‌دهد که ایران در حال آماده شدن برای دریافت جنگنده روسی سوخو۳۵ است. به ادعای این روزنامه در اوایل فوریه، رسانه‌های دولتی ایران ویدئویی را درباره یک پایگاه زیرزمینی نیروی هوایی ارتش پخش کردند. جزئیات فیلم و تصاویر ماهواره‌ای به ورود احتمالی جت‌های پیشرفته روسی اشاره دارد.
یک رسانه آمریکایی می نویسد به دلیل افزایش اجاره بهای مسکن در ایالت نیویورک، شرایط زندگی برای طبقه متوسط دشوارتر شده است.
نشریه نیویورک‌تایمز در گزارشی افشا کرد که ارتش آمریکا از زرادخانه‌ اسرائیل در اراضی اشغالی، صدها هزار گلوله توپخانه به اوکراین ارسال می‌کند.
روزنامه نیویورک تایمز در گزارشی درباره وضعیت کره شمالی در ضمن رهبری کیم جونگ اون در این کشور نوشت: «زمانی که کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی، بیش از یک دهه پیش به قدرت رسید، دو وعده که خانواده‌اش از زمان تأسیس این کشور در سال ۱۹۴۸ داده‌اند، تکرار کرد؛ تقویت ارتش و بهبود اقتصاد.
نیوریورک‌تایمز در گزارشی با اشاره به تعدد تسلیحات ارسالی به اوکراین از سوی غرب، نوشت که ارتش اکثر کشورهای عضو ناتو دیگر قادر به تامین سلاح برای کی‌یف نیستند.
نشریه نیویورک‌تایمز در گزارشی نوشت که تسلیحات ارسالی آمریکا به اوکراین دائما از کار افتاده یا در جنگ آسیب می‌بینند و این موضوع به مشکلی بزرگ برای پنتاگون بدل شده است!
نیویورک‌تایمز در گزارشی مدعی شد که مقامات ارشد نظامی روسیه درباره زمان و نحوه استفاده از سلاح تاکتیکی اتمی در اوکراین، گفت‌وگو کرده‌اند!
نیویورک‌تایمز در گزارشی نوشت که شمار زیادی از کشورهای اروپایی که از تحریم‌های ضدروسی حمایت می‌کنند، از آغاز سال جاری در جمع عمده واردکنندگان محصولات این کشور بوده‌اند.
مشاور تیم مذاکره کننده هسته‌ای ایران ادعای اخیر روزنامه نیویورک تایمز درباره وضعیت سلامت رهبر انقلاب را نمونه‌ای از عملکرد مغرضانه و وحشتناک رسانه‌های غربی درخصوص مسائل مرتبط با ایران توصیف کرد.
مشاور تیم مذاکره کننده هسته‌ای ایران ادعای اخیر روزنامه نیویورک تایمز درباره وضعیت سلامت رهبر انقلاب را نمونه‌ای از عملکرد مغرضانه و وحشتناک رسانه‌های غربی درخصوص مسائل مرتبط با ایران توصیف کرد.
کیلیان امباپه در مصاحبه مفصل و اختصاصی با نیویورک‌تایمز ادعاهای جالبی درباره آینده فوتبالی‌اش مطرح کرده و انتقادهای معمول درباره رابطه‌اش با پی‌اس‌جی را تکذیب کرد.
«دونالد ترامپ» رئیس جمهور سابق آمریکا که به‌تازگی با یورش پلیس فدرال آمریکا (اف‌بی‌آی) به اقامتگاهش در فلوریدا جنجال‌ساز شده، در مجموع دست کم ۳۰۰ فقره سند طبقه‌بندی‌شده را نزد خود نگه می‌داشته است.
نیویورک‌تایمز در گزارشی نوشت که رئیس جمهور آمریکا دست کم ۳۰۰ فقره اسناد طبقه‌بندی‌شده را در «مار-ئه-لاگو»، عمارت وی در فلوریدا نگه داشته بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ